  • 11. Data: 2002-12-02 13:04:12
    Temat: Re: Szczyt niekompetencji = Multibank KK (dosc dlugie).
    Od: s...@o...pl

    > Witam.
    > Gdybym dzisiaj nie zadzwonił, to bym się do dowiedział, że...............
    > nie dostałem karty (prawie 3 tygodnie)
    > od razu zgłosiłem chęć odzyskania dokumentów i zaczęły się schody :)
    > Pani obiecała oddzwonić jak się dowie, czy można......
    >
    > Poczekamy - zobaczymy
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Krasnal

    Oddzadzą - do mnie już dzwonili że są do odbioru w placówce w której je
    składałem (mimo że prosiłem o odesłanie na podany adres korespondencyjny).
    A swoją drogą to dziwne że wywalają tak dużo kasy na reklamę i wszystkich
    odwalają...

  • 12. Data: 2002-12-02 13:33:55
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A swoją drogą to dziwne że wywalają tak dużo kasy na reklamę i wszystkich

    Prosiłeś przez telefon czy pisemnie ??

    Krasnal

  • 13. Data: 2002-12-02 13:35:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > A swoją drogą to dziwne że wywalają tak dużo kasy na reklamę i wszystkich

    Abstrahując od tego czy odmów jest stosunkowo dużo czy nie - rozumiem, że
    kilka zawiedzionych klientów na pbb to _wszyscy_ klienci ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 14. Data: 2002-12-02 13:47:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 02, 2002 at 02:35:14PM +0100, Krzysztof Kowalski wrote:

    >Abstrahując od tego czy odmów jest stosunkowo dużo czy nie - rozumiem, że
    >kilka zawiedzionych klientów na pbb to _wszyscy_ klienci ;-)))

    Skad, sa tacy do ktorych multi po prostu nie oddzwonilo. Powaznie -
    juz minal miesiac.

    Dobre, prawda Krzysku?

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-12-02 14:34:33
    Od: s...@o...pl

    > Prosiłeś przez telefon czy pisemnie ??
    >
    > Krasnal

    Telefonicznie - też początkowo Pani wciskała bajer że nie wie czy się da itp
    itd - powiedziałem żeby lepiej się dało - no i udało się.

  • 16. Data: 2002-12-02 14:36:38
    Od: s...@o...pl

    > Abstrahując od tego czy odmów jest stosunkowo dużo czy nie - rozumiem, że
    > kilka zawiedzionych klientów na pbb to _wszyscy_ klienci ;-)))
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    Hmmm - chyba Pan nie przeliczył tego dokładnie - założę się że jest ich na tej
    liście znacznie więcej niż kilku i znacznie bardziej zawiedzionych niż to
    wynika tylko i wyłącznie z postów zamieszczonych na tej liście.
    Pozdrawiam
    Spekulant

  • 17. Data: 2002-12-02 19:12:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Skad, sa tacy do ktorych multi po prostu nie oddzwonilo. Powaznie -
    > juz minal miesiac.

    Moze tez powinienes zadzwonic ;). Mnie osobiscie troche te opisy na liscie
    odstraszyly i zrezygnowalem ze skladania aplikacji o KK Multi. Byc mo i bym
    ja dostal, bo na limit kredytowy zasluzylem, ale na dwoje babka wrozyla. Nie
    chce miec zbytecznych zapytan w BIK-u. Chyba pouzywam Citkowej ;).
    Ciekawe czy jak przyjde podpisac umowe o limit to ktos mi zaproponuje nowy
    produkt, wiem ze w niektorych bankach tak jest...

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 18. Data: 2002-12-03 08:17:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 02, 2002 at 08:12:02PM +0100, MK wrote:

    >Moze tez powinienes zadzwonic ;). Mnie osobiscie troche te opisy na liscie

    Nie, zlozylem zapytanie i _nie_zadzwonie_. Wciaz naiwnie mam wrazenie
    ze to jest najlepsze zrodlo dochodow dla banku - jesli uznaja moja
    wiarygodnosc finansowa.

> [...]
    >ja dostal, bo na limit kredytowy zasluzylem, ale na dwoje babka wrozyla. Nie
    >chce miec zbytecznych zapytan w BIK-u. Chyba pouzywam Citkowej ;).

    Zapytania nie bola. Citkowe rzecz jasna chodza bez problemu. Ech,
    multi ...

    --

    --w

  • 19. Data: 2002-12-03 09:03:20
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > liście znacznie więcej niż kilku i znacznie bardziej zawiedzionych niż to
    > wynika tylko i wyłącznie z postów zamieszczonych na tej liście.

    Skalę problemu znam - ale to nadal nie są _wszyscy_ klienci - ani nawet nie
    dochodzimy do tej granicy :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 20. Data: 2002-12-04 18:15:00
    Temat: Re: Nie taki dibel... Multibank KK
    Od: "Jaroslaw Lech" <j...@a...net.pl>

    Jak sie w moim przypadku okazuje - nie taki diabel straszny, jak go
    na pbb maluja :-) Dzisiej dostalem podpisana przez przedstawicieli banku
    umowe o KK VC, z wnioskowana przeze mnie wysokoscia kredytu, choc
    dochodów nie mam takich znowu wysokich (bo ilez mozna miec z
    urzedniczych poborów sredniego szczebla?), a "wisi" mna mnie 8000 zl
    kredytu odnawialnego i 4000 zl kredytu do innej KK.
    Wniosek dotarl do Biura Kredytów detalicznych (tak przynajmniej
    wynika z datownika) w poniedzialek 25-11-2002 r., a na umowie jest data
    29-11-2002 r.
    PIEC DNI ROBOCZYCH od wplyniecia wniosku do podpisania umowy,
    póltora tygodnia do otrzymania umowy poczta.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl