  • 1. Data: 2007-09-11 14:44:21
    Temat: wyciągi w Multibanku
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Nie wiem czy było: Multibank wprowadził opłaty za papierowe wyciągi do kart
    kredytowych: http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/w
    yciagi -
    opłata za wyciąg ma obowiązywać od 1 listopada. Cena - 3 zł za wyciąg (o tym
    jest info w systemie transakcyjnym).

    Przy okazji zauważyłem, że teoretycznie wyciągi papierowe do rachunków
    również są niby płatne 5 zł
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/wyciag
    i/ i z odesłaniem do
    TOiP z 7 sierpnia 2007.

    Hmm... Do używających Multi: było o tym jakieś info z banku? Czy coś krzywo
    czytam? :)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 2. Data: 2007-09-11 16:35:13
    Temat: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    dl <q...@n...cy> napisał(a):

> [...]
    yciagi -
    > opłata za wyciąg ma obowiązywać od 1 listopada. Cena - 3 zł za wyciąg (o tym

    Multi kiedys odpowiedzial na moje zapytanie czy beda wyciagi w PDF do karty
    kredytowej, ze przygotowywuja infrastrukture oraz, ze umozliwia ich pobieranie
    w CSV i XLS.
    To jest zapewne potwierdzenie, ze juz za chwile te opcje beda dostepne.

    > Przy okazji zauważyłem, że teoretycznie wyciągi papierowe do rachunków
    > również są niby płatne 5 zł

    Juz od dawna.

    > Hmm... Do używających Multi: było o tym jakieś info z banku? Czy coś krzywo
    > czytam? :)

    Ominales zapewne

  • 3. Data: 2007-09-11 16:36:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.09.2007 dl <q...@n...cy> napisał/a:
> [...]
    > TOiP z 7 sierpnia 2007.
    >
    > Hmm... Do używających Multi: było o tym jakieś info z banku? Czy coś krzywo

    Pewnie przyjdzie z najbliższym wyciągiem. Multi nie lubi z wyprzedzeniem
    ogłaszać złych wieści. :)

    Ciekawe tylko, czy w przypadku braku jakiekolwiek akcji podjętej przez
    klienta będą nadal wysyłać pocztą i zaczną naliczać po 3 zł.

    Może by w zamian np. obniżyli próg darmowości karty? Bo 1000/mc dla
    bylejakiego classica to już zaczyna trącić myszką ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 4. Data: 2007-09-11 16:42:44
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Juz od dawna.
    [...]
    > Ominales zapewne

    Hmm - to ciekawe czy jak teraz napisze, że mi z konta nie pobierają kasy za
    te wyciągi to mi pobiorą za to "od dawna"? ;)

    --
    | |

  • 5. Data: 2007-09-11 17:38:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 Sep 2007 18:42:44 +0200, w <fc6gi5$22d$1@inews.gazeta.pl>, "dl"
    <q...@n...cy> napisał(-a):

    > [...]
    >
    > Hmm - to ciekawe czy jak teraz napisze, że mi z konta nie pobierają kasy za
    > te wyciągi to mi pobiorą za to "od dawna"? ;)

    Gdy pochwaliłem się na grupie, że nie pobierają mi za prowadzenie konta, to od
    następnego dnia pobierali mi. "Od teraz". :)

  • 6. Data: 2007-09-11 17:40:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.09.2007 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:
    > Ciekawe tylko, czy w przypadku braku jakiekolwiek akcji podjętej przez
    > klienta będą nadal wysyłać pocztą i zaczną naliczać po 3 zł.

    No i nie podoba mi się to, że aby przełączyć się na emailowe wyciągi, to
    trzeba dzwonić. Mają deficyt programistów w tej Łodzi, czy co? Bo że tam
    nawet bieganie psom szkodzi, to wiem...
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 7. Data: 2007-09-11 18:00:47
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Tue, 11 Sep 2007 17:40:38 +0000 (UTC)
    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > No i nie podoba mi się to, że aby przełączyć się na emailowe wyciągi,
    > to trzeba dzwonić. Mają deficyt programistów w tej Łodzi, czy co? Bo
    > że tam nawet bieganie psom szkodzi, to wiem...

    Widzę, że dobrze zrobiłem opuszczając Multi jakoś rok temu, bo już
    wtedy miałem wrażenie, że się cofają. Z tego co pamiętam wyciągi do
    konta na email ustawiało się przez www (mogę się mylić), więc dziwne, że
    teraz trzeba dzwonić.
    Co do kk to moim zdaniem prócz, o ile pamiętam, dobrych
    przeliczników i ciekawego www (a głównie to te blokady widziane od
    razu), to nie ma ona totalnie nic więcej. W porównaniu do tego co jest
    na rynku to jest to IMO koniec peletonu albo nawet już i peletonu nie
    widać. Przykładowo w Rajfim za tą samą opłatę 75zł mamy
    ubezpieczenie podróżne nawet całkiem nie najgorsze i program
    rabatowy. W mBanku niedawno dostałem VISA Classic z takim limitem o
    którym w Multi to bym mógł chyba tylko pomarzyć i karta ta kosztuje
    38 zł na rok przy oprocentowaniu 19% i totalnie niczym się nie różni
    od tej w Multi, znaczy różni się bo wyciągi są od razu w pdf'ie na
    maila i nigdzie nie trzeba dzwonić ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2007-09-11 19:21:22
    Od: " - Robert -" <r...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Widze, ze dobrze zrobilem opuszczajac Multi jakos rok temu, bo juz
    > wtedy mialem wrazenie, ze sie cofaja. Z tego co pamietam wyciagi do
    > konta na email ustawialo sie przez www (moge sie mylic), wiec dziwne, ze
    > teraz trzeba dzwonic.

    Mylisz sie... Najwieksza porazka Multi z wyciagami elektronicznymi czy do
    karty czy do konta jest to, ze trzeba do nich dzwonic.
    Nie rozumiem czemu nie mozna tego zrobic przez www, bo tlumaczenie linii o
    tym, ze musi byc nagrana deklaracja do mnie nie przemawia...

  • 9. Data: 2007-09-12 07:10:16
    Temat: Re: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 Sep 2007 19:21:22 +0000, - Robert - napisał(a):

> [...]
    > Nie rozumiem czemu nie mozna tego zrobic przez www, bo tlumaczenie linii o
    > tym, ze musi byc nagrana deklaracja do mnie nie przemawia...

    No to rzeczywiście coś mi się pomieszało. Dziwne to jest, bo nawet w
    Citi, którego www do czołówki nie należy, można sposób dostarczania
    wyciągów zmieniać przez www.

  • 10. Data: 2007-09-12 08:35:27
    Od: "multiga" <m...@N...gazeta.pl>

    dl <q...@n...cy> napisał(a):

> [...]
    >
    > Hmm - to ciekawe czy jak teraz napisze, że mi z konta nie pobierają kasy za
    > te wyciągi to mi pobiorą za to "od dawna"? ;)

    To dopiero od października ;) TOiP s. 32 poz. 32 jest przypis, że 3pln za
    papierowy wyciąg będzie pobierane od 01.10.2007.