  • 1. Data: 2009-09-26 19:27:07
    Temat: Reklamacji transakcji kk?
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    Witam.
    Na ostatnim wyciągu z mastercarda w lukasie zauważyłem dwie transakcje
    internetowe, których nie dokonałem.
    Zadzwoniłem do banku by je reklamować. Miła pani poradziła mi zastrzec
    kartę, co uczyniłem i przyjęła reklamację.
    Jaką mam szansę na jej uznanie?
    Podejrzewam, że dane z karty skopiował gościu, któremu płaciłem za
    paliwo na stacji carrefour. Czy zgłosić ten fakt również na policji?
    Pzdr

  • 2. Data: 2009-09-26 19:43:05
    Temat: Re: Reklamacji transakcji kk?
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Wrz, 21:27, "m@rkop" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > Podejrzewam, że dane z karty skopiował gościu, któremu płaciłem za
    > paliwo na stacji carrefour. Czy zgłosić ten fakt również na policji?

    Bezwzględnie zgłoś sprawę Policji. Nie ma litości dla skurwysynów..!

  • 3. Data: 2009-09-26 19:45:29
    Od: Paul <e...@e...com>

    m@rkop pisze:
> [...]
    > Podejrzewam, że dane z karty skopiował gościu, któremu płaciłem za
    > paliwo na stacji carrefour. Czy zgłosić ten fakt również na policji?

    zawsze uważałem, że tankowanie w carrefourze jest niebezpieczne, ale do
    tej pory myślałem, że tylko dla silnika.

  • 4. Data: 2009-09-26 19:48:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "m@rkop" <m...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...

> [...]
    > Zadzwoniłem do banku by je reklamować. Miła pani poradziła mi zastrzec
    > kartę, co uczyniłem i przyjęła reklamację.

    Bardzo duże, tylko wykaż się determinacją. Bank będzie się prawdopodobnie
    opierał.

    > Podejrzewam, że dane z karty skopiował gościu, któremu płaciłem za
    > paliwo na stacji carrefour. Czy zgłosić ten fakt również na policji?

    Co do zasady uważam, że należy zgłosić.

  • 5. Data: 2009-09-26 20:04:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 12:27:07 -0700 (PDT), m@rkop napisał(a):

    > Zadzwoniłem do banku by je reklamować. Miła pani poradziła mi zastrzec
    > kartę, co uczyniłem i przyjęła reklamację.
    > Jaką mam szansę na jej uznanie?

    Pytaj banku. Powiiny zostac uznane od strzału, bo bank ma prawo zrobić
    chargeback, tylko anki w Polsce nirkoniecznie o tym wiedzą.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 6. Data: 2009-09-26 20:43:08
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

> [...]
    > Podejrzewam, że dane z karty skopiował gościu, któremu płaciłem za
    > paliwo na stacji carrefour. Czy zgłosić ten fakt również na policji?

    Informuj na bieżąco jak wygląda przebieg reklamacji.
    Ile trwa, czy bank stawia jakieś warunki itp.

    Co to był za bank?

  • 7. Data: 2009-09-26 21:13:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    MarekZ wrote:
    > Bardzo duże, tylko wykaż się determinacją. Bank będzie się
    > prawdopodobnie opierał.

    No ale przecież to były transakcje MOTO. Tak więc choćby nie wiadomo jak
    bank się opierał to szans zbyt wielkich nie ma ...

    Piotrek

  • 8. Data: 2009-09-26 21:16:17
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bank nie ma szans czy m@rkop?

  • 9. Data: 2009-09-26 21:24:10
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    cef wrote:
    > Bank nie ma szans czy m@rkop?

    Bank nie ma szans odrzucić.

    Piotrek

  • 10. Data: 2009-09-26 21:30:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    > Bank nie ma szans odrzucić.

    Ale Lukas podroczyć się trochę powinien.