  • 1. Data: 2011-06-27 14:56:40
    Temat: Lokata wspólna Getin online
    Od: BI <f...@o...pl>

    I znów mamy kolejną ofertę Getin na lokatę wspólną. Ciekawe, że z
    opisu wynika iż do ostatecznego oprocentowania ustalanego w dn. 2
    lipca liczy się ilość złożonych wniosków , co teoretycznie pozwala
    podbijać procent poprzez złożenie do 1 lipca dopuszczalnej ilości
    wniosków, nawet bez późniejszej wpłaty (termin wpłaty to 14 dni).

    http://getinonline.pl/lokata_wspolna/

  • 2. Data: 2011-06-27 16:56:42
    Temat: Re: Lokata wspólna Getin online
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no wlasnie, a co sie dzieje jesli sie takiej lokaty nie oplaci?
    getin czy open karaja za to w jakis sposob??

  • 3. Data: 2011-06-27 17:19:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    > no wlasnie, a co sie dzieje jesli sie takiej lokaty nie oplaci?
    > getin czy open karaja za to w jakis sposob??

    Jest kara chlosty. :)

  • 4. Data: 2011-06-27 18:52:48
    Temat: Re: Re: Lokata wspólna Getin online
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a powaznie? kiedys widzialem zapis jakis tego typu a teraz sie
    doszukac tego nie moge...
    zalozylem pare zlecen lokat w openie ale ta wspolna jest lepsza wiec
    tamtych bym nie zakladal - ale czy mnie nie obciaza za niedotrzymanie
    warunkow? :)

  • 5. Data: 2011-06-27 19:14:05
    Od: " pawel" <s...@W...gazeta.pl>

    A mnie zaczyma sie to wszystko nie podobac. Jaki jest sens konkurowania
    samego ze soba? Open, Getin, Idea to wszystko grupa Czarneckiego. Dlaczego
    konkuruja praktycznie tylko miedzy soba o lokaty. Nie wlacza sie nikt z
    duzych - BPH, ING, PKO..
    WIem, ze gwarancje itp. ale oprocentowanie zaczyna juz mocno odstawac od
    konkurencji - vide lokata na start getin 6,45% netto. Inni oferuja na 2 mies
    srednio 2 proc mniej lub jeszcze nizej. I jeszcze 10 takich lokat. 10 na
    strat???
    Moze za duzo mysle, ale ostatnio cos za duzo tych promocji i to tylko z 1
    zrodla... Oby tylko to dla wszystkich dobrze sie skonczylo.

    pozdrawiam
    pawel

  • 6. Data: 2011-06-27 20:53:36
    Od: "momo" <m...@o...pl>

    Użytkownik " pawel" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moze za duzo mysle, ale ostatnio cos za duzo tych promocji i to tylko z 1
    > zrodla... Oby tylko to dla wszystkich dobrze sie skonczylo.

    Brakuje kasy na wieżowiec we Wrocławiu?

  • 7. Data: 2011-06-27 22:40:33
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "momo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Brakuje kasy na wieżowiec we Wrocławiu?

    A moze Lechu chce podarowac Pienkosi siakąś wysepke grecka ?
    Kto wie, może bedzie wyprzedaz :D

  • 8. Data: 2011-06-28 06:11:16
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Waldek pisze:

    > A moze Lechu chce podarowac Pienkosi siakąś wysepke grecka ?
    > Kto wie, może bedzie wyprzedaz :D

    Jak wspomniał ktoś-tu - oby Lechu nie poleciał Grobelnym!
    A swoją drogą, jak pisal <pawel>, to wyprzedzanie peletonu zaczyna być
    niepokojące. Jako stary giełdziarz uważam, że skoro wszyscy kupują, to
    najwyższy czas sprzedawać. ;)

    ... z drugiej strony - (wyjąwszy "antyinflacyjną") - przesunięcie wagi
    oferty na lokaty długoterminowe sugeruje, że bankowi ekonomiści wróżą co
    najmniej dwa lata dźwigania stóp. Zjawiska w skali makro (unijne
    bail-outy, wycofywanie się hamerykańców z wojen) też nie wróżą dobrze.
    7 lat chudych?

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2011-06-28 15:25:55
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    SQLwiel napisał(a) w wiadomości: ...

    >A swoją drogą, jak pisal <pawel>, to wyprzedzanie peletonu zaczyna być
    >niepokojące. Jako stary giełdziarz uważam, że skoro wszyscy kupują, to
    >najwyższy czas sprzedawać. ;)

    Getin i spokrewnione zawsze były w czołówce peletonu, więc to chyba
    jeszcze nie hasło do ucieczki.
    Poza tym jescze ich nie przypiliło bo nie pozwalają mi założyć kolejnych
    lokat Na Start (miałem już taką).

> [...]
    >najmniej dwa lata dźwigania stóp. Zjawiska w skali makro (unijne
    >bail-outy, wycofywanie się hamerykańców z wojen) też nie wróżą dobrze.

    Nie znam banku, który nie preferowałby dłuższego przywiązania klienta
    (w tym jego gotówki) do siebie, chociaż nie zawsze ma to odzwieciedlenie
    w wyskości oprocentowania lokat długoterminowych (sa jescze realia
    i nie mozna za bardzo szaleć na przyszłość).

    Procenty mogą podskoczyć - chwilowo dla peletonu limitem 12m 24m jest Idea
    Bank.
    Nb lokata gwarantowana 12m 5,32% (6,65) jest obecnie już chyba minimalnie
    bardziej opłacalna niż idealna 12m 5,85% (7,43) ale przez prawie pół roku
    opodatkowana.

    Arek

  • 10. Data: 2011-06-28 22:32:55
    Od: nn <...@...nn>

> [...]
    > najmniej dwa lata dźwigania stóp. Zjawiska w skali makro (unijne
    > bail-outy, wycofywanie się hamerykańców z wojen) też nie wróżą dobrze.

    jeszcze jedna rzecz chodzi mi po glowie - wiekszosc tych lokat dotyczy
    albo nowych klientow w ogole, albo nowych srodkow

    moze ktorys z tych bankow z grupy getin bedzie na sprzedasz, albo i
    wszystkie, i bank probuje dolapac nowych klientow i srodkow, by pokazac,
    ze jest wiecej wart?