  • 1. Data: 2003-03-03 19:07:20
    Temat: ------ INTELIGO --- PKO BP ---- było dobre konto? ? ? będzie jeszcze ? ? ?
    Od: "Ann Collection" <a...@e...pl>

    Jeszcze niedawno Inteligo było na 1 miejscu w rankingu Banków
    http://barometr.onet.pl/barror.aspx
    W tej chwili spadł o 4 pola niżej i oprocentowaniem dogania tradycyjne
    banki. Czy to już koniec Inteligo? Reklama i promocje "Przyjaciele" już nie
    wystarczą jeżeli bank nie będzie atrakcyjny taki jaki był do tej pory.
    Jeżlei inne banki takie jak np.mbank, VW, LG mają korzystniejsze
    oprocentowanie rachunków to czemu tak duży bank jak PKO BP schodzi ponad
    szczebel i zniechęca swoich klientów do korzystania z kont I nteligo? Konta
    w Inteligo może mieć prawie każdy, lecz mieć a użytkować to są dwa inne
    znaczenia. Jeśli bankowi PKO BP zależy żeby mieć duuużo PUSTYCH nie
    użytkowanych kont bankowych Inteligo to nie będzie musiał się długo starać.
    To były tylko moje sugestie dotyczące konta Inteligo.

    Pozdrawiam, użytkownik Inteligo.

  • 2. Data: 2003-03-03 20:29:50
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Ann Collection" <a...@e...pl> wrote in message

> [...]
    starać.
    > To były tylko moje sugestie dotyczące konta Inteligo.

    A co takiego wielkiego się zmieniło od czasu przejęcia Inteligo przez pko
    bp?

    Bo moim zdaniem to znacznie przyspieszyło ładowanie się stron, zwiększyła
    się znacznie liczba bankomatów i możliwość wpłat gotówki

    A oprocentowanie maleje tak samo jak w każdym innym banku.

    Trochę więcej pozytywizmu.

  • 3. Data: 2003-03-03 20:41:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    KK wrote:
    > A oprocentowanie maleje tak samo jak w każdym innym banku.
    > Trochę więcej pozytywizmu.

    Zwlaszcza, ze to oprocentowanie, to... ;)
    Jak chcesz miec duze zyski - zacznikj inwestowac w fundusze lub
    gielde. Banki daja malo i beda dawac jeszcze mniej.

  • 4. Data: 2003-03-03 21:40:24
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > Zwlaszcza, ze to oprocentowanie, to... ;)
    > Jak chcesz miec duze zyski - zacznikj inwestowac w fundusze lub
    > gielde. Banki daja malo i beda dawac jeszcze mniej.

    dasz sobie głowę uciąć że to dobra rada ?

    póki co to raczej wygląda na to że te zeszłoroczne wyniki funduszy to w
    obecnej chwili niedoścignione marzenia

    a na giełdzie w chwili obecnej to dużo łatwiej stracić niż zarobić -

  • 5. Data: 2003-03-04 10:27:52
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "olo" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    > dasz sobie głowę uciąć że to dobra rada ?
    > póki co to raczej wygląda na to że te zeszłoroczne wyniki funduszy to w
    > obecnej chwili niedoścignione marzenia

    Takie minusy to faktycznie ciezko powtorzyc. Ktory fundusz akcji zarobil w
    ciagu roku ?
    Dobrewyniki mialy co najwyzej fundusze obligacji skarbowych ale to raczej
    tez juz przeszlosc.

    > a na giełdzie w chwili obecnej to dużo łatwiej stracić niż zarobić -

    Bo ja wiem duzo nizej niz 1060 na Wig 20 nie spadnie

  • 6. Data: 2003-03-04 17:07:58
    Od: "Ann Collection" <a...@e...pl>

    Oprocentowanie maleje jak w każdym banku, zgodzę się z Tobą ale w Inteligo
    coś za dużo spadło.

  • 7. Data: 2003-03-04 17:17:26
    Od: "Ann Collection" <a...@e...pl>

    ...fundusze powiadasz? a po co są może banki? tak dla jaj?

    Znam lepszy bank od jakiś tam funduszy, jeśli masz ponad 50 000 zł i nie
    wiesz gdzie to zainwestować to możgę Ci sprzedać infomacje gdzie ulokować te
    pieniądze. Nie trzeba otwierać żadnego biznesu.Jakbym miał taką kwotę to bym
    się nawet nie zastanawiał.

    Ale wracając do tematu Inteligo... właśnie spada już na psy. Z dnia
    4.03.2003 jedna osoba umieściła zapytanie... "zamykanie konta Inteligo" o
    następującej treści:

    Witam wszystkich Grupowiczów!
    Mam pewien problem i dotyczy on konta Inteligo.
    Chciałbym je jak najszybciej zamknąć gdyż założyłem sobie konto w
    konkurencyjnym mbanku.
    W regulaminie przeczytałem iż należy do Inteligo przesłać listem poleconym
    dyspozycję zamknięcia konta. Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów wie czy
    istnieje jakis formularz dyspozycji zamykania konta(gdzie można go
    ściągnąć?), czy też należy napisać odręcznie prośbę zamknięcia konta? Jeżeli
    odręcznie to jakie dane czy informacje musi zawierać taki list? Jak on w
    ogóle powinien wyglądać?
    Z góry dziękuję za pomoc!!!
    Pozdrawiam!

    I chyba miałem racje, nowości są zawsze atrakcyjne i wszystko ma swoje
    zakończenie.

    Pozdrawiam,
    użytkownik Inteligo

  • 8. Data: 2003-03-04 19:50:25
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    > Z góry dziękuję za pomoc!!!
    > Pozdrawiam!
    >
    > I chyba miałem racje, nowości są zawsze atrakcyjne i wszystko ma swoje

    Obracasz kwotą do stu złotych, a pienisz się jakbyś conajmniej był
    Rockefeler'em.

  • 9. Data: 2003-03-04 20:48:43
    Od: "Ann Collection" <a...@e...pl>

    skąd jesteś taki pewny że do 100 zł? gdzie to wyczytałeś?

    Pozdr,
    Piotr

  • 10. Data: 2003-03-04 22:15:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Ann Collection" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    > skąd jesteś taki pewny że do 100 zł? gdzie to wyczytałeś?

    Zobaczył saldo na Twoim rachunku pewnie.

    ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko