  • 31. Data: 2003-03-17 17:00:45
    Temat: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    pix napisal:
    > Multi, czy coś innego?

    cos innego:
    http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/pdfCurrentAccoun
    t.html

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 32. Data: 2003-03-17 17:33:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisał:
    > pix napisal:
    > > Multi, czy coś innego?

    Ta pierwsza odpowiedz ;-)

    > cos innego:
    > http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/pdfCurrentAccoun
    t.html

    A po co mi taki PDF, gdzie nie ma nawet nazwy odbiorcy, ani tez numeru jego
    konta ?

  • 33. Data: 2003-03-17 17:48:12
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > cos innego:
    > http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/pdfCurrentAccoun
    t.html

    A najlepszy jest ten drobny dopisek na dole:
    "Niniejszy wydruk nie ma charakteru wyciągu i nie stanowi podstawy
    do zgłoszenia reklamacji." :-)))

    pozd.Pix

  • 34. Data: 2003-03-17 17:49:54
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ta pierwsza odpowiedz ;-)

    A to czekam z niecierpliwością. Kiedyś twierdzili, że
    będzie zmiana "na wiosnę" - to już chyba niedługo.

  • 35. Data: 2003-03-17 18:07:15
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    > A najlepszy jest ten drobny dopisek na dole: [...]

    pekao zeznaje, ze wkrotce ten dopisek zostanie zastapiony formulka
    znana np. z mbankowych potwierdzen - musi tylko zapasc decyzja dot.
    rezygnacji pobierania oplat za papierkowe potw.; ciekawe co bedzie
    pierwsze pekao pozbawi sie czesci dochodow czy multi uruchomi swoje
    pdfy.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 36. Data: 2003-03-17 18:55:27
    Od: "Rafal W." <b...@a...waw.pl>

    PEKAO24 w PEKAO S.A.

  • 37. Data: 2003-03-17 20:53:16
    Temat: Re: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > Bo, rozumiem, taki .txt podpisany cyfrowo byc nie moze, tak?
    >
    > I, rozumiem, taki podpis .pdf ma WIEKSZA wartosc niz taki podpisany
    > .txt?

    Wieksza - nie wiem. Ale narzedzia weryfikacji podpisu sa juz wbudowane w readera -
    taki kombajn wiesz. A do podpisanych txt trzeba miec gnu-shmoo.

  • 38. Data: 2003-03-17 20:53:49
    Temat: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie format jest podpisywany, a treść dokumentu.

    Oj wiem. Chodzilo mi, ze reader ma od razu narzedzia do weryfikacji.

  • 39. Data: 2003-03-17 20:58:50
    Temat: Re: Re: Re: Re: Porzelew - potwierdzenie do PDF
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 17, 2003 at 09:53:16PM +0100, WaSyL wrote:

    > Wieksza - nie wiem. Ale narzedzia weryfikacji podpisu sa juz
    > wbudowane w readera - taki kombajn wiesz. A do podpisanych txt
    > trzeba miec gnu-shmoo.

    1. nie stosuj takich skrotow myslowych bo nie da sie tego
    zrozumiec. Nawet na pcoa.
    2. I dlatego ma miec 'DUZA wartosc'?

    --

    --w

  • 40. Data: 2003-03-17 21:07:43
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl._!_!_!_> napisał w
    wiadomości news:3345165.Klsqefmqjt@phoenix...
    > Acha. Ale mi Microsoft nie chciał sprzedać Worda pod Linuksa - czy to
    > dlatego, że byłem niegrzeczny i przekompilowałem jądro po swojemu,
    > zamiast zostawić RedHatowe?

    Plik Worda byl tylko przykladem - zastap to czym chcesz RTFem albo txt.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )