  • 11. Data: 2007-06-12 18:24:47
    Temat: Re: Konto Prestiż24
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Fundusze Arki (jeżeli jesteś zainteresowany), widoczne w internecie.

    Dziękuję, fundusze mnie nie interesują, nie mam pieniędzy...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 12. Data: 2007-06-12 18:30:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 20:22:03 +0200,
    osoba podpisana: Maciej Loret <m...@p...pl>
    napisała:
    [...]
    > (po raz fefdziesiąty...) Nie PZ. PZ, to się nadaje do reklamy co najwyżej...

    Ale właściwie jaka jest przewaga "stałego zlecenia o zmiennej kwocie"
    nad PZ ? Bo jakoś mi umyka.

    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 13. Data: 2007-06-12 18:52:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ale właściwie jaka jest przewaga "stałego zlecenia o zmiennej kwocie"
    > nad PZ ? Bo jakoś mi umyka.

    Taka, że raz składam zlecenie stałe...i kontroluję płatności na
    comiesięcznych wyciągach...
    Nie interesuje mnie kiedy, komu ani ile mam zapłacić...
    A PZ mało kto obsługuje chyba...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 14. Data: 2007-06-12 19:07:14
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Ale właściwie jaka jest przewaga "stałego zlecenia o zmiennej kwocie"
    > nad PZ ? Bo jakoś mi umyka.

    U mnie Vattenfall nie obsługuje PZ za prąd.

  • 15. Data: 2007-06-12 19:23:52
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Raczej wątpię żeby można było coś wynegocjować, lub całkowicie
    > zostać zwolnionym z opłaty, to chyba nie ten bank. Z tego co kojarze to
    > "Konto Prestiż24" wszystkie bankomaty i przelewy za darmo a w Pekao
    > jakieś ubezpieczenia NNW, więc podlicz sobie co ci bardziej potrzebne i
    > będziesz wiedział czy opłaca się migrować. Oczywiście dla testów
    > możesz jak najbardziej skorzystać z tych darmowych 6 m-c skoro dają.
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

    No nie jakieś tam NNW, tylko porządny Pakiet Pomocny, który się
    zwraca.

  • 16. Data: 2007-06-13 07:05:56
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 20:22:03 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Mam konta w mBanku. Jako skarbonka i łatwe utrzymywanie porządku na
    > eMaxach+...

    Czyli masz już bankomat pod nosem, więc tu kombinować dalej nie trzeba.

    > (po raz fefdziesiąty...) Nie PZ. PZ, to się nadaje do reklamy co najwyżej...
    > Ja też kontroluję, ale na wyciągach. To wystarczy, a nie muszę pamiętać,
    > komu, ile, kiedy... Wystarczy, że są środki na rachunku...

    No napisałem PZ tak ogólnie, mając na uwadze również zlecenia stałe i
    wszystkie inne temu podobne usługi w bankach,a dlatego, że nie używam i
    zwyczajnie się nie znam to widzę, że zbyt uogólniłem. Aktualnie rachunki
    płacę z KK Citi więc siadam na początku miesiąca i trzaskam jak leci
    po kolei nie patrząc na daty, bo kasa banku a nie moja idzie ;)

    Tak na szybko z www wygrzebałem "Skorzystaj z opcji zleceń stałych
    bądź z polecenia zapłaty." czyli wychodzi, że w BZWBK masz i to i to -
    no to decyduj już sam.

  • 17. Data: 2007-06-13 07:23:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > płacę z KK Citi więc siadam na początku miesiąca i trzaskam jak leci
    > po kolei nie patrząc na daty, bo kasa banku a nie moja idzie ;)

    A ja nic nie trzaskam. Parę lat temu załatwiłem wszystko raz na zawsze.
    Wystarczy, że na rachunku jest kasa. A w ostatnim możliwym dniu, bank
    reguluje wszystkie płatności. Nic nie muszę klepać, ani zastanawiać się
    kiedy przyjdzie rachunek, czy przyjdzie...

    > Tak na szybko z www wygrzebałem "Skorzystaj z opcji zleceń stałych
    > bądź z polecenia zapłaty." czyli wychodzi, że w BZWBK masz i to i to -
    > no to decyduj już sam.

