eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja w BZWBK
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2005-08-18 10:50:46
    Temat: Reklamacja w BZWBK
    Od: "August" <n...@p...pl>

    Reklamacja wysłana została 13.07 do Rzecznika Klienta (bez wcześniejszego
    zgłaszania w
    oddziale). Znając pocztę to doszła już 15.07. A więc ponad miesiąc nie ma
    odpowiedzi.
    Zakładając dobrą wolę odpowiedź banku być może przyjdzie w najbliższych
    dniach. A jak nie przyjdzie to co robić ?
    Wysłać powtórnie to samo, ale do oddziału macierzystego, wysłać mailem ? Nie
    ma możliwości osobistej wizyty w banku, bo robię to dla innej osoby, która
    mi tylko podpisuje pismo i nie ma zamiaru chodzić za ca. 20zł. ;-)



    --
    S pozdravem,
    August


  • 2. Data: 2005-08-31 08:15:58
    Temat: Re: Reklamacja w BZWBK
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:de1p68$jv8$1@opal.futuro.pl grupowicz August napisał:

    > Reklamacja wysłana została 13.07 do Rzecznika Klienta (bez wcześniejszego
    > zgłaszania w
    > oddziale). Znając pocztę to doszła już 15.07. A więc ponad miesiąc nie ma
    > odpowiedzi.
    > Zakładając dobrą wolę odpowiedź banku być może przyjdzie w najbliższych
    > dniach. A jak nie przyjdzie to co robić ?

    Odpisali, czyli jednak ktoś tam siedzi na pl. Andersa w Poznaniu.
    EOT

    --
    S pozdravem,
    August

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1