  • 11. Data: 2007-09-09 11:42:33
    Temat: Re: Reklama w bankomacie Pekao SA
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 09 Sep 2007 03:48:11 -0700, krzysztofsf wrote:

    > Nie da rady, bo bank juz tam zapisal kod CV czy CV2 do transakcji
    > internetowych ;)

    Zawsze myślałem, że sugerowany/zalecany PIN ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 12. Data: 2007-09-09 16:39:19
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie da rady, bo bank juz tam zapisal kod CV czy CV2 do transakcji
    > internetowych ;)

    Spoko... małymi cyferkami to zrobił, a na pasku jest dość miejsca na
    zapisanie pinu :-)

    /*-+

  • 13. Data: 2007-09-09 18:36:17
    Temat: Re: SPAM w bankomacie Pekao SA
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Najzwyklejszy spam,
    > w dodatku bydle zamiast wydać kasę chyba czeka na reakcję
    > - trzeba przejść ten ekran, żeby raczył wydać gotówkę.
    > Wyrazy ubolewania dla tych, co 'muszą' korzystać z ATMów PeKaO.

    Normalnie chamstwo...
    W tym samym czasie bankomaty PKOBP podają pizzę, a Euronety zamawiają panie
    do towarzystwa...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 14. Data: 2007-09-10 23:03:28
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl>
    napisał w wiadomości news:15zqv2vmec5q.15wh7nd1yopek.dlg@40tude.net...
    > Bankomat Pekao SA zapytał o numer telefonu zanim wypłacił kase. Napisał,
    > ze
    > wkrótce sie skontaktują aby przedstawić ofertę.

    Jest to ewidentne chamstwo i spam.
    Ostatnio wlasnie tez mialem "przyjemnosc" z bankomatem PeKaO S.A. i szlag
    mnie trafil bo ledwo bylo cokolwiek widac na ekranie (slonce akurat bylo
    perfidne ;-) ). Uznalem to za dodatkowa autoryzacje - zwlaszcza, ze bankomat
    wyskoczyl z informacja (po chwili czekania - rozmawialem ze znajomym i
    myslalem, ze autoryzacja trwa jakos dlugo i nawet nie zauwazylem tego
    pytania o telefon na poczatku), ze numer niepoprawny.
    Poczekam az zadzwonia :-) - dawno nie ciosalem kolkow na nikim z tego
    "banku" a zawsze mnie to bawi :-).

    Belin

  • 15. Data: 2007-09-10 23:49:29
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Kilka razy pisalem, ze pojedynczy pin, to g...o a nie zabezpieczenie -
    > w przypadku np. podejrzenia go przy placeniu w sklepie, nastepnie
    > ukradzenia karty i skorzystania z niej w bankomacie, i nalezaloby
    > wprowadzic np. trzy piny, o ktore losowo, lub rotacyjnie pytalby
    > terminal czy bankomat - pin z ostatniej podejrzanej transakcji wtedy
    > by nie pasowal.
    > Jak sadzisz, czy przed powyzszym nie zabezpieczaloby podawanie przy
    > wyplatach dodatkowego kodu, ktorego nie podaje sie przy platnosci
    > pinowej w sklepie a wylacznie w bankomacie?

    1. zamiast kilku pinow lepsze by byly losowe cyfry z 6-cyfrowego pin'u
    2. ale to za trudne dla wiekszosci ludzi
    3. weryfikacja przez ogolnie znany numer telefonu jest bez sensu

  • 16. Data: 2007-09-11 06:18:22
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Jak sadzisz, czy przed powyzszym nie zabezpieczaloby podawanie przy
    > wyplatach dodatkowego kodu, ktorego nie podaje sie przy platnosci
    > pinowej w sklepie a wylacznie w bankomacie?

    dwa rozne PINy wystarcza.

  • 17. Data: 2007-09-16 19:17:19
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Belin napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >myslalem, ze autoryzacja trwa jakos dlugo i nawet nie zauwazylem tego
    >pytania o telefon na poczatku), ze numer niepoprawny.

    Naprafę żądali Twojego poprawnego numeru, czy jednak można podać im
    dowolny?

    Arek