  • 1. Data: 2011-10-21 21:04:36
    Temat: Realizacja czeku z USA - gdzie najtaniej?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam

    mam taki problem - czek na 100euro wystawiony (pewna sprawa) przez Citibank z
    USA, oddzial NY ztcp.

    Gdzie najtaniej zmienie ten papierek w gotowke? Prowizje bankow mniej wiecej
    znam ale dochodza do tego enigmatyczne, nie okreslone koszty bankow
    "posredniczacych" ktorych nie znaja w okienku... czytalem ze moze to bys sporo.

    Ktos mial taki problem?

  • 2. Data: 2011-10-21 22:12:10
    Temat: Re: Realizacja czeku z USA - gdzie najtaniej?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/21/2011 4:04 PM, Papkin wrote:
> [...]
    > wiecej znam ale dochodza do tego enigmatyczne, nie okreslone koszty
    > bankow "posredniczacych" ktorych nie znaja w okienku... czytalem ze moze

    anigmatyczne koszty bankow posredniczacych dotycza przelewow, a nie
    realizacji czeków.

    czek ci zrealizuje twój własny bank, a za ile zapytaj w okienku.

    pare bankow dla nie swoich tez realizuje. pogooglaj archiwum grupy do
    haslem inkaso czeku

    czas oczekiwania zwykle kolo miesiaca.

  • 3. Data: 2011-10-22 11:50:00
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > czek ci zrealizuje twój własny bank, a za ile zapytaj w okienku.

    musze podejsc, mam tez PKO i podobno jest jedna oplata ale podobno, pewnosci
    nie mam.

    Wszystko na sieci jest < 2005 wiec dane moga byc juz nie aktualne...

    > czas oczekiwania zwykle kolo miesiaca.

    czekac moge ale nie chce placic 150zl jesli mam dostac raptem 400... bzwbk wiec
    odpada.

  • 4. Data: 2011-10-24 10:00:40
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 22 Oct 2011 13:50:00 +0200, "Papkin" <s...@s...net>
    wrote:

    >musze podejsc, mam tez PKO i podobno jest jedna oplata ale podobno, pewnosci
    >nie mam.

    W Pekao biorą AFAIR 1% nie mniej niż 20zł.
    Nordea mniej (%), ale trzeba mieć tam rachunek co najmniej pół roku.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski