  • 11. Data: 2003-03-17 13:22:27
    Temat: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > _Obecnie_ chyba tylko inteligo, ale to sie niebawem zmieni ;-))

    Multi, czy coś innego?

  • 12. Data: 2003-03-17 13:29:59
    Temat: Re: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 02:19:34PM +0100, pix wrote:

    >A jak sie zachowuja polskie fonty?
    >Kiedys testowalem jakies programiki do konwersji i wszystko
    >sie rozsypowalo na pliterkach :(

    Dziala.

    --

    --w

  • 13. Data: 2003-03-17 13:41:18
    Od: "Zdenek Smetana" <z...@o...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote:

    > [...]
    >
    > A pytanie bylo bardzo dobre, sam nie widze wiekszych zalet (nawet
    > wysylanie .pdf mnie nie przekonuje - skoro moge je stobie sklecic z
    > niczego - na co mi takie potwierdzenie?)

    Właściwie każde potwierdzenie można sobie sklecić "z niczego" -
    włącznie z papierowym opieczętowanym. Bodaj jedyną pewną metodą
    weryfikacji faktycznego wysłania przelewu jest fakt zaksięgowania
    środków na rachunku odbiorcy.

    Tak się jednak składa, że nie wszystkie instytucje są tak
    rygorystyczne w kwestii potwierdzeń, czasami wystarczy przefaksować
    wydruk z programu do bankowości elektronicznej czy wysłać maila
    z odpowiednim PDFem - jeśli nie są to wielkie kwoty, jest natomiast
    pewien poziom zaufania i dobrej woli po stronie odbiorcy.

    Mi w każdym razie wielokrotnie zdarzało się z takich potwierdzeń
    korzystać. PDF do takich celów jest idealny, bo jest wieloplatformowy
    i łatwo się z niego robi wydruki. Tak jest po prostu WYGODNIEJ.

    ZS

  • 14. Data: 2003-03-17 13:47:24
    Temat: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 02:41:18PM +0100, Zdenek Smetana wrote:

> [...]
    >włącznie z papierowym opieczętowanym. Bodaj jedyną pewną metodą
    >weryfikacji faktycznego wysłania przelewu jest fakt zaksięgowania

    No wlasnie ;-)

> [...]
    >z odpowiednim PDFem - jeśli nie są to wielkie kwoty, jest natomiast
    >pewien poziom zaufania i dobrej woli po stronie odbiorcy.

    __Nigdy__ nie musialem. Ale - nie kazdy ma tak fajnie.

    >Mi w każdym razie wielokrotnie zdarzało się z takich potwierdzeń
    >korzystać. PDF do takich celów jest idealny, bo jest wieloplatformowy
    >i łatwo się z niego robi wydruki. Tak jest po prostu WYGODNIEJ.

    Nie no, ja sie zgadzam ze .pdf jest super, ale nie widze rowniez
    przewagi .pdf nad .html - w tym zastosowaniu.

    --

    --w

  • 15. Data: 2003-03-17 13:48:43
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Zdenek Smetana" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z odpowiednim PDFem - jeśli nie są to wielkie kwoty, jest natomiast
    > pewien poziom zaufania i dobrej woli po stronie odbiorcy.

    Jesli akceptuja PDFy to rownie dobrze mogliby akceptowac pliki Worda. Rownie
    latwo sie je robi.

    > Mi w każdym razie wielokrotnie zdarzało się z takich potwierdzeń
    > korzystać. PDF do takich celów jest idealny, bo jest wieloplatformowy
    > i łatwo się z niego robi wydruki. Tak jest po prostu WYGODNIEJ.

    Txt tez jest wieloplatformowy. Nawet bardziej niz PDF.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 16. Data: 2003-03-17 13:49:21
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Na przykład po to, żeby takie potwierdzenie mailem wysłać albo
    > wydrukować i nie używać do tego żadnych dodatkowych narzędzi...
    > tylko po prostu kliknąć. Szybciej & prościej.

    Wklej do pliku txt. Szybciej i prosciej.

  • 17. Data: 2003-03-17 13:51:08
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości
    > Ales odpowiedzial na pytanie. Pomogles koledze ? To lepiej zamilcz zamiast
    > pisac glupoty.

    Chcialem sie dowiedziec do czego mu to potrzebne, bo jakos nie widze roznicy
    miedzy wygenerowaniem potwierdzenia przelewy do PDFu a napisaniem tego w
    pliku txt albo zrobieniem screenshota.

  • 18. Data: 2003-03-17 13:51:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 02:48:43PM +0100, Kazimierz wrote:

    >Jesli akceptuja PDFy to rownie dobrze mogliby akceptowac pliki Worda. Rownie
    >latwo sie je robi.

    Jak sie robi pliki worda?

    --

    --w

  • 19. Data: 2003-03-17 14:09:29
    Od: "Zdenek Smetana" <z...@o...pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote:
    > Użytkownik "Zdenek Smetana" <z...@o...pl> napisał w
    wiadomości

    > Wklej do pliku txt. Szybciej i prosciej.

    No nie mów? To tak się da? A co to jest "plik txt"? Jeśli wiesz,
    to podziel się może z innymi na forum publicznym... Szkoda tak
    cenną wiedzę skrzrywać tak skrzętnie.

    Ja mam świadomość, że z technicznego punktu widzenia takie potwierdzenie
    przelewu jest guzik (nomen-omen :) warte i równie dobrze możnaby je
    napisać w txt czy wysikać na śniegu.

    Niemniej jednak, co innego kiedy taka Pani Gienia w księgowości uczelni
    zobaczy ładny kolorowy wydruk z logo banku, z pięknie sformatowanymi
    tabelkami opisanymi przyjemną dla oka czcionką, a co innego, jak jej
    pokażę jakiś świstek z topornym HTML-em czy wręcz czysty txt. Tak,
    wiem, wiem... - taki ładny wzór przelewowy mogę sobie zrobić sam
    w edytorze tekstu, a potem tylko przeklejać do niego danę, kwotę,
    konto etc... tylko po kiego grzyba mam tracić na to czas?

    Czy tak ciężko to zrozumieć? (uwaga: pytanie retoryczne).

    ZS

  • 20. Data: 2003-03-17 14:15:47
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości