  • 31. Data: 2011-12-09 17:06:48
    Temat: Re: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Gru, 13:37, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów i kursy dla walut bardzo dobre a
    > jako, że tam jest visa electron to nawet lepsze pod Polbankowej MC. A tak
    > poza tym to nic tam ciekawego nie ma. W te ubezpieczenie to nawet nie
    > wnikałem i nie wiedziałem, że tam takie rarytasy ;)

    Darmowe wyplaty to juz wszedzie chyba sa, ja mam ze 3 karty z
    takowymi, wiec dla mnie to za malo. Ado zagranicznych uzywam
    Polbankowej, lepiej wyjdzie VISA Allianza do Polbanku z moneybackiem i
    grace periodem?

    MK

  • 32. Data: 2011-12-09 18:13:25
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2011-12-09 18:06, MK pisze:
> [...]

    Elektron? Mi dali wypukłą Visę debetową... ale elektronka to chyba
    faktycznie była, ale ta niespersonalizowana ('na start')? Mają sensowne
    ubezpieczenie NNW (jak na darmowe) i home assistance takie samo jak w
    aliorze.

> [...]
    > takowymi, wiec dla mnie to za malo. Ado zagranicznych uzywam
    > Polbankowej, lepiej wyjdzie VISA Allianza do Polbanku z moneybackiem i

    Zależy od pakietu ale premium daje wypłaty ze wszystkich bankomatów na
    świecie za 0zł co w połączeniu z przewalutowaniem na złotówki przez Visę
    wychodzi porównywalnie do Polbankowej (były na grupie jakieś porównania
    tych kart z tych samych dni)

  • 33. Data: 2011-12-09 20:31:18
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    50 zł to można przełknąć, ale ciekawe, czy po zmianie numeru traci się całą
    historię "starego" numeru?
    A bez miany numer - bo jednak konto się "zmienia"?
    Ktoś wie?

    -----

  • 34. Data: 2011-12-10 10:25:49
    Temat: Re: Re: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >50 zł to można przełknąć, ale ciekawe, czy po zmianie numeru traci się całą
    >historię "starego" numeru?
    >A bez miany numer - bo jednak konto się "zmienia"?
    >Ktoś wie?
    tak, ja wiem :)

    mam historie całą, od założenia rachunku w 2008roku...
    niewiele sie zmienia poza oplatami - w funkcjonalnosci to juz chyba
    nic

  • 35. Data: 2011-12-10 16:14:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 09:06:48 -0800, MK napisał(a):

    > Darmowe wyplaty to juz wszedzie chyba sa, ja mam ze 3 karty z takowymi,
    > wiec dla mnie to za malo. Ado zagranicznych uzywam Polbankowej, lepiej
    > wyjdzie VISA Allianza do Polbanku z moneybackiem i grace periodem?

    W zależności od zaokrągleń jest remis albo Visa Allianz minimalnie
    lepsza. Do transakcji bezgotówkowych ok nie ma większej różnicy jednak do
    wypłaty z bankomatu wybór jest oczywisty.

    Allianz Bank (debetowa VISA):
    Data transakcji 26.05.2011
    Data księgowania 30.05.2011
    1 USD = 2,80 PLN
    100,00 JPY = 3,45 PLN
    Polbank (kk MC-era):
    Data transakcji 26.05.2011
    Data księgowania 27.05.2011
    1 USD = 2,83 PLN
    100,00 JPY = 3,49 PLN

    Xenocide

  • 36. Data: 2011-12-10 19:05:48
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 10 Dec 2011 16:14:04 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > W zależności od zaokrągleń jest remis albo Visa Allianz minimalnie
    > lepsza.

    I dlatego do zagranicznych bierze się polbankową visa gold a nie mc era. :)

    --
    Kojer

  • 37. Data: 2011-12-11 18:08:03
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2011-12-08 19:52, Q pisze:
    > Doradzasz mu konto w PKO BP?!
    > Jestes bez serca :)

    O co jest złego w tych rachunkach ?

    Mr. Owl

  • 38. Data: 2011-12-11 18:48:46
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2011-12-09 01:07, Q pisze:
    > Heh, tak mysle co za osoba ustanowila
    > tak "wymagajace" warunki darmowosci konta :).
    > Przeciez to bez sensu :).

    A co jak trafisz do szpitala na miesiąc albo wyjedziesz tam gdzie ma
    netu na dłuższy czas ? Wtedy płacisz 50 PLN.

  • 39. Data: 2011-12-11 18:55:04
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    A dlaczego?
    Czy VElectron ma lepsze przeliczniki kursowe niż "zwykła" Visa" i jeszcze
    lepsze niż MC?

    -----

  • 40. Data: 2011-12-12 12:09:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 10 Dec 2011 20:05:48 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > I dlatego do zagranicznych bierze się polbankową visa gold a nie mc era.
    > :)

    No w zasadzie byle jaka VISA Polbankowa będzie taka sama albo lepsza
    (oczywiście ta z moneyback) od tej z Allianz.

    --
    xbartx