  • 11. Data: 2011-04-12 19:17:28
    Temat: Re: Reakcja na podwyżki stóp procentowych przez RPP.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    news:io2794$9cn$1@inews.gazeta.pl...

    > Kiepsko, ale czy aż taka tragedia? Można na Silnym 4.50% przetrzymać jakiś
    > czas.

    Nie mam u nich konta, za dużo juz tych kont w różnych bankach.

  • 12. Data: 2011-04-13 09:27:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 11:08:45 +0200, Marek napisał(a):

    > W tym roku mieliśmy już o ile dobrze pamiętam 2 podwyżki stóp
    > procentowych (2 x 0,25%), czy znalazło to przełożenie na podniesienie
    > oprocentowania lokat? Jeżeli tak to mile widziane szczegóły.

    mBank zareagował ;-)

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,918,mlokaty-plus-z-
    dzienna-kapitalizacja-zmiana-tabeli-oprocentowania-r
    egulaminu-dotyczacego-mlokaty-oraz-taryfy-prowizji-i
    -oplat.html?lang=P

    (porażka)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-04-13 09:36:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości grup
    .net...

    Na nową odsłonę wojny depozytowej bym w tym roku zdecydowanie nie liczył.
    Ani w przyszłym.

  • 14. Data: 2011-04-13 21:15:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-04-12 09:09, Michal Jankowski wrote:
    > Co to jest cena rynkowa, jeśli nie to, co bank daje jako
    > oprocentowanie lokat?
    >
    > Kategorycznie nie zgadzam sie na nazywanie wiboru 'ceną rynkową', a
    > odmawiania nazywania 'ceną rynkową' ceny płaconej ludziom.
    > MJ

    Wszystko ma swoja cene. W bankowosci jest nia WIBOR - to oczywisce
    benchmark - ostateczna cena to gra rynkowa.

    w przypadku ceny placonej ludziom - to musisz wziac jakas srednia -
    arytmetyczna, wazona, czy jakakolwiek inna.

    Banki maja czesto nadplynnosc - pozyczaja te pieniadze na rynku hurtowym
    (miedzybankowym) - wibor jest odnosnikiem. Cena placona klientom
    detalicznym zawsze jest odnoszona do rynku hurtowego. Kiedys (przed
    kryzysem ;) bylo sporo bankow, ktore udzielaly mase kredytow, nie
    zbierajac zadnych depozytow od klientow indywidualnych. Nie bylo
    potrzeby, skoro byl rynek hurtowy. A na rynku hurtowym - zeby pozyczyc
    komus i zarobic, to trzeba bylo najpierw samemu zaplacic za pieniadz
    tanej (od klientow detalicznych).

    A wracajac do Twojej watpliwosci - tak sie przyjelo, ze punktem
    odniesienia w kontekscie ceny pieniadza na rynku jest stawka WIBOR :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 15. Data: 2011-04-14 16:44:40
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:11dq8s7rrqlxk$.1hf6aa81f57j9.dlg@40tude.net>, Borys Pogoreło
    wrote:

    > mBank zareagował ;-)

    Getin tradycyjnie wykorzystuje wszelkie święta i mamy lokatę wielkanocną
    na 6m 4,8% netto. Właśnie zrywam optymalną ;).

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 16. Data: 2011-04-23 18:04:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    >
    > Kategorycznie nie zgadzam sie na nazywanie wiboru 'ceną rynkową', a
    > odmawiania nazywania 'ceną rynkową' ceny płaconej ludziom.

    Lokata "dla ludu" nie moze byc POWYZEJ WIBOR gdyz bank zamiast pozyczac
    od "ludu", moze lekka raczka pozyczyc po WIBORZE bez potrzeby wojowania
    z ludozerka. Jak juz to zrozumiemy to dalej bedzie z górki.

  • 17. Data: 2011-04-23 18:06:53
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-13 23:15, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

> [...]
    > potrzeby, skoro byl rynek hurtowy. A na rynku hurtowym - zeby pozyczyc
    > komus i zarobic, to trzeba bylo najpierw samemu zaplacic za pieniadz

    Tylko pamietaj ze w USa stał sie cud i "tamtejszy WIBOR" poszedł do
    nieba gdy banki nie chcaly sobie pozyczac za zadne pieniadze.

    A szukajacym lokat polecam WIBORowe obligacje moga byc nawet banków
    WIBOR3M+1,5% jest od "reki do wziecia"

  • 18. Data: 2011-04-23 20:36:39
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-23 20:04, Jan Strybyszewski pisze:

    > Lokata "dla ludu" nie moze byc POWYZEJ WIBOR gdyz bank zamiast pozyczac
    > od "ludu", moze lekka raczka pozyczyc po WIBORZE bez potrzeby wojowania
    > z ludozerka. Jak juz to zrozumiemy to dalej bedzie z górki.

    No to dlaczego jest (i notorycznie bywa), skoro nie może być?
    ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 19. Data: 2011-04-23 21:16:13
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > No to dlaczego jest (i notorycznie bywa), skoro nie może być?
    > ;)

    Bo bywaja rozne promocje celem przyciagniecia klientow
    ja np. teraz korzystam z lokaty bezbelkowej 8,08%
    - niestety tylko 2 miechy i tylko 1 lokata :]

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-04-24 06:46:37
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 23:16:13 +0200, Waldek napisał(a):

    > Bo bywaja rozne promocje celem przyciagniecia klientow
    > ja np. teraz korzystam z lokaty bezbelkowej 8,08%
    > - niestety tylko 2 miechy i tylko 1 lokata :]

    No jak to? Przecież Kamiński/Strybyszewski/Jakmutamnaprawdę napisał, że tak
    być nie może :>

    AK