  • 1. Data: 2002-09-08 08:08:31
    Temat: Regulamin kart kredytowych ING
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Czytam właśnie regulamin nowych kart kredytowych ING BŚ i znalazłem takie
    coś:

    "paragraf 14
    1. Od kwoty transakcji dokonanych przy użyciu karty naliczane są odsetki
    według
    zmiennej stawki oprocentowania ustalanej przez Bank w stosunku rocznym.
    2. Bank nalicza odsetki od transakcji od dnia obciążenia rachunku karty
    kwotą
    transakcji do dnia poprzedzającego dzień spłaty.
    3. Odsetki obciążają przyznany przez Bank limit kredytowy tzn. pomniejszają
    wysokość
    dostępnego limitu."

    Z tego wynikałoby, że jeżeli ktoś dokona zakupu na sumę równą (albo prawie
    równą) przyznanemu limitowi, to nawet spłacając wszystko przed upływem grace
    period i tak zostanie obciążony dodatkowo 40 zł za przekroczenie limitu
    kredytowego - bo przecież odsetkami przekroczył limit.
    Nie mam karty kredytowej innych banków - czy ktoś pamięta jak jest w
    regulaminach innych kart?

    pozdr,
    Bogdan

  • 2. Data: 2002-09-08 18:13:48
    Temat: Re: Regulamin kart kredytowych ING
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > kredytowego - bo przecież odsetkami przekroczył limit.

    > Posiadam EU/MC .W pierwszym zestawieniu transakcji ktore otrzymalem nie bylo
    naliczzonych odsetek- stad wniosek ze mozesz wyczerpac caly limit dopuszczalny
    i spłacic go w granicach grace period i bedzie to operacja bezbolesna
    pozdrowienia
    mkzk

  • 3. Data: 2002-09-08 20:04:49
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it> wrote in message

> [...]
    > kredytowego - bo przecież odsetkami przekroczył limit.
    > Nie mam karty kredytowej innych banków - czy ktoś pamięta jak jest w

    Mam wrazenie, ze to chodzi o naliczone i niezaplacone odsetki z poprzedniego
    okresu rozliczeniowego, w przypadku kiedy klient nie skorzystal z opcji
    splaty 100% zadluzenie w ramach grace-periodu.

    marekz