  • 1. Data: 2006-09-19 07:52:33
    Temat: Raiffeisen KK
    Od: "Samurai" <s...@T...plusnet.pl>

    Witam!

    Przeczytalem na grupie, ze w Raiffeisenie mozna zsumowac KK jakie sie
    posiada w ich banku.
    Mam u nich dwie karty z przeniesienia - w obydwu przypadkach dostalem +30%
    Jedna karte mam od ponad pol roku, a druga pare dni.
    Zalezaloby mi, zeby tak naprawde z tych dwoch zrobic jedna, przeczytalem na
    grupie, ze jest to mozliwe.
    Chcialbym jednak sie dowiedziec czy jest to standardowa procedura, a jak
    nie, to jak rozmawiac, zeby te karty polaczyc.
    Moze ktos to przechodzil i udzieli kilku wskazowek?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-19 18:08:37
    Temat: Re: Raiffeisen KK
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Samurai" <s...@T...plusnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie, to jak rozmawiac, zeby te karty polaczyc.
    > Moze ktos to przechodzil i udzieli kilku wskazowek?

    Ja również jestem ciekaw czy tak sie da.
    Arek

  • 3. Data: 2006-09-19 19:00:04
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Użytkownik "Samurai" <s...@T...plusnet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja również jestem ciekaw czy tak sie da.
    > Arek

    Da się, bo mi to proponowali w oddziale, gdy powiedziałem, że limit, który mi
    dali jest za mały (miałem już wtedy u nich jedną KK o kilku m-cy).
    Szczegółów łączenia limitów jednak nie uzyskałem.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2006-09-20 18:31:19
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a czy jest mozliwosc przeniesienia 2 KK z innych bankow do Raifeisen?
    Np. 2x1000zl jako 2000zl??

  • 5. Data: 2006-09-20 20:28:25
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > a czy jest mozliwosc przeniesienia 2 KK z innych bankow do Raifeisen?
    > Np. 2x1000zl jako 2000zl??

    Jest
    (2 x 1 000 zł) x 130% = 2 600 zł
    Paweł

  • 6. Data: 2006-09-21 11:22:33
    Od: "skorz" <brak>

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jest
    > (2 x 1 000 zł) x 130% = 2 600 zł

    Nie ma.
    1 000 zl < 1 200 zl

    Hint:
    Minimum na przenoszonej karcie to 1 200 zl

    Przerabialem to :)

    pzdrwm
    skorz

  • 7. Data: 2006-09-21 14:14:10
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Nie ma.
    > 1 000 zl < 1 200 zl
    >
    > Hint:
    > Minimum na przenoszonej karcie to 1 200 zl

    Mi powiedzieli, że nie łączą.

    Ale dziś umożyli mi opłatę za kolejny rok MC NN (obroty mam około 2000 PLN
    na miesiąc); a już myślałem o przywruceniu do łask walającej się Ideal
    Fortisa.

  • 8. Data: 2006-09-21 14:54:06
    Temat: Re: Re: Raiffeisen KK
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Nie ma.
    >1 000 zl < 1 200 zl
    >
    >Hint:
    >Minimum na przenoszonej karcie to 1 200 zl
    >
    >Przerabialem to :)

    to niech spadaja na drzewo... nie sa jedyni, a swojej z lukasa z
    wyzszym limitem na pewno nie zamkne :)

  • 9. Data: 2006-09-21 14:56:17
    Temat: Re: Re: Re: Raiffeisen KK
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >to niech spadaja na drzewo... nie sa jedyni, a swojej z lukasa z
    >wyzszym limitem na pewno nie zamkne :)

    chyba ze nie wymagaja zamykania poprzedniej i karta lukasa moze przy
    przenoszeniu byc?

  • 10. Data: 2006-09-21 18:34:45
    Od: "skorz" <brak>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci

    > chyba ze nie wymagaja zamykania poprzedniej i karta lukasa moze przy
    > przenoszeniu byc?

    Sam siebie pytasz ? ;)

    Raifi nie wymaga zamykania przenoszonych kart.

    pzdrwm
    skorz