  • 1. Data: 2008-07-06 17:04:46
    Temat: [Lukas] Wyciągi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Postanowiłem zmniejszyć ilość makulatury z Lukasa w domu i zaordynowałem
    sobie wyciągi elektroniczne (nowa funkcja w banku -
    http://www.lukasbank.pl/obanku_aktualnosci.asp#w323)
    . Wszedłem do
    serwisu, informacje o koncie, wyciągi, sposób wysyłki: email, wpisałem
    adres, zatwierdziłem kodem i... zostałem zubożony o 10 zł. Za co? Za
    zmianę terminu generowania wyciągu. Dowcip polegał na tym, że w
    powyższym formularzu istotnie jest pole zmiany terminu generowania
    wyciągu, które ustawiło mi się na "ostatni dzień miesiąca", czemu nie
    poświęciłem niestety należytej uwagi, co kosztowało mnie zgodnie z TOiP
    10 zł. Napisałem list pocztą wewnętrzną zwracający na to uwagę,
    zobaczymy, jaka będzie reakcja.

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2008-07-06 17:40:10
    Temat: Re: [Lukas] Wyci?gi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

    > a mnie potracili oplate za zmiane danych osobowych (nowy dowod osobisty) -
    > niby taka zmiana to operacja bankowa...zlozylem reklamacje, ale ciagle cisza

    Ciekawe, czy wypowiedzenie umowy o prowadzenie konta tez zostanie
    skasowane jako operacja bankowa? ;)

  • 3. Data: 2008-07-06 17:53:23
    Temat: Re: [Lukas] Wyciągi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości
> [...]
    > niestety należytej uwagi, co kosztowało mnie zgodnie z TOiP 10 zł.
    > Napisałem list pocztą wewnętrzną zwracający na to uwagę, zobaczymy, jaka

    Mnie rownież wczoraj spotkało to samo,zmieniłam sobie na wyciąg
    elektroniczny i skasowali 10,-zł uważam, że jest to zdzierstwo nie wiadomo
    za co.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2008-07-06 18:36:12
    Temat: Re: Re: [Lukas] Wyci?gi elektroniczne - ostrzeżenie.
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

  • 5. Data: 2008-07-06 19:21:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]

    niby taka zmiana to operacja bankowa...zlozylem reklamacje, ale ciagle cisza

    RobertS

  • 6. Data: 2008-07-06 19:29:39
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a mnie potracili oplate za zmiane danych osobowych (nowy dowod osobisty) -
    > niby taka zmiana to operacja bankowa...zlozylem reklamacje, ale ciagle
    > cisza

    A umowe, regulamin Tabele Oplat - czytales? - ironizowalem:)))
    I nadal wiekszosc sadzie, ze nie mam racji nazywajac banki zlodziejami!!!

  • 7. Data: 2008-07-06 20:13:11
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A umowe, regulamin Tabele Oplat - czytales? - ironizowalem:)))
    > I nadal wiekszosc sadzie, ze nie mam racji nazywajac banki zlodziejami!!!

    a kto zlodziejem nie jest w takim razie?
    ktos w banku popelnil błąd i tyle...

    dziwne tylko, ze korzystasz z uslug tych zlodziejeskich podmiotow ;-/
    ja to robie z wyboru, nie z przymusu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-07-06 20:30:17
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > A umowe, regulamin Tabele Oplat - czytales? - ironizowalem:)))

    Za przeczytanie TOIP: 47.90 zł.

    --
    Krzysiek, Kraków

  • 9. Data: 2008-07-06 22:54:34
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > a kto zlodziejem nie jest w takim razie?
    > ktos w banku popelnil błąd i tyle...

    wierzysz w to?

    > dziwne tylko, ze korzystasz z uslug tych zlodziejeskich podmiotow ;-/
    > ja to robie z wyboru, nie z przymusu

    Korzystam bo musze, kiedy nie musze nie korzystam. Nie da sie niekorzystac,
    bo banki zagwarantoway to sobie w prawie. I jak ominiesz bank (co w pewnych
    sytuaciach jest niemozliwe) to zostaniesz uznany za przestepce...

  • 10. Data: 2008-07-06 23:35:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message

> [...]
    > niekorzystac, bo banki zagwarantoway to sobie w prawie. I jak ominiesz
    > bank (co w pewnych sytuaciach jest niemozliwe) to zostaniesz uznany za

    Polecam http://www.skok.pl/ :)

    MK