  • 21. Data: 2011-04-24 12:01:54
    Temat: Re: Reakcja na podwyżki stóp procentowych przez RPP.
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-24 08:46, Andrzej Kubiak pisze:

    > No jak to? Przecież Kamiński/Strybyszewski/Jakmutamnaprawdę napisał, że tak
    > być nie może :>

    I po co znow robisz z siebie kretyna. Napisałem ze bank nie ma interesu
    pozyczac od ludzi po wyzszych stopach, niz moze pozyczyc od banków.

    Powod dla ktorego czasem tak jest to:
    a) utrzymanie klienta (dolozymy mu procentów w zamian skroimy na oplatach)
    b) chwilowa potrzeba gotowki
    c) zalecenia Bazylei (depozyty do kredytów)

    Jest to sztuczna anomalia, przewaznie chwilowa

  • 22. Data: 2011-04-24 12:03:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-04-23 22:36, Maruda pisze:

    > No to dlaczego jest (i notorycznie bywa), skoro nie może być?

    Notorycznie czyli gdzie i kiedy konkrety a wytlumacze ci tak po ludzku?

    czasami banki robia to w ramach marketingu, czasami w celu
    przyciagniecia ludzi do kont (dokladaja do lokat by kroic na obsludze).
    Czasami jest to w celu sprzedanie sie po wyzszej cenie przyciagajac
    "dusze". Wszystko to anomalie poza ekonomiczne