  • 11. Data: 2003-03-14 11:01:36
    Temat: Re: Karta Inteligo \Visa Electron i jej skuteczne dzialanie?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > Dupa... Kolega ostatnio chciał coś kupić w sklepie internetowym i nie
    > przyjmowało mu. Musiał korzystać z mojej eKarty z mBanku. VE z
    > inteligo czasami zadziała, ale to sztuczny twor, bo VE nie jest
    > przeznaczona do takich transakcji i są miejsca, gdzie z definicji to
    > odpada.

    Widzisz, kolega raz probowal, a ja wiele razy. Wynika z tego, ze
    generalnie dziala, ale nie zawsze, a jak wiadomo wyjatki potwierdzaja
    regule. ;-)

    Ostatnio zaplacilem za prenumerate pewnego amerykanskiego pisma. Chyba
    nie dokonywali autoryzacji on-line, bo blokada srodkow na koncie
    pojawila sie nastepnego dnia. Zreszta kasy do tej pory nie sciagneli, a
    juz 4 dni minely. Ale VE Inteligo zadzialala, bo transakcja doszla do
    skutku.

    To czy karta mozna dokonywac danego typu transakcji, czy nie zalezy
    tylko i wylacznie od tego jak zostanie zdefiniowana u operatora. Nic nie
    stoi na przeszkodzie, by VE mogla sluzyc do placenia w Inecie, ale nie
    robi sie tego dla zasady, bo to niby karta do czegos innego. Z tego co wiem.

    Bartol

  • 12. Data: 2003-03-14 12:02:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 14 Mar 2003 12:01:36 +0100), Bartol Partol
    <b...@p...c> był(a) napisał(a):

> [...]
    >robi sie tego dla zasady, bo to niby karta do czegos innego. Z tego co wiem.

    Dokładnie. Visa nie zaleca używania VE do tego, zaś pomysł Inteligo
    jest dość egzotyczny. Nie wiem dlaczego tak kombinują...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 13. Data: 2003-03-14 12:40:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 14, 2003 at 01:02:35PM +0100, Tristan Alder wrote:

    >Dokładnie. Visa nie zaleca używania VE do tego, zaś pomysł Inteligo
    >jest dość egzotyczny. Nie wiem dlaczego tak kombinują...

    Wybacz, skad wiesz co VISA zaleca? ;-)

    --

    --w

  • 14. Data: 2003-03-14 12:41:23
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Dokładnie. Visa nie zaleca używania VE do tego, zaś pomysł Inteligo
    > jest dość egzotyczny. Nie wiem dlaczego tak kombinują...

    Jak dla mnie jest to udana kombinacja - karta, którą da się płacić w
    internecie (w wielu miejscach się da...) a która zarazem wymaga
    autoryzacji online nie jest złym wynalazkiem. Trzymam sobie tą kartę
    przy rachunku na którym jest niewiele i nie muszę się obawiać że ktoś
    mi coś zautoryzuje.

  • 15. Data: 2003-03-14 12:42:43
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > Dokładnie. Visa nie zaleca używania VE do tego, zaś pomysł Inteligo
    > jest dość egzotyczny. Nie wiem dlaczego tak kombinują...

    Moim zdaniem dobrze kombinuja. Wydali VE co jest absolutnym standardem
    (alternatywa jest wlasna karta, ale tego juz chyba nikt nie robi, bo to
    drogie i bez sensu), a do tego dolozyli placenie w Inecie, co mnie do
    nich przyciagnelo.

    Bartol

  • 16. Data: 2003-03-14 12:53:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

    > Tak, 3 razy w odstępach paru miesięcy miałem pecha. Już taki
    > jestem pechowiec. ;)

    14 lutego skończyły się problemy z Euronetem. Trwały jakieś dwa miesiące...

    To gdzekolwiek są takie znaczki???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 17. Data: 2003-03-14 20:03:36
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    W artykule "b4s0b4$qqa$...@a...news.tpi.pl", czlowiek zwany "Marcin
    Mucha" napisal :

    > Polskie (Autoryzowane przez polcard e-card) np:
    > Allegro.pl

    tak

  • 18. Data: 2003-03-15 11:10:37
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 14, 2003 at 01:53:35PM +0100, Wojciech Nawara wrote:

    >14 lutego skończyły się problemy z Euronetem. Trwały jakieś dwa miesiące...

    E tam, oni wiecznie maja jakies problemy - jak nie burza nad
    Budapesztem to jakis inny dramat.

    >To gdzekolwiek są takie znaczki???

    I zupelnie bez znaczenia jest fakt ze jest to doskonaly sposob na
    zrazenie do tej karty.

    --

    --w

  • 19. Data: 2003-03-17 20:48:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > inteligo czasami zadziała, ale to sztuczny twor, bo VE nie jest
    > przeznaczona do takich transakcji i są miejsca, gdzie z definicji to

    VE to w ogole sztuczny twor, kiedys ich nie bylo :-)
    O eKarcie z mBanku w ogole zapomnij, to jest szczyt sztucznosci.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 20. Data: 2003-03-20 10:21:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (17 Mar 2003 21:48:11 +0100), Krzysztof Halasa
    <k...@d...pm.waw.pl> był(a) napisał(a):

    >O eKarcie z mBanku w ogole zapomnij, to jest szczyt sztucznosci.

    Gupoty gadasz... mam, korzystam i sobie chwalę.