  • 1. Data: 2009-09-29 17:56:02
    Temat: karta zakupowa GE Money
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Chcę kartę kredytową z Cashback.
    - Polbank Era - nie chcę się wiązać celowo z Erą i Polbank jakoś tak mi
    nie podchodzi..
    - Alior - nie chcą mi wydać z powodu braku umowy o pracę na czas
    nieokreślony.. nawet przenieść innej karty bez tego warunku nie chcą
    - GE Money Bank - no właśnie - tam mam szansę? Jaki jest ten bank?
    Wyczytałem, że zwolnienie z opłaty przy 12tys. obrotu - to da się
    zrobić. A ubezpieczenie 2,50zł/mies jest obowiązkowe?

    Może jeszcze jakiś bank udostępnia taką kartę?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 2. Data: 2009-09-29 19:31:14
    Temat: Re: karta zakupowa GE Money
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >- Alior - nie chcą mi wydać z powodu braku umowy o pracę na czas
    >nieokreślony.. nawet przenieść innej karty bez tego warunku nie chcą
    rób obroty na koncie - sami cie poprosza o przyjscie po kartę,
    ostatnio mają taka akcję

  • 3. Data: 2009-09-29 19:40:23
    Od: kranu <k...@l...pl>

    sunwick pisze:
    > rób obroty na koncie - sami cie poprosza o przyjscie po kartę,
    > ostatnio mają taka akcję

    Nie mam konta w Aliorze - warto dla tego celu założyć?
    Wtedy mi zaproponują kartę kredytową nawet bez umowy o pracę na czas
    nieokreślony?
    Btw. dziwny wymóg - mam umowę o pracę na kilka lat, do tego regularnie
    spłacaną kartę którą chcę przenieść, a oni się czepiają umowy.. która i
    tak przecież może zawsze zostać wypowiedziana.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 4. Data: 2009-09-29 19:48:07
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "kranu" <k...@l...pl> wrote in message

    > Btw. dziwny wymóg - mam umowę o pracę na kilka lat, do tego regularnie
    > spłacaną kartę którą chcę przenieść, a oni się czepiają umowy.. która i
    > tak przecież może zawsze zostać wypowiedziana.

    Są dwa możliwe wytłumaczenia:
    1. Są idiotami.
    2. Mają inny powód odmowy, którego nie ujawniają.

  • 5. Data: 2009-09-29 19:50:47
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > "kranu" <k...@l...pl> wrote in message

    > Są dwa możliwe wytłumaczenia:
    > 1. Są idiotami.
    > 2. Mają inny powód odmowy, którego nie ujawniają.

    W polbanku jes to samo:
    albo UoPNCN albo na co najmniej rok *w przód* (umowa zlecenia, o dzieło
    itp). Sprawdzone w zeszłym tygodniu.
    KJ

    --
    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 6. Data: 2009-09-29 20:08:50
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    kranu pisze:

> [...]
    > spłacaną kartę którą chcę przenieść, a oni się czepiają umowy.. która i
    > tak przecież może zawsze zostać wypowiedziana.

    Widocznie ten typ tak ma. Dzis w Aliorze nie chcieli otworzyc konta pod
    DG, ktora sie zacznie za 2 dni. Niby Alior taki rewolucyjny, ale jak
    przyjdzie co do czego to odbijasz sie o mur bezsensow.

    p.
    --
    www.ogloszenia-drobne.warszawa.pl

  • 7. Data: 2009-09-29 20:19:27
    Temat: Re: Re: karta zakupowa GE Money
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Nie mam konta w Aliorze - warto dla tego celu założyć?
    >Wtedy mi zaproponują kartę kredytową nawet bez umowy o pracę na czas
    >nieokreślony?
    wówczas nie wnikają w ogóle kim jesteś, co robisz i jak, patrzą tylko
    żeby były są wpływy, ale pewnie jakiś 3 miesięczny okres muszą być
    regularnych wpłat wówczas system im wywala i dzwonią do ciebie...
    ale nie wiem czy urządza cię takie kombinowanie i czekanie na łaskawy
    odzew :)

  • 8. Data: 2009-09-30 06:30:54
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 29 Wrz, 19:56, kranu <k...@l...pl> wrote:
> [...]
    > Wyczytałem, że zwolnienie z opłaty przy 12tys. obrotu - to da się
    > zrobić. A ubezpieczenie 2,50zł/mies jest obowiązkowe?

    Mieliśmy tę kk. Karta na podpis, serwis internetowy ok.
    Z ubezpieczeń można zrezygnować, co czyni kartę darmową przez rok.
    Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2009-09-30 06:45:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "ls" <l...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Mieliśmy tę kk. Karta na podpis, serwis internetowy ok.
    > Z ubezpieczeń można zrezygnować, co czyni kartę darmową przez rok.
    > Obrotu nie wykręciliśmy, więc rozwiązaliśmy umowę.

    Dużo was było? W jak bardzo wielorakiej postaci występowaliście?

  • 10. Data: 2009-09-30 06:59:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 19:56:02 +0200, kranu napisał(a):

> [...]
    > zrobić. A ubezpieczenie 2,50zł/mies jest obowiązkowe?
    >
    > Może jeszcze jakiś bank udostępnia taką kartę?

    W Polbanku i Aliorze masz 1% niezależnie od czego i od kwoty. W GE o ile
    pamiętam jest limit miesięczny "nie więcej niż" i o ile pamiętam jest
    jakiś niski typu 20-30pln.

    Xenocide