  • 11. Data: 2013-03-14 11:48:05
    Temat: Re: Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    a te 5000 trzymacie jakiś czas, czy od razu następna sesją zwracacie ? :)

  • 12. Data: 2013-03-14 12:46:29
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 11:48:05 UTC+1 użytkownik boa napisał:
    > a te 5000 trzymacie jakiś czas, czy od razu następna sesją zwracacie ? :)

    W moim przypadku pensja wylatuje po chwili do Optimy (chodzi to prawie online, tak z
    15 minut trzeba poczekać), a stamtąd następnego dnia na docelowe. Niestety, ale w BGŻ
    wysyłka inną sesją, niż pierwsza jest płatna...

    pzdrwm
    luc

  • 13. Data: 2013-03-14 13:23:37
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 03/12/2013 04:13 PM, Benny wrote:

    > Czy mogę jakoś przelewać z obcego konta te 5000 zł (no problem) i wtedy będę
    > dostawał 50 zł. Oczywiście spełnię wymogi kartowe. pzdr

    A ja mam pytanie z tym związane: po czym bank poznaje, że dany przelew
    pochodzi z konta firmowego?

  • 14. Data: 2013-03-14 13:31:02
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 04:46:29 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Niestety, ale w BGŻ wysyłka inną sesją, niż pierwsza jest płatna...

    Yyy... Rozwiniesz?

    AK

  • 15. Data: 2013-03-14 13:53:02
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 14.03.2013 o 12:46 luc <b...@g...net> pisze:

    > Niestety, ale w BGŻ wysyłka inną sesją, niż pierwsza jest płatna...

    Jeszcze nigdy ani grosza za przelew nie zapłaciłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 16. Data: 2013-03-14 13:54:04
    Od: Joossef <g...@g...com>

    > A ja mam pytanie z tym związane: po czym bank poznaje, że dany przelew
    > pochodzi z konta firmowego?

    po numerze ?
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 17. Data: 2013-03-14 14:10:36
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 13:31:02 UTC+1 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:

    > Yyy... Rozwiniesz?

    Źle to sformułowałem. Pensja przychodzi koło 15ej. Wysłanie tego w tym samym dniu do
    innego banku kosztuje 5 pln, zgodnie z TOiP i komunikatem w systemie:

    ===============
    Jeżeli składasz polecenie przelewu środków na rachunek prowadzony w innym banku w
    dniu roboczym w godz. 14.00-15.30 możesz zaznaczyć pole Przelew pilny - wtedy Twoja
    dyspozycja zostanie zrealizowana w tym samym dniu. Jest ona również obciążona wyższą
    opłatą, zgodnie z obowiązująca Taryfą prowizji i opłat
    ===============

    pzdrwm
    luc

  • 18. Data: 2013-03-14 16:16:32
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 03/14/2013 01:54 PM, Joossef wrote:

    > po numerze ?

    Czy to oznacza, że konta firmowe mają jakąś specjalną cechę w numerze?
    Sorry za lamerstwo, nie znam się na tym.

  • 19. Data: 2013-03-14 19:06:47
    Temat: Re: Re: Premia z BGŻ dla spóźnionego wyjadacza
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Czy to oznacza, że konta firmowe mają jakąś specjalną cechę w numerze?
    >Sorry za lamerstwo, nie znam się na tym.

    nie rozpoznaja, ja leje z prywatnego i od paru miesiecy tez dziala :)

  • 20. Data: 2013-03-14 19:19:54
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-14 19:06, sunwick pisze:

    > nie rozpoznaja, ja leje z prywatnego i od paru miesiecy tez dziala :)
    A jaki piszesz tytuł przelewu? (Jeśli coś w rodzaju "wynagrodzenie" - to
    drugie pytanie: nie boisz się US?)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.