  • 1. Data: 2011-05-30 05:48:15
    Temat: TOP Lokata na 3 mies. 6,8% bez Belki! Tylko 10 tys. lokat.
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Wyglada na to, ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
    jednak nie zostalo oplaconych i plan nie zostal wykonany ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-30 06:03:47
    Od: " " <k...@g...pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > Wyglada na to, ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
    > jednak nie zostalo oplaconych i plan nie zostal wykonany ;)

    Z kalkulacji wynika, że bardziej opłaca się Open, bo od 500 zł wychodzi więcej
    niż w GOLu nawet ze złotówką w skarbonce.

  • 3. Data: 2011-05-30 06:32:42
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a serwis getin chyba lezy bo nicnie da sie zrobic poza kliknieciem
    zaloguj i wpisaniem hasla

  • 4. Data: 2011-05-30 07:18:22
    Od: <n...@r...no.fun>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci
    >a serwis getin chyba lezy bo nicnie da sie zrobic poza kliknieciem
    > zaloguj i wpisaniem hasla

    Od kilkudziesieciu minut próbuje zalozyc choc jedna lokate- wszytkie
    odrzuca. Wyglada na to, ze limit dawno juz zostal wyczerapany.
    Brawa dla GO za koncepcje marketingowa i wykonanie systemu bankowosci
    on-line :/

  • 5. Data: 2011-05-30 07:21:26
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    jest jezszcze ponad 7000 lokat do zalozenia wiec moze sie uda :) ale
    caly dzien nad tym klikaniem siedziec to ja czasu nie mam...

  • 6. Data: 2011-05-30 08:43:15
    Temat: i znow badziewie openonline lezy od rana
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    ani zalogowac się , ani nic
    do d.. z takim pseudo bankiem
    ciagle to samo
    salda nieaktulane system chodzi jak żółw
    po co mi to było ?

  • 7. Data: 2011-05-30 08:48:19
    Temat: Re: i znow badziewie openonline lezy od rana
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "PiotrF" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ani zalogowac się , ani nic
    > do d.. z takim pseudo bankiem
    > ciagle to samo
    > salda nieaktulane system chodzi jak żółw
    > po co mi to było ?

    Marudzisz ;) Wolno chodzi ale chodzi.
    Widocznie maja jakies problemy techniczne.

  • 8. Data: 2011-05-30 08:55:21
    Od: luc <b...@g...net>

    On 30 Maj, 09:21, sunwick <s...@W...op.pl> wrote:
    > jest jezszcze ponad 7000 lokat do zalozenia wiec moze sie uda :) ale
    > caly dzien nad tym klikaniem siedziec to ja czasu nie mam...

    Przed chwilą uszczupliłem licznik lokat za pomocą konsultanta
    telefonicznego. Co prawda infolinia oblężona i trzeba było z 10 minut
    posłuchać muzyczki, ale wnioski złożone ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 9. Data: 2011-05-30 09:09:40
    Od: jk <j...@g...com>

    On 30 Maj, 07:48, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
    > Wyglada na to,  ze czesc wnioskow lokaty wspolnej z akcji GOL-a
    > jednak nie zostalo oplaconych  i plan nie zostal wykonany ;)

    Ale to jest to samo oprocentowanie co na Wspólnej (5,47%) więc to może
    dla spóźnialskich, którzy nie złożyli wniosku na Wspólną.

  • 10. Data: 2011-05-30 09:18:39
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    tez czekalem z 5 minut i sie nie doczekalem ale w miedzyczasie udalo
    mi sie zakonczyc wniosek wiec sie rozlaczylem zadowolony :)