  • 21. Data: 2003-03-17 14:18:06
    Temat: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Zdenek Smetana" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:30739-1047910147@gate.rx.pl...
    > No nie mów? To tak się da? A co to jest "plik txt"? Jeśli wiesz,
    > to podziel się może z innymi na forum publicznym... Szkoda tak
    > cenną wiedzę skrzrywać tak skrzętnie.

    ha ha

    > Ja mam świadomość, że z technicznego punktu widzenia takie potwierdzenie
    > przelewu jest guzik (nomen-omen :) warte i równie dobrze możnaby je
    > napisać w txt czy wysikać na śniegu.

    Wlasnie o to mi chodzilo. Myslalem, ze moze wiecie cos wiecej o PDFach niz
    ja.

    > Niemniej jednak, co innego kiedy taka Pani Gienia w księgowości uczelni
    > zobaczy ładny kolorowy wydruk z logo banku, z pięknie sformatowanymi
    > tabelkami opisanymi przyjemną dla oka czcionką, a co innego, jak jej
    > pokażę jakiś świstek z topornym HTML-em czy wręcz czysty txt.

    Kiedys pokazalem "swistek z topornym HTML-em" i mi uznano za potwierdzenie
    przelewu. I to tez byl "ładny kolorowy wydruk z logo banku, z pięknie
    sformatowanymi tabelkami opisanymi przyjemną dla oka czcionką".

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 22. Data: 2003-03-17 14:22:43
    Temat: Re: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 03:15:47PM +0100, Kazimierz wrote:

    >W Wordzie ;)

    A! ;-)

    --

    --w

  • 23. Data: 2003-03-17 14:54:56
    Temat: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > Ten co pomogl sie odezwal.
    >
    > A pytanie bylo bardzo dobre, sam nie widze wiekszych zalet (nawet
    > wysylanie .pdf mnie nie przekonuje - skoro moge je stobie sklecic z
    > niczego - na co mi takie potwierdzenie?)

    Bo PDF MOZE byc podpisany cyfrowo. I wtedy takie potwierdzenie ma DUZA
    wartosc.

    --
    Wasyl

  • 24. Data: 2003-03-17 14:58:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 03:54:56PM +0100, WaSyL wrote:

    >Bo PDF MOZE byc podpisany cyfrowo. I wtedy takie potwierdzenie ma DUZA
    >wartosc.

    Bo, rozumiem, taki .txt podpisany cyfrowo byc nie moze, tak?

    I, rozumiem, taki podpis .pdf ma WIEKSZA wartosc niz taki podpisany
    .txt?

    --

    --w

  • 25. Data: 2003-03-17 15:14:53
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    usuń wrote:
    > Użytkownik "Wojtek Piecek"
    > W Wordzie ;)

    Acha. Ale mi Microsoft nie chciał sprzedać Worda pod Linuksa - czy to
    dlatego, że byłem niegrzeczny i przekompilowałem jądro po swojemu,
    zamiast zostawić RedHatowe?

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 26. Data: 2003-03-17 15:16:59
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chcialem sie dowiedziec do czego mu to potrzebne, bo jakos nie widze
    roznicy
    > miedzy wygenerowaniem potwierdzenia przelewy do PDFu a napisaniem tego w
    > pliku txt albo zrobieniem screenshota.

    PDF ma tą zaletę, że jeśli się drukuje do PDF z przeglądarki umieszcza
    stopce URL z adresem drukowanej strony oraz datę i godzinę drukowania.

    Piotrek

  • 27. Data: 2003-03-17 15:18:10
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Bo PDF MOZE byc podpisany cyfrowo. I wtedy takie potwierdzenie ma DUZA
    > wartosc.

    Nie format jest podpisywany, a treść dokumentu.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 28. Data: 2003-03-17 15:19:41
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 04:16:59PM +0100, Piotr Solarz wrote:

    >PDF ma tą zaletę, że jeśli się drukuje do PDF z przeglądarki umieszcza
    >stopce URL z adresem drukowanej strony oraz datę i godzinę drukowania.

    No to moja mozilla tego nie wie i wciaz mi te informacje
    drukuje. Musze ja doprowadzic do porzadku, powiem jej to wieczorem,
    tylko wpierw spije jakimis swinstwami, np. duza iloscia CSSa ;-)

    --

    --w

  • 29. Data: 2003-03-17 16:10:15
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Multi, czy coś innego?

    Niech zrobią w XML-u to wtedy jako pierwszy się zgłoszę do takiego banku
    :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 30. Data: 2003-03-17 16:43:40
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Niech zrobią w XML-u to wtedy jako pierwszy się zgłoszę do takiego banku
    > :-).

    He he... ja się przeniosę do tego, który pierwszy się zorientuje, że
    mamy juz ustawę o podpisie elektronicznym ;-)

    pozd.Pix