  • 1. Data: 2009-07-25 20:29:54
    Temat: opłacalność ubezpieczenia auta w BRE Banku / innych bankach
    Od: k...@o...pl

    ostro reklamuje się multibank,
    czy ich oferta jest tańsza od np. Link4 albo Warty?
    albo czy jest np. opłacalna dla aut drogich
    a nieopłacalna dla tanich albo ew. odwrotnie?

    czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
    u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?

  • 2. Data: 2009-07-25 21:37:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Czy Ty aby nie masz zadanej pokuty? ;)

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/02
    0b6115f7af6bba

  • 3. Data: 2009-07-25 21:47:58
    Od: k...@o...pl

    > Czy Ty aby nie masz zadanej pokuty? ;)
    >
    > http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/msg/02
    0b6115f7af6bba

    nie!

  • 4. Data: 2009-07-26 07:09:33
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
    > u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?

    multibank sie ostro reklamuje, nawet do mnie wydzwaniali do czasu jak
    powiedzialem, ze chce tylko OC
    wiecej juz nikt nie zadzwonil :)

    pewnie im zalezy tylko na spaśnych pakietach z AC za parę tysi :)

  • 5. Data: 2009-07-26 07:16:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
    > u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?

    nie chodzi o to tylko, aby było taniej o jakości ubezpieczenia można
    pisać dopiero po likwidacji szkody; niestety ale mnie to ostatnio
    spotkało, jednak sprawa została dobrze załatwiona, odszkodowanie
    otrzymałem i generalnie jest ok

    ubezpieczyciel to Multi Ubezpieczenia, który w zasadzie tylko pobiera
    składkę, likwidacja szkody to już Ergo Hestia

    a wracając do cen to w moim przypadku w Multi płaciłem 1150 zł, a L4
    chciał za praktycznie to samo 1400 zł

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-07-26 08:11:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > nie chodzi o to tylko, aby było taniej o jakości ubezpieczenia można
    > pisać dopiero po likwidacji szkody; niestety ale mnie to ostatnio

    To zależy. Jeśli ktoś kupuje tylko OC, to jakość ubezpieczenia nie
    ma znaczenia. Liczy się tylko cena.

    a.

  • 7. Data: 2009-07-26 08:59:22
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >To zależy. Jeśli ktoś kupuje tylko OC, to jakość ubezpieczenia nie
    >ma znaczenia. Liczy się tylko cena.

    no nie wiem, ubezpieczyciel nie wyplaci OC poszkodowanemu (z
    jakichstam przyczyn) to tenze bedzie nas scigal o odszkodowanie, wiec
    nie jest to bez znaczenia jaka to firma :)
    przyklad extremalny ale jednak

  • 8. Data: 2009-07-26 09:13:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > no nie wiem, ubezpieczyciel nie wyplaci OC poszkodowanemu (z
    > jakichstam przyczyn) to tenze bedzie nas scigal o odszkodowanie, wiec
    > nie jest to bez znaczenia jaka to firma :)
    > przyklad extremalny ale jednak

    gdybym kupowal TYLKO OC to jednak kierowałbym się przede wszystkim ceną,
    poza tym każde TU może robić "problemy" zwłaszcza jeżeli przypadek jest
    jakiś trudny...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-07-26 09:25:50
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    |
    | czy w ogóle warto ubezpieczać auto nie bezpośrednio
    | u ubezpieczyciela ale za pośrednictwem banku internetowego?

    Nie wiem jak multi, ale mBank to kicha. Najtansza z tego co mieli byla
    benefia (nota bene za tyle samo ile kupiona normalnie w salonie fiata).

    Gdy szukalem, nawet sie reklamowali ze oddaja roznice jak sie tansze
    znajdzie. Nie chcialo mi sie tego sprawdzac, gdy w takim Generali od reki
    znalazlem pakiet kilkaset zl taniej.

    Oczywicie axa, link, ptu czy inne badziewia sprawdzalem na wstepie i byly
    drozsze, wiec taka moja rada - nie skreslaj porzadnych ubezpieczycieli i nie
    lec od razu to tych, ktorzy sie reklamuja jako najtansi.

    Moze sie zdaryc ze u jakiegos sie zalapiesz na promocje o istnieniu ktorej
    nawet nie wiedziales z tytulu wieku kierowcy, wieku auta, czy innych
    rzeczy - i tu moja druga rada - nie warto u posrednikow / brokerow
    sprzedajacych wielu ubezpieczycieli, bo kalkuluja wedlug standardu i
    niewiele moga zrobic.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2009-07-26 09:45:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mysiar" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > multibank sie ostro reklamuje, nawet do mnie wydzwaniali do czasu jak
    > powiedzialem, ze chce tylko OC
    > wiecej juz nikt nie zadzwonil :)
    >
    > pewnie im zalezy tylko na spaśnych pakietach z AC za parę tysi :)

    ja próbowałem w mbanku proponowali najtańsze dla mnie hdi bez NW
    poszedłem bezpośrednio do hdi dostałem 20zł taniej z NW