  • 11. Data: 2009-05-22 15:31:22
    Temat: Re: Lądowanie człowieka na księżycu - nie było...a może jednak ?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "skippy" napisał w wiadomości:

    > Tu jest wszystko na ten temat:
    > http://tinyurl.com/on7l58

    Nie wyglądają mi na naukowców z tytułem Prof ;-p

    > Pozdrawiam

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 12. Data: 2009-05-23 13:42:24
    Temat: Re: Re:_Lądowanie_człowieka_na_księżycu_-_nie_było..
    Od: "ESKIMOS" <stanhunter@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Bugatti - czy Ty z Księżyca spadłeś O_O ??
    Te Twoje dowody na fałszerstwo, to przeciętny uczeń gimnazjum obala bez problemu !
    No i żaden poważny naukowiec nie bawi się w udowadnianie że Ziemia nie jest płaska a
    śnieg jest biały.

  • 13. Data: 2009-05-23 13:53:21
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    ESKIMOS <stanhunter@WYTNIJ_TOwp.pl> napisał(a):

    > No i żaden poważny naukowiec nie bawi się w udowadnianie że Ziemia nie
    jest pła
    > ska a śnieg jest biały.

    Czy ty naprawdę jesteś ESKIMOS?. Eskimosi znają 100 barw śniegu. Płaska
    ziemia? Klepnij w google Flat Earth i dowiesz się jak poważni ludzie
    twierdzą, że jest płaska.

    kc

  • 14. Data: 2009-05-24 03:21:12
    Od: "kc " <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    > Czy ty naprawdę jesteś ESKIMOS?.
    > kc

    Zwracam honor, jesteś, wszak stosujesz ich dietę opty, czyż nie?

    kc