  • 11. Data: 2003-02-11 01:11:14
    Temat: Re: Inteligo - tylko dla karty?
    Od: pitr <n...@n...pbk.pl>

    On Tue, 11 Feb 2003 01:01:51 +0100, Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

    > Oczywiscie ze nie wszystko, ale ma duzo wiecej szans zeby sie tego
    > dowiedziec.

    no o tyle, ze ma blizej do ulotek reklamowych ;)
    (chyba ze jest to pracownik zwiazany z obsluga klienta)

    > Hmm. To dlaczego korzystacie ze sluzbowego serwera, skoro piszecie
    > prywatnie?

    powiedzmy ze pracodwaca ma w miare liberalny stosunek do wykorzystania
    interentu
    oczywistym wymogiem jest to ze nie reprezentujemy tu banku

    pozatym rownie dobrze moglbys sie zapytac znaczna czesc bywalcow grup
    dlaczego korzystaja np z serwerow uczelni skoro nie reprezentuja pogladow
    uczelni

    > Gratuluje. To oznacza, ze pracujesz w centrali na wysokim stanowisku.

    :)))
    wysokie stanowisko i 1 w nocy (czy cos kolo tego) w pracy?
    to chyba sprzeczne

    > Zalezy od oceny Twojego pracodawcy.

    nie jestem pracownikiem pionu "biznesowego" wiec pracodawca nie wymaga
    odemnie znajomosci tych tematow
    wystepuje tu jako osoba prywatna, nie zaniedbuje swoich obowiazkow
    coz wiecej mozna dodac ;)

    > Ja równiez pracuje w banku, ale do czytania i pisania na grupe korzystam
    > z lacza prywatnego, a w sprawie swojej firmy nie zabralem glosu ani
    > razu. Wychodze bowiem z zalozenia, ze w imieniu firmy to moze sie
    > wypowiedziec rzecznik prasowy, ale w imieniu Skowronskiego moze sie
    > wypowiedziec jedynie Skowronski.
    > Póki co, Wasze zachowanie wyglada niepowaznie. IMO.

    zaowaz ze ani ja ani Lara nie wypowiedzielismy sie w imieniu firmy,
    natomiast jeden z uczestnikow zaczal wywlekac naglowki postow lary tak
    jakby to mial byc argument w dyskusji.
    i teraz pytanie czy fakt nadawania z serwera jakiejs okreslonej firmy ma
    dyskredytowac nadawce komunikatu?
    (jelsi tak - to czy uzytkownicy serwera tpsa nie maja prawa mowic o uslugach
    tpsa?)

    nie jestem w stanie dyskutowac o kartach platniczych bo ani sie na tym
    nie znam ani mnie to nie interesuje, uwazam jednak ze atak na Lare
    poprzez podkreslenie jej naglowkow to poprostu proba obalenia jej
    argumentow przez osmieszenie(?) jej osoby, to jeden z podstawowych bledow
    logiki - argumentum ad hominem

    piotr

  • 12. Data: 2003-02-11 02:49:14
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    pitr wrote:

> [...]

    Bez zartow :) Ulotki reklamowe nie sa obiektywnym zrodlem wiedzy o
    produktach, o czym obaj doskonale wiemy. Chodzilo mi raczej o kontakt z
    kompetentnymi ludzmi (ktorzy decyduja o pewnych sprawach) tudziez z
    regulaminami i wewnetrznymi "zaleceniami".

    Pozazdroscic. Gdzie moge wyslac CV? ;-)

    Skoro piszesz na grupy dyskusyjne z naglowkiem firmowym, nie mozesz
    oczekiwac ze Twoja wypowiedz zostanie potraktowana jako prywatna. To
    chyba oczywiste.
    Szczerze mowiac, chyba nie osmielilbym sie pisac w swoim imieniu
    uzywajac firmowych maszyn. A do pisania w imieniu firmy nie jestem
    uprawniony.

    Niezbyt.
    A to dlatego, ze uczelnie nie sprzedaja nikomu produktow bankowych, wiec
    ocena studentow korzystajacych z uczelnianych serwerow nie traci nic na
    swojej atrakcyjnosci ani obiektywnosci.
    Analogicznie - ja nie wyrazam pogladow Aster City Netu, mimo ze to moj
    provider.

    Nie do konca - ale skoro sugerujesz ze nie masz wysokiego stanowiska,
    wierze Ci na slowo.

    To nie moja sprawa, ani nikogo z grupowiczow :)
    Jesli jestes dobrym pracownikiem, to nalezy pogratulowac szefowi ze Cie
    zatrudnil, a Tobie ze wywiazujesz sie z obowiazkow.

    Argumentem nie sa naglowki, dopoki ich pochodzenie jest potencjanie
    obiektywne. W momencie kiedy Lara zaczela sugerowac skorzystanie z uslug
    BPH PBK, piszac z serwera tegoz banku - nie dziw sie ze ktos wpadl na
    pomysl uwidocznienia zrodla przed mniej zorientowanymi uzytkownikami
    usenetu.
    Nikt nie lubi byc manipulowanym.

    Zalezy, czy w ocenie vox populi nadawca zasluguje na powazne
    potraktowanie.
    Nadajac z serwera BPHPBK i piszac np. o akwarystyce, masz szanse stac
    sie bardzo wiarygodnym rozmowca.

    To jest zupelnie inna sytuacja.
    Uzytkownicy serwerow TPNET-u nie dostaja stamtad pensji, a jedynie
    uzywaja tych maszyn jako klienci, niekoniecznie zadowoleni.

