  • 41. Data: 2009-05-14 08:07:29
    Temat: Re: Realny Madryt
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    XXL pisze:

    > Czy umiałbyś udowodnić przed sądem, że L.Wałęsa rzekomo donosił za pieniądze
    > na swoich kolegów jako "TW Bolek". Masz takie niezbite dowody?

    "Wśród wielu wątków, w książce "Lech Wałęsa. Idea i historia" Zyzak
    zawarł także informacje o działalności Urzędu Ochrony Państwa wobec
    byłego prezydenta. Twierdzi, że na początku lat 90. funkcjonariusze UOP
    skonfiskowali dokumentację na temat Wałęsy z Państwowego Domu Młodzieży
    we Włocławku, gdzie pod koniec lat 50. miał mieszkać były prezydent.

    Zyazk twierdzi, że od swoich informatorów wie, że UOP kradł dokumenty o
    Wałęsie również z Państwowego Ośrodka Maszynowego w Łochocinie, w którym
    od 1961 r. Wałęsa pracował: - W Łochocinie wspomnienia o działalności
    funkcjonariuszy UOP są ciągle żywe, stąd część osób niechętnie wypowiada
    się pod nazwiskiem - mówi "Rz" Zyzak. - Rozmawiałem m.in. z byłym
    brygadzistą w POM, który na początku lat 90. pracował w tamtejszym
    dziale kadr. Był naocznym świadkiem działalności UOP."

    "Jak pisze "Rz", [...] Sławomir Cenckiewicz, współautor
    książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii". - Na początku lat
    90. UOP gromadził wszelkie materiały na temat Lecha Wałęsy. M.in. ukradł
    akta przywódcy "S" ze Stoczni Gdańskiej - mówi. - Wiele dokumentów
    bezpowrotnie zaginęło - mówi Cenckiewicz i przytacza przykład
    dwukrotnego wypożyczenia przez Wałęsę teczki TW "Bolka" i zaginięcia
    części materiałów z niej. Sprawę ujawnił w 1996 r. Siemiątkowski."

    http://www.tvn24.pl/-1,1594077,0,1,zyzak-uop-kradl-a
    kta-walesy,wiadomosc.html

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 42. Data: 2009-05-14 08:13:05
    Temat: Realny Madryt
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    olob kowalski <b...@g...pl> napisał(a):

    Lechu Wałęsa to sprzedajny burak zresztą co takiego on dla tzw. Polski
    zrobił?
    Osiągnięcia Wałęsy który był tylko figurantem karierowiczem

    Jestem pewien, że L.Wałęsa nie raz żałuje, że walczył o wolność słowa dla
    takich nieuków i półgłówków jak ty.

  • 43. Data: 2009-05-14 08:18:24
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    olob kowalski wrote:

> [...]
    > nic się nie umażą, telewizja publiczna to państwo w państwie które chce
    > aby rządzący narzucili obowiązek ściągania daniny a telewizja publiczna
    > kolesiów będzie zadowolona, demokratyczne wybory w których przy frekwencji
    > poniżej 50% są one ważne (podobno większość ma rządzić mniejszością),
    > wybór do sejmu nie posłów a partii, kandydaci zamiast starać się o
    > wyborców i do nich lojalność starają się być lojalni w stosunku do swojego
    > szefa partii aby wpisał ich na pierwsze miejsce
    > osiągnięcia wałęsy który był tylko figurantem karierowiczem

    Zamiast podliczać innych podlicz siebie. Co Ty dla Polski zrobiłeś? Wszystko
    to się działo, a Ty gdzie wtedy byłeś? Co ja mam z tego, że snujesz się po
    tym świecie? Miałbym jakąś szkodę jakbyś zniknął nagle? Ilu by Cię
    opłakiwało? Ilu by zauważyło? Taki mądry jesteś to powiedz czy w zeszłym
    roku zarobiłeś 2 mln pln jak jakiś głupi elektryk, a w tym 1 mln w cztery
    miesiące? Spójrz w lustro. Nie musisz pluć od razu.

  • 44. Data: 2009-05-14 08:20:35
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Malkontenci. zobaczcie co zawdzięczamy Lechowi ze znaczkiem w klapie:

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article379195/Pols
    ka_siodma_potega_Unii.htm

    Już nie chodzi o to, że mamy siódme miejsce ale jesteśmy potęgą.
    Uśmiechnięty jestem od rana i sukcesywnie powiększam portfel, już prawie
    jestem zapakowany na full.

    Gryzie mnie tylko jedna drobna sprawa - znam Szwecję doskonale i zawsze
    wydawało mi się, że jesteśmy 200 lat za nią.

    kc

  • 45. Data: 2009-05-14 08:40:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kolega ponizej ladnie odpisal na Twoje pytanie.

    D.

