  • 1. Data: 2010-05-31 11:42:08
    Temat: Realizacja projektu IV RP - przyczyną katastrofy w Smoleńsku
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Bracia Kaczyński rozpoczęli swoją wojenkę w czasie kampanii wyborczej w 2005r.
    Wszyscy pamiętamy jak wbili nóż w plecy swojemu potencjalnemu koalicjantowi PO
    wygłaszając brednie m.in. o dziadku z Wehrmachtu i pustej lodówce.
    Pazerność na władzę była tak ogromna, że sojusz z Lepperem, Giertychem i
    o.Rydzykiem był dobrym środkiem do celu.
    Później były kolejne wściekłe ataki m.in. "My (czyli zwolennicy PIS) stoimy
    tutaj gdzie stali ludzie z Solidarności a oni (czyli zwolennicy PO) stoją tam
    gdzie stało ZOMO".

    Kontynuacja tej wojenki była pośrednio przyczyną tragedii z 10 kwietnia 2010r.
    w Smoleńsku.
    Bowiem prezydentura Lecha Kaczyńskiego to była niemal otwarta wojna z rządem
    D.Tuska i wetowanie bądź zapowiedź weta praktycznie wszystkich ustaw
    gospodarczych".
    Bracia Kaczyńscy prowadzili nieustanną wojenkę z PO i rządem Tuska zarówno w
    polityce wewnętrznej jak i zagranicznej.

    Zapomnieli o biblijnej mądrości: "Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie".
    Szkoda, że na skutek chorych ambicji politycznych i nieustępliwości braci
    Kaczyńskich 10 kwietnia 2010r. zginęło 96 niewinnych osób.

  • 2. Data: 2010-05-31 11:44:23
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Jełop

  • 3. Data: 2010-05-31 12:03:52
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Szkoda, że na skutek chorych ambicji politycznych i nieustępliwości braci
    > Kaczyńskich 10 kwietnia 2010r. zginęło 96 niewinnych osób.

    Maksymalnie 91

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-05-31 12:20:07
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Maksymalnie 91

    rozumiem ze wywaliles z grupy "ludzi" Kaczynskiego i Gosiewskiego, nadal
    mi jednak brakuje 3 osobnikow. mozesz sprecyzowac?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2010-05-31 12:25:23
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    > Szkoda, że na skutek chorych ambicji politycznych i nieustępliwości braci
    > Kaczyńskich 10 kwietnia 2010r. zginęło 96 niewinnych osób.

    dla takich kłamłiwych ubeckich śmieci jak ty tylko latarnia i dół z wapnem.

  • 6. Data: 2010-05-31 12:35:52
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    Co Ty wypisujesz ????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Przeginasz pałę.
    Po pierwsze - zgodnie z Twoją pokrętną logiką do tej katastrofy
    przyczynili się na przykład wszyscy wyborcy, którzy zagłosowali na LK.
    Po drugie - WSZYSCY politycy ciągną do koryta z pobudek czysto
    egoistycznych, a nie dlatego, żeby przeprowadzać reformy dla dobra
    obywateli. Wojenki, o których wspomniałeś, to tylko część złej strategii
    wyborczej PISu. PO miała, jak widać, bardziej wyrafinowaną strategię
    ( udawanie liberałów ), skoro przejęła władzę.
    Ty naprawdę wierzysz, że teraz ( skoro nie ma już groźby wetowania
    &#8222;zbawiennych&#8221; ustaw gospodarczych ) zostaną przeprowadzone jakiekolwiek
    reformy ???? IMHO do tego byliby zdolni jedynie prawdziwi i trochę szaleni
    liberałowie z UPRu, a nie jakieś tam PO, czy PIS.

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2010-05-31 12:58:09
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    sys29 <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

[...]

    Słabo rozumiesz politykę i makroekonomię dlatego nie łapiesz istoty sprawy.
    Jest tak jak napisałem - główną, choć oczywiście pośrednią przyczyną
    katastrofy z 10 kwietnia 2010r. była rozpętanie wojenki polsko-polskiej przez
    obóz polityczny braci Kaczyńskich w 2005r.
    I to paradoksalnie nie wojenki z obozem postkomuny reprezentowanej głównie
    przez SLD ale z niedoszłymi sojusznikami z PO.

    p.s. Liberałowie z UPR nie przeprowadzą żadnej reformy w Polsce bo mają
    poniżej 1% poparcia wyborców.

  • 8. Data: 2010-05-31 13:11:56
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Dla takich ciuli jak xxl winni katastrofy są oficerowie, którzy zostali
    zamordowani w okolicznych lasach.
    Gdyby ich przecież nie rozstrzelano, to nikt by tam nie latał.
    DJ

  • 9. Data: 2010-05-31 13:18:10
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    > Słabo rozumiesz politykę i makroekonomię dlatego nie łapiesz istoty sprawy.

    Nie łapię istoty sprawy. Intelektualna głębia Twoich wywodów jest dla mnie
    nieosiągalna.

    > p.s. Liberałowie z UPR nie przeprowadzą żadnej reformy w Polsce bo mają
    > poniżej 1% poparcia wyborców.

    &#8230; i dlatego NIKT nie przeprowadzi żadnych reform, bo to właśnie KORYTO
    stanowi o sensie istnienia klasy politycznej.
    Ponadto system d&#8217;Hondta skutecznie eliminuje UPR z życia politycznego.

    pozdr.
    sys29

    P.S.
    Nienawidzę demokracji.

  • 10. Data: 2010-05-31 13:31:02
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    Dla takich ciuli jak xxl winni katastrofy są oficerowie, którzy zostali
    zamordowani w okolicznych lasach.
    Gdyby ich przecież nie rozstrzelano, to nikt by tam nie latał.

    Licz się ze słowami, półgłówku. Gdzie coś takiego napisałem ?