  • 1. Data: 2004-06-11 17:28:44
    Temat: [KK MultiBank] i przedwczesna splata :)
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    Witam.
    Ostatnio testowalem sobie "zlecenia" w VW. Jedno zlecenie ustawilem na
    splate minimalna KK w Multi. Byla ona niewielka bo to minimum 30PLN.
    Cos pokrecilem w VW i nie wpisalem daty zakonczenia zlecen stalych i
    przez 3 dni takie splaty minimalne poszly mi 3 razy :> Oprocz tego
    splacilem calosc zadluzenia w terminie, tak by nie bylo odsetek.
    Teraz mam nadplate w sumie rowne 60pln na KK. Czy Multi to potraktuje
    jako splate kwoty minimalnej do nastepnego wyciagu juz? Czy moze jako
    cos innego?
    Pytam dlatego, ze zawsze gdy splace kwote minimalna to widac to na www
    banku (minimalna kwota splaty wynosi wtedy juz 0), a w tej chwili
    wyglada mi to tj. te moje nadplacone 60pln gdzies wcielo :( bo
    minimalna kwota splaty to teraz 50pln.
    Wiec juz sie zakrecilem.

    Jesli ktos zrozumial o co mi chodzi to prosze o wyjasnienie co sie tak
    naprawde stalo :]

    Pozdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-06-11 17:38:30
    Temat: Re: [KK MultiBank] i przedwczesna splata :)
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    sunwoj wrote:
> [...]
    > Teraz mam nadplate w sumie rowne 60pln na KK. Czy Multi to potraktuje
    > jako splate kwoty minimalnej do nastepnego wyciagu juz? Czy moze jako

    Czy ty masz sama karte czy Multikonto i karte?
    Ja mam z Multikontem i cos takiego jak nadplata AFAIK jest niemozliwe.
    Wplaty z zewnatrz zawsze trafiaja na Multikonto, a dopiero z Multikonta
    recznie albo automatycznie nastepuje splata karty.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-06-11 18:14:18
    Temat: Re: Re: [KK MultiBank] i przedwczesna splata :)
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >Czy ty masz sama karte czy Multikonto i karte?
    sama karte, i jakies smieszne konto do niej, cokolwiek na ten rachunek
    wplynie, kazdego wieczora jest pobierane automatycznie na karte...
    nawet gdybym nie chcial to cokolwiek tam mam to i tak wieczorem
    stamtad znika :)

  • 4. Data: 2004-06-11 18:43:39
    Od: "Erwin" <e...@v...pl>

    > Czy Multi to potraktuje
    > jako splate kwoty minimalnej do nastepnego wyciagu juz? Czy moze jako
    > cos innego?
    > Pozdr.
    > Wojtek

    Hej,
    srodki wlasne (nadplata) zostana zuzytkowane w pierwszej kolejnosci przy
    najblizszej/ych transakcji dokonywanej karta.

    pozdrawiam,
    Erwin

  • 5. Data: 2004-06-11 19:02:14
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    >srodki wlasne (nadplata) zostana zuzytkowane w pierwszej kolejnosci przy
    >najblizszej/ych transakcji dokonywanej karta.

    ano dzieki za konkretna odpowiedz :]

  • 6. Data: 2004-06-11 20:25:01
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał:
    > Ja mam z Multikontem i cos takiego jak nadplata AFAIK jest niemozliwe.

    da się ->ręczna spłata
    *działa to niezależnie od tego czy masz automatyczną spłatę

  • 7. Data: 2004-06-12 07:35:30
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    ~WD wrote:

    > da się ->ręczna spłata
    > *działa to niezależnie od tego czy masz automatyczną spłatę

    Chodziło mi o zrobienie nadpłaty przelewem z zewnątrz, tak jak to zrobił
    Sunwoj.
    Takie przelewy trafiają na Multikonto.