  • 1. Data: 2011-06-02 11:57:02
    Temat: Reklama
    Od: Mariusz Wisniewski <k...@g...com>

    Witam wszystkich,

    jak w temacie, ten post to reklama programu do pisania biznes planów

    www.gtplan.com

    Pozdrawiam i owocnego planowania
    Mariusz Wisniewski

  • 2. Data: 2011-06-02 19:25:38
    Temat: Re: Reklama
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    > www.gtplan.com

    strona próbuje wgrać trojana: Fake Microsoft Security Essentials Alert
    Trojan

    więc powodzenia

    marcin

  • 3. Data: 2011-06-03 07:44:02
    Od: Mariusz Wisniewski <k...@g...com>

    W dniu 2011-06-02 21:25, Marcin pisze:

    > strona próbuje wgrać trojana: Fake Microsoft Security Essentials Alert
    > Trojan
    >
    > więc powodzenia
    >
    > marcin

    jakiego trojana co za bzdury wypisujesz, zazdrość i tyle

  • 4. Data: 2011-06-03 09:13:43
    Od: "SOWA" <S...@p...pl>

    > jakiego trojana co za bzdury wypisujesz, zazdrość i tyle

    potwierdzam, strona pishinguje i doje trojana (miała ostrzeżenie w
    Kaspersky).
    Ostrzegam przed otwieraniem!!!!! Same wpisanie adresu w Windows z
    ustawieniami bezp. Medium może doprowadzić do katastrofy

    Sowa

  • 5. Data: 2011-06-03 10:37:55
    Od: Mariusz Wisniewski <k...@g...com>

    W dniu 2011-06-03 11:13, SOWA pisze:

> [...]
    > Ostrzegam przed otwieraniem!!!!! Same wpisanie adresu w Windows z
    > ustawieniami bezp. Medium może doprowadzić do katastrofy

    Strona jest na nazwa.pl, nie możliwości żeby ładowała trojana, jedyne co
    to badziewny program antywirusowy, który gdy nie rozpoznaje treści na
    wszelki wypadek daje alerta

  • 6. Data: 2011-06-03 11:10:05
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Strona jest na nazwa.pl, nie możliwości żeby ładowała trojana, jedyne co
    > to badziewny program antywirusowy, który gdy nie rozpoznaje treści na
    > wszelki wypadek daje alerta

    ...ales Ty "gupi" - SOWA napisal(a) "spierdalaj gupi spamerze",
    tyle, ze w zawuolowany sposob.

  • 7. Data: 2011-06-03 11:47:28
    Od: "SOWA" <S...@p...pl>

    > tyle, ze w zawuolowany sposob.

    napisałam tak bo mam ewoulacje ale ten kretyn tego nie zrozumi

    jk