    Zlecenia stałe = zleceniom stałym.
    W PekaoSA (podejrzewam) następuje wciąż ręczne przeklepywanie w momencie gdy
    przychodzą do nich listy tysięcy zapłat od dostawców za gaz, smieci, wodę i
    kanalizę, energię, itd... Ja nigdy nie wiem czy rachunek za gaz przyjdzie w
    tym miesiącu czy w przyszłym, a może za dwa miesiące. O to, że jak przyjdzie
    konieczność zapłaty w określonym dniu, to martwi się bank... Ja w tym czasie
    mogę swobodnie być poza domem, a w najgorszym razie, gdybym spodziewał sie
    braku pieniążków na koncie, to mogę je "doładować" z mbanku, bądź też w inny
    sposób.
    Dla mnie czysta wygoda, która jednak sporo kosztuje. Prestiż24 jest jeszcze
    droższy, dlatego zapytałem czy komuś udało się wynegocjować niżsżą cenę za
    to konto. Gdyby tak było, to bym się zastanawiał nad przenosinami PekaoSA ->
    BZWBK...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 18. Data: 2007-06-13 07:52:48
    Temat: Re: Re: Konto Prestiż24
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 09:23:20 +0200, Maciej Loret napisał(a):

> [...]
    > to konto. Gdyby tak było, to bym się zastanawiał nad przenosinami PekaoSA ->

    Czyli wszystko jasne (trochę postów nam to zajęło hłe hłe) i tak jak
    napisałem na początku, według mnie raczej zerowe szanse, żeby coś
    ugrać w temacie opłaty za prowadzenie konta.

    Tak się jeszcze zastanawiam czy nie powinieneś rozważyć oferty Mutli?
    Bankomat pod nosem BZWBK za darmo do tego Euronet i Cash4you też,
    zlecenia stałe o ile kojarzę są i PZ chyba też, opłata za konto My z
    dwoma kartami 10zł, albo jak robisz kartami 500zł/m-c to 8zł. Przelewy
    za darmo, rachunek a'la emax+ też ostatnio wprowadzili. Do tego fundusze
    i konto maklerskie za 0zł. Bardzo funkcjonalne i rozbudowane www
    (natychmiastowe blokady i widać kto i ile), hasła na smsa albo lista.
    Według mnie o wiele lepiej to wygląda niż Pekao i BZWBK.

  • 19. Data: 2007-06-13 08:13:11
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tak się jeszcze zastanawiam czy nie powinieneś rozważyć oferty Mutli?
    > Bankomat pod nosem BZWBK za darmo do tego Euronet i Cash4you też,
    > zlecenia stałe o ile kojarzę są i PZ chyba też,

    Takie zlecenia stałe jak ma Multi, to mogą sobie wsadzić...
    Przeież tam trzeba pilnować terminów spłat, więc jeśli będę akurat poza
    domem 2 tygodnie, to co?
    Ma się to nijak do zlecenia stałego w PekaoSA...

> [...]
    > (natychmiastowe blokady i widać kto i ile), hasła na smsa albo lista.
    > Według mnie o wiele lepiej to wygląda niż Pekao i BZWBK.

    Ale drożej niż PekaoSA + BZWBK.
    Co prawda konto w PekaoSA z darmowymi zleceniami stałymi, to
    11,50PLN/miesiąc, ale na karcie BZWBK zyskuję jakieś 20PLN/miesięcznie. Niby
    niedużo...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 20. Data: 2007-06-13 09:05:13
    Temat: Re: Re: Re: Konto Prestiż24
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 10:13:11 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Ale drożej niż PekaoSA + BZWBK.
    > Co prawda konto w PekaoSA z darmowymi zleceniami stałymi, to
    > 11,50PLN/miesiąc, ale na karcie BZWBK zyskuję jakieś 20PLN/miesięcznie. Niby
    > niedużo...

    Ja wiem, jak dla mnie to całkiem sporo patrząc na okres 1 roku to
    240zł. Ja od jakiegoś czasu wymyśliłem sobie, że staram się jak
    najmniej lub nic nie płacić za obsługę konta i mieć darmowe przelewy
    i w miarę dużą sieć bankomatów + coś do oszczędzania. Jak narazie
    sprawdza mi się tandem CitiOne direct + mBank. Jak mi się już znudzi i
    znowu powrócę do wygodnictwa, to na pewno wezmę pod uwagę zlecenia
    stałe i wszystkie bankomaty za free.