  • 1. Data: 2006-09-29 16:03:05
    Temat: Reifessen - placówkiw W-wie ???
    Od: PARKER <a...@n...pl>

    W związku z wymianą karty mam się zgosić do którejkolwiek placówki.
    Wchodze sobie wiec na strone banku a tam ZONK. Nie ma adresów placówek.
    Jest infolinia ale.... to jest infolinia dla posiadaczy konta.
    Wie może ktoś gdzie są placówki w W-wie i w jakich godzinach pracują?
    Moze jakies centrum handlowe????
    Dziwny jest ten bank ......

    --
    Q MOTOR SERVICE NADARZYN
    AUTO GAZ MONTAŻ

  • 2. Data: 2006-09-29 16:59:26
    Temat: Re: Reifessen - placówkiw W-wie ???
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >W związku z wymianą karty mam się zgosić do którejkolwiek placówki.
    > Wchodze sobie wiec na strone banku a tam ZONK. Nie ma adresów placówek.

    Trochę pokręcona ta ichna strona - brak placówek dla klienta
    indywidualnego- ale tu masz liste:
    http://www.raiffeisen.pl/42f77c12ebe6e343881c25cbc24
    43c76

    Darek

  • 3. Data: 2006-09-29 23:56:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 29 Sep 2006 18:03:05 +0200, PARKER
    <a...@n...pl> wrote:

> [...]
    >Jest infolinia ale.... to jest infolinia dla posiadaczy konta.
    >Wie może ktoś gdzie są placówki w W-wie i w jakich godzinach pracują?

    Są placówki na WWW. Trzeba tylko kliknąć w przesiębiorstwa :)
    Taka mała pułapka. I proszę się nie zrażać - we wszystkich tych
    oddziałach jest też obsługa klientów indywidualnych.
    Oto ta lista:

    Centrala
    ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa
    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek: 8:30 - 17:00
    BANKOMAT

    Filia nr 1 w Warszawie
    ul. Wałbrzyska 11, 02-739 Warszawa
    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek: 8:30 - 19:00

    Filia nr 3 w Warszawie
    Al. Jana Pawła II 78, 00-175 Warszawa
    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek: 8:30 - 17:00
    Kasy czynne:
    poniedziałek - piątek: 9:00 - 16:00
    BANKOMAT

    Filia nr 4 w Warszawie
    ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa
    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek: 8:30 - 17:00
    BANKOMAT

    Filia nr 5 w Warszawie
    Al. Jerozolimskie 146 D (Jerozolimskie Business Park), 02-305 Warszawa
    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek: 8:30 - 17:00

    Filia nr 6 w Piasecznie
    ul. Powstańców Warszawy 29, 05-500 Piaseczno
    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek: 8:30 - 17:00
    BANKOMAT

    Filia nr 8 w Warszawie
    Aleja Niepodległości 69, 02-626 Warszawa
    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek - 9:00 - 19:00
    BANKOMAT

    Filia nr 9 w Warszawie
    ul. Górczewska 124 (Centrum Handlowe Wola Park), 01-460 Warszawa
    Godziny otwarcia:
    poniedziałek - piątek - 10:00 - 19:00
    sobota - 10:00 - 19:00
    BANKOMAT

  • 4. Data: 2006-09-30 05:33:41
    Od: PARKER <a...@n...pl>

    > Są placówki na WWW. Trzeba tylko kliknąć w przesiębiorstwa :)
    > Taka mała pułapka. I proszę się nie zrażać - we wszystkich tych
    > oddziałach jest też obsługa klientów indywidualnych.
    > Oto ta lista:

    Dzięki! Jakoś myślałem logicznie że ja klient idywidualny jestem....
    A tu trzeba nie myśleć tylko klikać !!!