-
1. Data: 2009-09-28 20:25:16
Temat: Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
Od: Mithos <f...@a...pl>
Stało się :) Dzisiaj przestały istnieć moje rachunki w Multi. Natomiast
dalej mogę się logować na swój numer klienta, tyle że nie mam żadnych
produktów. Czy to normalne ? Swojego czasu mogłem się logować do
Millennium jakieś pół rok od zamknięcia ostatniego produktu jaki u nich
posiadałem.
--
Mithos
-
2. Data: 2009-09-28 21:32:09
Temat: Re: Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
"Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h9r63m$q4c$2@news.onet.pl...
To jest jak najbardziej normalne.
-
3. Data: 2009-09-28 21:40:43
Temat: Re: Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
Od: Magniana <m...@d...pl>
On Mon, 28 Sep 2009 22:25:16 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> Stało się :) Dzisiaj przestały istnieć moje rachunki w Multi. Natomiast
> dalej mogę się logować na swój numer klienta, tyle że nie mam żadnych
> produktów.
Numer klienta zostaje...tak na wszelki wypadek gdybyś zrozumiał swój błąd
i ponownie wrócił stawiając na jakość.
--
Magniana
-
4. Data: 2009-09-29 15:54:35
Temat: Re: Re:Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
Magniana napisał(a) w wiadomości: ...
>On Mon, 28 Sep 2009 22:25:16 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:
>
>> Stało się :) Dzisiaj przestały istnieć moje rachunki w Multi. Natomiast
>> dalej mogę się logować na swój numer klienta, tyle że nie mam żadnych
>> produktów.
>
>Numer klienta zostaje...tak na wszelki wypadek gdybyś zrozumiał swój błąd
>i ponownie wrócił stawiając na jakość.
O ile tylko zamknąłeś rachunki, mogła pozostać ważna umowa "ramowa".
Więcej, w niektórych bankach zostają nawet jakieś rach. techniczne, np.
do ew. zakładania lokaty z zewn. pzelewu, do spłaty KK.
Chyba, że wyraźnie zmusisz bank do zamknięcia wszystkiego.
Arek
-
5. Data: 2009-09-29 17:15:46
Temat: Re: Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
Od: Mithos <f...@a...pl>
MarekZ pisze:
> To jest jak najbardziej normalne.
Chyba jednak nie, bo dzisiaj już mam zablokowany dostęp :
"Kanał jest już dezaktywowany".
--
Mithos
-
6. Data: 2009-09-29 17:17:52
Temat: Re: Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
"Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h9tfc2$fav$1@news.onet.pl...
> Chyba jednak nie, bo dzisiaj już mam zablokowany dostęp :
>
> "Kanał jest już dezaktywowany".
W moim przypadku taki dostęp do niczego utrzymywał się w przypadku jednego z
kont ponad pół roku.
-
7. Data: 2009-09-29 17:34:23
Temat: Re: Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
Od: Mithos <f...@a...pl>
MarekZ pisze:
> W moim przypadku taki dostęp do niczego utrzymywał się w przypadku
> jednego z kont ponad pół roku.
Ja tak miałem w Millennium. Widać Multi za to co wypisuje o nim na
grupie postanowił mnie skasować w jeden dzień.
--
Mithos
-
8. Data: 2009-09-30 07:56:11
Temat: Re: Multibank - podgląd online po zamknięciu rachunków
Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>
Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
> Stało się :) Dzisiaj przestały istnieć moje rachunki w Multi. Natomiast
> dalej mogę się logować na swój numer klienta, tyle że nie mam żadnych
> produktów. Czy to normalne ?
Heh, tez tak mam :) - widze co moge sobie aktywowac :). Chyba profilaktycznie
wyczyszcze wszystkie dane osobowe w ustawieniach, tak dla pewnosci :)...
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/