  • 31. Data: 2009-05-13 17:05:36
    Temat: Re: Realny Madryt
    Od: "sys29" <s...@v...pl>

    > Mając bledziutkie pojęcie o ekonomii "popisywałeś" się tutaj krytyką programu
    > Balcerowicza o którym nie masz zielonego pojęcia.

    http://www.polonica.net/Balcerowicz.htm

    pozdr.
    sys29

  • 32. Data: 2009-05-13 17:56:25
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    > Z miłości do Unii Europejskiej w Irlandii obalił traktat lisboński (i
    chwała
    > mu za to) ....
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Co6aP3kBxQw

    Nie uda mu się to w Polsce. Zapraszając L.W. strzelił sobie gola. A udział
    Wałęsy nie służy wzmocniemiu, ale osłabieniu Libertasu (i taki był
    prawdopodobnie plan geniuszu jak nazwał go Kaczmarski słowami piosenki Czaty
    śmielowskie: "tam namiestnik swój geniusz tłumaczy").

    kc

  • 33. Data: 2009-05-13 18:22:15
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ale widzisz, żeby odcinać kupony i móc "gadać te wszystkie bzdury" trzeba
    > mieć
    > znane w świecie nazwisko i piękną kartę zapisaną na kartach historii
    > najnowszej a nie być zawistnym spekulantem-amatorem wyznającym spiskową
    > teorię
    > świata.

    Ale z ciebie prowokator drogi Sławku...
    A pomyśleć że wczoraj Dieter na wódkę chciał ciebie zaprosić.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2009-05-13 20:32:12
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Bylo napisane Euro. Przekleilem tekst z linka. Pismak sie pomylil i pozniej
    poprawil.

    D.

  • 35. Data: 2009-05-13 20:35:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A'propos Traktatu Lizbonskiego.

    Co się ukrywa przed opinią publiczną w Traktacie Lizbońskim?

    W Kartę Praw Podstawowych wpisano przypis o wyjątkach, który mówi:

    Pozbawienie życia nie będzie uznane za sprzeczne z tym artykułem, jeżeli
    nastąpi w wyniku użycia siły, która jest co najmniej absolutnie niezbędna:

    a) w obronie jakiejkolwiek osoby przed bezprawną przemocą;

    b) w celu wykonania zgodnego z prawem zatrzymania lub uniemożliwienia
    ucieczki osobie zatrzymanej zgodnie z prawem;

    c) w działaniach podjętych zgodnie z prawem w celu stłumienia zamieszek lub
    powstania.'

    Ponadto Kraj/stan może stworzyć klauzulę dla kary śmierci w odniesieniu do
    czynów popełnionych w czasie wojny lub nadciągającego zagrożenia wojną; taka
    kara będzie zaplikowana tylko w instancjach (ułożonych) w ramach prawa i w
    zgodności z jego klauzulami.'
    Profesor Schachtschneider zaznaczył, że klauzula ta jest czymś wyjątkowo
    skandalicznym, ponieważ wyraźnie została zamaskowana w traktacie pod
    postacią przypisu do przypisu i poza ekspertami nikt nie zdołałby go odkryć.
    Niepokojące jest, że w przypadku próby obalenia dyktatora, albo zwykłych
    zamieszek, UE zezwala na zabijanie osób protestujących przeciwko polityce
    władzy. Niepokoi również fakt, że będzie można skazywać na śmierć za każdym
    razem, gdy władza będzie obawiała się wybuchu wojny. Ciekawe, czy polscy
    politycy wiedzą o tym? I czy wiedzą, że także mogą znaleźć się po stronie
    demonstrantów?

    D.

  • 36. Data: 2009-05-13 20:53:31
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    Dieter napisał:

    > Nie zamierzam Cie przekonywac do swoich racji. Miej swoje zdanie i
    > autorytety typu Bolek-Donosiciel czy Balcerowicz-Teoretyk.

    Gdyby Balcerowicz był tylko teoretykiem to w Polsce żyłoby się
    prawdopodobnie trochę lepiej.

  • 37. Data: 2009-05-14 05:27:00
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ale z ciebie prowokator drogi Sławku...
    > A pomyśleć że wczoraj Dieter na wódkę chciał ciebie zaprosić.....