    Piotr, argumenty Lary byly dosyc tedencyjne - a przynajmniej tak
    wygladaly z punktu widzenia koncowego uzyszkodnika, takiego jak ja.
    Jesli ktos sugerujac uslugi firmy X pisze z serwerow firmy X, majac w
    naglowku informacje o tym ze pisze z firmy X jest traktowany
    niepowaznie, jest to normalnym odruchem. Nie mozesz sie temu dziwic.

    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-02-11 06:08:16
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b29o2r$9pv$1@foka.acn.pl, Piotr Grzegorz Skowronski
    <s...@S...PRECZgazeta.pl>:

> [...]
    > uslug BPH PBK, piszac z serwera tegoz banku - nie dziw sie ze ktos
    > wpadl na pomysl uwidocznienia zrodla przed mniej zorientowanymi

    Dokladnie!
    Przy czym, pitr, Lara wyrazila poglad w rodzaju "po co komu karta Inteligo,
    skoro BPH PBK jest lepsza". Nie raczyla natomiast powiedziec, dlaczego niby
    jest lepsza, przy czym znajacy sie na kartach (Ty jak piszesz do nich nie
    nalezysz, wiec tego zapewne nie dostrzegles) raczej nie podzielaja tego
    pogladu.

    I w takim kontekscie wyciaganie naglowkow bylo jak najbardziej na miejscu i
    sluszne, bo uzasadnia, dlaczego Lara uwaza, ze ta karta jest lepsza - a nie
    wszyscy czytaja tak dokladnie naglowki, wiec warto bylo grupie to
    uswiadomic.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-02-11 19:28:59
    Od: "Ann Collection" <a...@e...pl>

    Przepraszam czy tu chodzi o karte czy o konto bankowe?
    Za karte placi sie raz, czy ona kosztuje 12 czy 24 zl to chyba zadna róznica
    dla zwyklego Kowalskiego.
    Roznica tkwi w wysokim koszcie obslugi kont w wiekszosci banków tradycyjnych
    np. BPH , Bank Slaski itd.
    W obydwu bankach mialem konta, naszczescie niedlugo bo bym poszedl z
    torbami.
    W tej chwili korzystam z kont inteligo firmowego i indywidualnego i bez
    porównania z jakims tam BPH itd.
    a co do platnosci karta Visa Electron, robie zakupy w internecie i jeszcze
    sie nie spotkalem zebym nie mógl zaplacic ta karta jak równiez w sklepach
    robiac zakupy.
    Jedno co moge powiedziec.... TANIO, SZYBKO I WYGODNIE, bez zadnych problemów
    i przedewszystkim szybka i mila obsluga w Inteligo.

    Polecam, warto

    Piotr
    p...@p...com
    GG#438393

    Uzytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci

  • 15. Data: 2003-02-11 20:20:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Ann Collection" <a...@e...pl> napisał

    > Jedno co moge powiedziec.... TANIO, SZYBKO I WYGODNIE, bez zadnych problemów
    > i przedewszystkim szybka i mila obsluga w Inteligo.

    Ta szczegolnie przelewy sa taaaaakie tanie ;P
    Znowu w inteligo promocja ;-////

  • 16. Data: 2003-02-13 01:19:46
    Od: r...@c...pl

> [...]
    > Jedno co moge powiedziec.... TANIO, SZYBKO I WYGODNIE, bez zadnych problemów
    > i przedewszystkim szybka i mila obsluga w Inteligo.

    Właśnie zadebiutowałem w Inteligo. Na razie chwalę ale nigdzie
    nie wyczytałem , aby ich karta VISA istotnie sie różniła od innych.
    Wyczytałem , że można uzyc ich systemu przelewów do płatności w internecie bez
    użycia karty.
    Czy naprawde mozna podac numer ich karty VISA w internecie ?
    Czy to dotyczy tylko Amazona czy tez można to zrobić w wielu miejscach.

    Pozdrowienia
    Radek N.

  • 17. Data: 2003-02-13 08:26:22
    Temat: Re: Re: Inteligo - tylko dla karty?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 13, 2003 at 02:19:46AM +0100, r...@c...pl wrote:

    > Właśnie zadebiutowałem w Inteligo. Na razie chwalę ale nigdzie
    >nie wyczytałem , aby ich karta VISA istotnie sie różniła od innych.

    Istotnie - nie, ale ze sie rozni to fakt.

    >Wyczytałem , że można uzyc ich systemu przelewów do płatności w internecie bez
    >użycia karty.

    Mozna. Tylko jesli masz karte, to po co budowac sztuczne twory?

    > Czy naprawde mozna podac numer ich karty VISA w internecie ?
    >Czy to dotyczy tylko Amazona czy tez można to zrobić w wielu miejscach.

    Dotyczy miejsc gdzie masz akceptacje visy. Ktos kiedys zrobil
    porownanie: http://e-platnosci.23.pl/banki/zakupy.htm ktorego
    zwryfikowac nie moge bo w inteligo konta nie otworze a w mbanku mi sie
    karty wirtualnej wyrabiac nie chce - anyway, klopoty moga byc tam
    gdzie platnosc w sklepie nie jest robiona tak jak powinna (czyli jako
    e-commerce), ale jako przepisanie numeru karty do POSa czyli udawanie
    przeciagniecia karta przez czytnik (w duzym uproszczeniu).

    --

    --w