  • 1. Data: 2005-01-12 09:02:42
    Temat: Archiwum Grupy
    Od: "Rafix10" <r...@p...onet.pl>

    Prosiłbym o podanie linku do Archiwum tej grupy. Chodzi mi o wątki z
    październik - listopad 2004

    z góry dziękuję

    Rafał

  • 2. Data: 2005-01-12 09:05:45
    Temat: Re: Archiwum Grupy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Rafix10 napisał(a):
    > Prosiłbym o podanie linku do Archiwum tej grupy. Chodzi mi o wątki z
    > październik - listopad 2004

    google.pl

  • 3. Data: 2005-01-12 10:09:52
    Temat: Re: Recepta na 2 kliknięcia ;-)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Prosiłbym o podanie linku do Archiwum tej grupy. Chodzi mi o wątki z
    > październik - listopad 2004

    Wysłałeś posta z serwisu OnetNiusy,
    a to tylko 2 kliknięcia od celu:
    1 klik - "pl.biznes.banki" - link wytłuszczoną i powiększoną czcionką
    w kolorze granatowym mniej więcej w środku górnej połowy strony
    2 klik "październik" lub "listopad" z 2004r. - to już dużo trudniej ;-P
    znaleźć, bo czcionka mała, niebieska i w dodatku trzeba wybrać
    jeden "właściwy październik" z 6-ciu do wyboru ;-)

    dasz radę?;-)