  • 11. Data: 2009-05-13 09:52:21
    Temat: Re: Realny Madryt
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie zamierzam Cie przekonywac do swoich racji. Miej swoje zdanie i
    autorytety typu Bolek-Donosiciel czy Balcerowicz-Teoretyk.

    D.

  • 12. Data: 2009-05-13 09:59:53
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zamierzam Cie przekonywac do swoich racji. Miej swoje zdanie i
    > autorytety typu Bolek-Donosiciel czy Balcerowicz-Teoretyk.

    Ja bym rzaczej powiedział: Balcerowicz - Teoretyk- Szef Wszystkich
    Donosicieli ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-05-13 10:40:20
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale prorocy mniejsi, w rodzaju Władysława Frasyniuka, czy Jacka
    > Żakowskiego nie ukrywają rozgoryczenia - bo tylko tym można wytłumaczyć
    > opinię wygłoszoną przez red. Żakowskiego, że "Wałęsa przeszedł na stronę
    > Kremla". Przypomina mi to deklarację pułkownika Kwaśniewskiego ze Studium
    > Wojskowego UMCS w Lublinie, który w marcu 1968 roku oświadczył, że "każdy
    > żołnierz, który nie wykona strzelania, będzie uważany za agenta
    > Bundeswehry". Redaktor Żakowski daje w ten sposób wyraz swoim
    > podejrzeniom, iż Declan Ganley może być ruskim agentem, bo dorobił się na

    Z miłości do Unii Europejskiej w Irlandii obalił traktat lisboński (i chwała
    mu za to) ....

    http://www.youtube.com/watch?v=Co6aP3kBxQw

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2009-05-13 10:43:26
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Nie zamierzam Cie przekonywac do swoich racji. Miej swoje zdanie i autorytety
    typu Bolek-Donosiciel czy Balcerowicz-Teoretyk.

    Żenada i kompromitacja, kolego Dieter.
    Jeśli ktoś tak jak Ty kieruje się spiskową teorią świata i ma horyzonty
    umysłowe domorosłego spekulanta to nie ma co wymagać, żeby rozumiał gospodarkę
    czy politykę.

    Tylko zapowiadam, że ilekroć będziesz się tutaj "popisywał" niewiedzą i
    arogancją i obrażał idiotycznymi epitetami wielkich Polaków to zawsze spotkasz
    się z moją zdecydowaną ripostą.

  • 15. Data: 2009-05-13 10:50:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > ---cytat---
    > Lech Wałęsa nie zamierza odcinać się od partii kontrowersyjnego
    > irlandzkiego milionera Declana Ganleya. Były prezydent negocjuje warunki
    > swojego występu na kolejnym zjeździe Libertas -
    > ---Koniec---
    >

    > Zasadnicze jednak pytanie dotyczy tego, czy na konferencję w Madrycie L.
    > Wałęsa przeskoczy przez płot, czy też dowieziony będzie rządową motorówką
    > ???
    >
    > Tak , czy owak niezła lekcja historii dla młodzieży ...

    Jeszcze może się teleportować telegrafem.

  • 16. Data: 2009-05-13 11:17:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zenada, bo nie mam takich samych autorytetow co Ty?

  • 17. Data: 2009-05-13 12:10:48
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > Teraz sam śmiesz obrażać byłego prezydenta i nazywać go TW Bolek. <

    Odp. Ciekawe czy Twoj TW-Bolek przyjmie oferte Palikota. Pewnie tak.

    "Zapłacę więcej niż Declan Ganley, żeby Lech Wałęsa nie jechał na kolejny
    zjazd Libertasu - zapowiedział Janusz Palikot w TVN24, dodając, że jest mu
    skłonny zapłacić 110 tys. zł, za zrezygnowanie z wyjazdu."

    Zrodlo:
    http://eurowybory.onet.pl/144,palikot_zaplace_walesi
    e_wiecej_niz_libertas,artykul.html

    D.

  • 18. Data: 2009-05-13 12:15:50
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Palikotowi pomylila sie troche waluta, bo Bolek bierze 100k ale euro
    (440.000 zl) za gadanie tych wszystkich bzdur.

    D.

  • 19. Data: 2009-05-13 12:36:23
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Palikotowi pomylila sie troche waluta, bo Bolek bierze 100k ale euro
    (440.000 zl) za gadanie tych wszystkich bzdur.

    Ale widzisz, żeby odcinać kupony i móc "gadać te wszystkie bzdury" trzeba mieć
    znane w świecie nazwisko i piękną kartę zapisaną na kartach historii
    najnowszej a nie być zawistnym spekulantem-amatorem wyznającym spiskową teorię
    świata.
    Nie ma co zazdrościć L.Wałęsie tych 100 tys. Euro bo solidnie sobie na to
    zapracował.
    Ale Ty i tak tego nie jesteś w stanie zrozumieć.

  • 20. Data: 2009-05-13 12:45:23
    Od: Robert <r...@r...pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > zapracował.
    > Ale Ty i tak tego nie jesteś w stanie zrozumieć.

    Mam wrażenie, że opanował Ciebie anty-Dieteryzm.
    Nie dasz nic złego powiedzieć o Wałęsie.

    Więcej obiektywizmu.

    Widać gołym okiem co Lechu w ostatnim czasie wyprawia.
    Teraz mówi, że jedzie, żeby powiedzieć im, że się z nimi nie zgadza - za
    co weźmie jedyne 100k EUR. Gdzie tutaj logika?

    Co takiego robi Lech Wałęsa dla Polski w obecnym czasie i co takiego
    zrobił w niedalekiej przyszłości ?

    Ja proponuję przyznać mu z budżetu nagrodę 10 mln EUR za jego
    osiągnięcia dla Polski.

    RM.