    Pomyśleć że mogłeś mieć paru fajnych kolegów, ale ty wybrałeś walkę w
    obronie sytemu:

    Jak bezpieka walczyła w obronie p.Wałęsy
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID325045277,index
    .html

    [...]
    Nr 18

    1981 luty 21, Warszawa - Plan działań przygotowany przez Departament III "A"
    MSW w razie pozbawienia Lecha Wałęsy funkcji przewodniczącego KKP NSZZ
    "Solidarność"l

    Warszawa, dnia 21 II 1981 r.
    TAJNE SPEC[jalnego] ZNACZENIA

    KONCEPCJA przygotowania i realizacji działań na przypadek wykonania zamiaru
    eliminacji Lecha Wałęsy z przewodniczącego KKP NSZZ "Solidarność" przez KSS
    KOR i elementy "ekstremistyczne"

    OPRACOWANO w Wydz[iale] III Dep[artamentu] III-A [MSW]

    Źródło: IPN 0236/277, t. 2, k. 208-211, oryginał, mps.
    [...]".

    Uważaj żebyś w tej swojej walce na samym końcu sam nie został, bo po
    wpisach na grupie widać że poza Anatolem i Dekazze to niewielu was
    zostało...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2009-05-14 05:59:21
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Uważaj żebyś w tej swojej walce na samym końcu sam nie został, bo po
    > wpisach na grupie widać że poza Anatolem i Dekazze to niewielu was
    > zostało...

    A poza tym kolego Sławku uważaj na to co robisz, bo nie wiem czy zauważyłeś
    że tym co robisz mniej czy bardziej przypadkowo wystawiasz nasz wspólny
    nadwiślański ukochany kraj na (międzynarodowe) pośmiewisko:

    U progu kolejnego zlodowacenia

    "[...] Kto by pomyślał, że to, co Tadeusz Dołęga-Mostowicz napisał przed
    wojną jako satyrę, w III Rzeczypospolitej stanie się rzeczywistością? Bo
    Nikodem Dyzma z "Kariery Nikodema Dyzmy" wcielił się w Lecha Wałęsę, który
    naprawdę został prezydentem naszego państwa. Czy to był tylko taki zbieg
    okoliczności, czy też działanie intencjonalne ze strony generała Kiszczaka i
    ruskich szachistów, pragnących również w ten sposób okazać pogardę naszemu
    narodowi [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 39. Data: 2009-05-14 07:46:02
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Ograniczony jestes troche. Sorry, ze to pisze.
    koszałki-opałki np. na temat "teoretyka-Balcerowicza" czy Wałęsy w stylu
    "TW Bolek" jesteś nie trochę, tylko mocno ograniczony.
    Również sorry, że to piszę.

    p.s. Żeby było jasne. Ponieważ mamy demokrację i wolność słowa to każdy ma
    prawo m.in. na tym forum dyskusyjnym swobodnego wyrażania swoich opinii.
    Dodatkowo, żeby było jasne, nikt z tego forum nie ma patentu na mądrość i
    jedynie słuszne racje.
    Chodzi jednak o to, żeby swoboda wypowiedzi nie przekraczała pewnych
    przyjętych norm.
    Czy umiałbyś udowodnić przed sądem, że L.Wałęsa rzekomo donosił za pieniądze
    na swoich kolegów jako "TW Bolek". Masz takie niezbite dowody?
    Jeśli nie masz to nie wypisuj na przyszłość podobnych bzdur.

  • 40. Data: 2009-05-14 08:01:38
    Temat: Realny Madryt
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > ---cytat---
    > Lech Wałęsa nie zamierza odcinać się od partii kontrowersyjnego
    > irlandzkiego milionera Declana Ganleya. Były prezydent negocjuje warunki
    > swojego występu na kolejnym zjeździe Libertas -
    > ---Koniec---
    >

    > Zasadnicze jednak pytanie dotyczy tego, czy na konferencję w Madrycie L.
    > Wałęsa przeskoczy przez płot, czy też dowieziony będzie rządową
    > motorówką ???
    >
    > Tak , czy owak niezła lekcja historii dla młodzieży ...

    lechu wałęsa to sprzedajny burak zresztą co takiego on dla tzw. polski
    zrobił? dług zagraniczny stale rosnący od 1989r., upadek polskich
    przedsiębiorstw zastąpione firmami zagranicznymi, ZUS-zaczyna zaciągać
    kredytu bo brakuje mu pieniędzy na emerytury, szpitalom umaża się zadłużenie
    do ZUS i urzędów skarbowych bo są zadłużone a prywatnym firmom nic się nie
    umażą, telewizja publiczna to państwo w państwie które chce aby rządzący
    narzucili obowiązek ściągania daniny a telewizja publiczna kolesiów będzie
    zadowolona, demokratyczne wybory w których przy frekwencji poniżej 50% są
    one ważne (podobno większość ma rządzić mniejszością), wybór do sejmu nie
    posłów a partii, kandydaci zamiast starać się o wyborców i do nich lojalność
    starają się być lojalni w stosunku do swojego szefa partii aby wpisał ich na
    pierwsze miejsce
    osiągnięcia wałęsy który był tylko figurantem karierowiczem