  • 46. Data: 2009-05-14 20:24:47
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zamiast podliczać innych podlicz siebie. Co Ty dla Polski zrobiłeś?

    a kto to polska czy z głodu kwiczy gadasz jak przygłup o kimś kto nie
    istnieje :)

    > Wszystko
    > to się działo, a Ty gdzie wtedy byłeś? Co ja mam z tego, że snujesz się po
    > tym świecie?

    a co ja mam z tego że ty się snujesz buraku czy ty myślisz że jesteś
    bożyszczem i inni na ciebie mają robić leniwy ćmoku :) jak zrobiż ci się na
    rękach odciski od pracy wtedy zabieraj głos a nie wypielęgnowane rączki jak
    dupa niemowlaka

    > Miałbym jakąś szkodę jakbyś zniknął nagle? Ilu by Cię
    > opłakiwało? Ilu by zauważyło?

    sram na to czy mnie ktoś będzie opłakiwał czy nie żyję dla siebie i na siebe
    i niech każdy żyje w taki sposób a nie czycha na innego na którego wsiądzie
    i będzie go dojił tak jakby drugi urodził się po to aby pracować na niego

    > Taki mądry jesteś to powiedz czy w zeszłym
    > roku zarobiłeś 2 mln pln jak jakiś głupi elektryk, a w tym 1 mln w cztery
    > miesiące? Spójrz w lustro. Nie musisz pluć od razu.

    sram na dwa miliony i na sto milionów głupek gada a głupki jemu płacą
    zresztą za gadanie nie można się wyżywić a jeżeli można to jest to żadna
    praca tylko cwaniactwo i oszustwo niech wałęsa i ty węźcie sobie swoje
    miliony do grobu kup sobie złote trumniaki, złoty sygnet i złote zęby
    ale palant z ciebie golsa się urodziłeś i golas umrzesz

  • 47. Data: 2009-05-14 21:26:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dzisiaj Lechu tez ostro pierdolil glupoty. Mowil, ze Traktat Lizbonski nie
    jest dobry ale trzeba go przyjac. To podobne do jego poprzednich okreslen
    typu "nie chcem ale muszem", "plusy ujemne", "jestem za, a nawet przeciw".

    "Wałęsa tym samym kolejny raz podkreślił, że nie jest do kupienia. Na
    pytanie, dlaczego zatem jeździ na zjazdy eurosceptycznej partii, były
    prezydent odpowiedział: - Albo barykady i palenie, albo rozmowa i
    przekonywanie. "

    Mamona przeslonila mu zupelnie wszystko.

    D.

  • 48. Data: 2009-05-15 07:13:41
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > prezydent odpowiedział: - Albo barykady i palenie, albo rozmowa i
    > przekonywanie. "
    >

    > Mamona przeslonila mu zupelnie wszystko.

    wałęsa teraz za gadanie się wziął jak rozpasał się tak jak kiedyś ci z
    którymi walczył to teraz nagle sztuczna inteligencja mu uderzyła do głowy
    zapomniał wół jak cięlęciem był ciekawe jak wałęsa by gadał będąc dziś po
    stronie robotnika czy wtedy też rozmowy byłyby jego domeną
    ten gość jest burakiem który był pacynką w rękach byłych rządzących
    zobaczycie że za rok dwa odechce się wszystkim polakom demokracji wałęsy
    przewrotu w 1989r itd. jak głód zajrzy większości w oczy jak będą ścigać was
    banki za kredyty jak dzieci wasze będą was pytały co się stało że nie
    możecie sobie pozwolić na to co było przed laty wtedy odechce się wam
    demokracji i tzw. wolności wtedy zobaczycie że władza wchodziłą wam w tyłek
    że byliście jak dzieci w przedszkolu w którym władza rzucała wam cukierki a
    za plecami was zadłużała robiła z was niewolników ot całą demokracja wałęsa
    i wolność

  • 49. Data: 2009-05-16 07:32:27
    Od: bodyn <b...@w...to.o2.pl>

    kc pisze:

    > programu
    >
    > Oj, posłuchaj ty dobrze radia, posłuchaj. Bo ja dzisiaj słuchałem profesora.
    > To samo co 30 lat temu generał: Związkowcy nie mogą zakłócać takiego święta,
    > to niegodne. Wtedy chodziło o 1 maja i 22 lipca, a teraz 4 czerwca, Daty
    > inne, mowa ta sama. Nie tylko profesor tak mówi.
    Zwiazkowcy? Chamy z kilofami ktorzy chca zyc na cudzy koszt

  • 50. Data: 2009-05-16 07:33:41
    Od: bodyn <b...@w...to.o2.pl>

    Dieter pisze:

    > Odp. Ciekawe czy Twoj TW-Bolek przyjmie oferte Palikota. Pewnie tak.
    A widze ze ty lyknales tego Bolka bez popity. No coz, ciemny narod
    wszystko kupi