  • 21. Data: 2003-05-25 09:25:58
    Temat: Re: Re: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >Z eKartą nie działa, przecież pisaliśmy. :-)
    DZIALA!!! Ja jestem przykladem, dlatego sie dziwie ze VE nie
    b. dzialac :-(

    >Poza tym eKarta wcale nie jest 'niewypukła'. :-) To jest wirtualna wypukłka.
    >:-)
    no i wirtualnie mi ja chyba obciazaja :-) Co mam pokazac zrzut
    ekranu z historii ekarty? :-)

    >Inteligo sobie załóż. :-)
    mialem i juz nie chcem!

  • 22. Data: 2003-05-25 09:28:16
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >Przy okazji - Idea nie obci?ży również eKarty (sprawdzone w styczniu tego
    >roku).
    od chyba sierpnia zeszlego roku mi obciazaja ekarte-odbylo sie
    to bez zadnego problemu...

    >Pozostaje polecenie zapłaty, które gor?co polecam, mimo że w mBanku
    >płaci się za nie.
    a wlasnie polecenie zaplaty w moim przypadku nie zadzialalo
    poniewaz tel. nie jest na moje nazwisko i wg prawa bankowego zaden z
    chyba 4 bankow w jakich bylem nie chcial tego zrealizowac!!! :-(
    Dlatego wykorzystalem do tego eKarte i mam spokoj z rachunkami!

  • 23. Data: 2003-05-25 10:16:52
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> napisał w wiadomości

    > DZIALA!!! Ja jestem przykladem, dlatego sie dziwie ze VE nie
    > b. dzialac :-(

    To ciekawe. :-)
    W tym samym wątku pisano, że eKarta nie działa. :-)

    > no i wirtualnie mi ja chyba obciazaja :-) Co mam pokazac zrzut
    > ekranu z historii ekarty? :-)

    O, to fajnie, że działa. Widać Markowi musiał trafić się jakiś przypadek, że
    nie obciążyło. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 24. Data: 2003-05-25 10:18:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Od roku mam stale obciazenie eKarty w IDEI!!!!! Dziala bez problemu,

    No i OK. :-)
    Rozumiem, że zawsze usupełniasz ją wymaganymi środkami?

    > oni mysla ze to kredytowka chyba bo przy zgloszeniu napisalem ze to
    > VISA i co miesiac mnie bez problemu obciazaja! Dlatego myslalem ze VE

    Czy kredytowa to nie ma znaczenia! Chodzi o kartę wspierającą transakcje bez
    fizycznej obecności karty. A eKarta to wspiera... Sposób rozliczenia z
    klientem to problem banku i klienta, a nie wierzyciela...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 25. Data: 2003-05-25 10:20:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Co mam powiedziec jak zadzwoni agent? :-)

    Że po głębszym zweryfikowaniu ich oferty okazało się, że nie jest ona dla
    Ciebie odpowiednia ;]

    Do mnie dzwoniący człowiek spytał tylko, po moich wątpliwościach, czy ma
    tracić czas (już nie wiem czy jego, czy mój) czy się decyduję na kartę. Jak
    stwierdziłem, że chyba jednak nie, to się pożegnał.
    A mógł mnie przecież próbować przekonać...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2003-05-25 10:59:36
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

> [...]
    > b. dzialac :-(

    > no i wirtualnie mi ja chyba obciazaja :-) Co mam pokazac zrzut

    Heh, a mnie nie potrafili jej obciążyć. Widać taki feature Centertela że
    każdego klienta traktują indywidualnie :-) Ale ja to przerabiałem na
    początku roku i wtedy pani z mBanku (nie z mLinii, tylko pani od kart)
    mówiła mi że są w trakcie testów z Centkiem. Może po tych testach nauczyli
    się obciążać eKarty i teraz już działa?
    Ale dzięki temu zmieniłem płatności na PZ i nie żałuję (dodatkowe 200pkt
    Profitu teraz w promocji, a potem 100). PZ jest jednak wygodniejsze (nie
    muszę ładować eKarty).

    Pozdrawiam

    Marek

  • 27. Data: 2003-05-25 14:43:03
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >No i OK. :-)
    >Rozumiem, że zawsze usupełniasz ją wymaganymi środkami?

    no oczywiscie, inaczej IDEA nie dostanie kasy :-)

  • 28. Data: 2003-05-25 16:03:01
    Temat: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:baof0b$duo$1@news.onet.pl...

    > się zorientowałem :)
    >
    > :-D

    Potwierdzam, że nie potrafię oraz że Centertel potrafi :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-05-26 19:50:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > no oczywiscie, inaczej IDEA nie dostanie kasy :-)

    A nie lepiej przez poecenie zapłaty? Złotówkę kosztuje, ale masz za to
    dodatkowe punkty Profit co miesiąc. A jednak program Profit przydaje się -
    można kupić minutki/SMSy/wymienić aparat.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 30. Data: 2003-05-26 19:53:36
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A nie lepiej przez poecenie zapłaty? Złotówkę kosztuje, ale masz za to
    > dodatkowe punkty Profit co miesiąc. A jednak program Profit przydaje
    > się - można kupić minutki/SMSy/wymienić aparat.

    Za obciążenie karty dostajesz tyle samo punktów Profit, co przy PZ.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn