eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja w Millennium - porażka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2006-05-24 19:52:42
    Temat: Reklamacja w Millennium - porażka
    Od: " JBG" <j...@g...pl>

    Jakiś rok temu skusiłem się na Visę Economic, równocześnie otworzono mi konto
    w Millennium, które miało być bezpłatne. Po jakimś czasie dowiedziałem się, że
    konto jest bezpłatne tylko pod warunkiem zrobienia kartą określonych obrotów.
    W grudniu złożyłem więc wniosek o zamknięcie konta. Przestałem się nim
    interesować, aż tu koło kwietnia zauważyłem, że konto dalej jest otwarte i
    znowu pobrano za nie opłatę. 2 maja złożyłem więc reklamację w sprawie zwrotu
    kilkunastu (moim zdaniem niesłusznie pobranych) złotych. Zgodnie z informacją
    pani z banku, reklamacja miała być rozpatrzona w ciągu 2 tygodni, poza tym
    zaraz po długim weekendzie miał się ze mną skontatkować ktoś z banku w tej
    sprawie. Żadnego kontaktu nie było, a więc po 2 tygodniach znowu pofatygowałem
    się do banku i dowiedziałem się, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. W
    związku z tym zrezygnowałem z karty i po raz kolejny (!) zamknąłem rachunek.
    Reklamacja mimo to miała być rozpatrzona, ale minął kolejny tydzień i zero
    odzewu. W sumie nie zależy mi za bardzo na tych pieniądzach, ale niesmak
    pozostaje. Ciekawe, czy doczekam się odpowiedzi.
    Wspomnę jeszcze, że wyciągi z karty ze dwa razy przyszły po terminie spłaty.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2006-05-24 19:59:35
    Temat: Re: Reklamacja w Millennium - porażka
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>


    Użytkownik " JBG" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e52dia$7ov$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakiś rok temu skusiłem się na Visę Economic, równocześnie otworzono mi
    > konto
    > w Millennium, które miało być bezpłatne. Po jakimś czasie dowiedziałem
    > się, że
    > konto jest bezpłatne tylko pod warunkiem zrobienia kartą określonych
    > obrotów.
    > W grudniu złożyłem więc wniosek o zamknięcie konta. Przestałem się nim
    > interesować, aż tu koło kwietnia zauważyłem, że konto dalej jest otwarte i
    > znowu pobrano za nie opłatę. 2 maja złożyłem więc reklamację w sprawie
    > zwrotu
    > kilkunastu (moim zdaniem niesłusznie pobranych) złotych. Zgodnie z
    > informacją
    > pani z banku, reklamacja miała być rozpatrzona w ciągu 2 tygodni, poza tym
    > zaraz po długim weekendzie miał się ze mną skontatkować ktoś z banku w tej
    > sprawie. Żadnego kontaktu nie było, a więc po 2 tygodniach znowu
    > pofatygowałem
    > się do banku i dowiedziałem się, że reklamacja jest w trakcie
    > rozpatrywania. W
    > związku z tym zrezygnowałem z karty i po raz kolejny (!) zamknąłem
    > rachunek.
    > Reklamacja mimo to miała być rozpatrzona, ale minął kolejny tydzień i zero
    > odzewu. W sumie nie zależy mi za bardzo na tych pieniądzach, ale niesmak
    > pozostaje. Ciekawe, czy doczekam się odpowiedzi.
    > Wspomnę jeszcze, że wyciągi z karty ze dwa razy przyszły po terminie
    > spłaty.

    Millennium Quality Normal

    Na kazda istotna operację biezesz potwierdzenie...xero staje sie fajne
    dopiero po podsteplowaniu pieczatka oddzialu...

    ...ale ja.. ja mam tam prawie 10 lat stazu :)))

    MAd Hat
    ter



  • 3. Data: 2006-05-25 11:53:42
    Temat: Re: Reklamacja w Millennium - porażka
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>


    Użytkownik " JBG" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e52dia$7ov$1@inews.gazeta.pl...
    [...]> Żadnego kontaktu nie było, a więc po 2 tygodniach znowu pofatygowałem
    > się do banku i dowiedziałem się, że reklamacja jest w trakcie
    > rozpatrywania. W
    > związku z tym zrezygnowałem z karty i po raz kolejny (!) zamknąłem
    > rachunek.

    Wyciągnij wtyczkę z kontaktu bo coś im się zawiesiło ;)
    pozdrawiam


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1