  • 11. Data: 2011-03-01 07:35:59
    Temat: Re: Rekomandacje
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ikgrck$78j$1@news.onet.pl...
    > za WP, Parkiet
    >
    > http://gielda.wp.pl/kat,10673,title,PZUJPMorgan-inwe
    stuje-i-wycenia,wid,13174015,wiadomosc.html?ticaid=1
    bdd4&_ticrsn=3

> [...]
    > zł..."
    >
    > "...JP Morgan, który należy do największych udziałowców PZU, równocześnie
    > od mniej więcej pół roku wycenia polskiego ubezpieczyciela na 472 zł
    > (niedawno potwierdził cenę docelową). Obowiązująca cena docelowa jest o
    > ponad jedną trzecią wyższa od bieżącej ceny rynkowej największego
    > polskiego ubezpieczyciela. Wycena akcji PZU ze strony JP Morgan odbiega od
    > szacunków analityków innych instytucji. Deutsche Bank w ubiegłym tygodniu
    > wyznaczył cenę docelową PZU na 420 zł (wcześniej szacował ich wartość na

    AAA nadane przez Moodys to też tylko "opinia", przynajmniej tak zeznał
    prezes przed komisją senacką.:)

    george

  • 12. Data: 2011-03-01 07:49:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    pm wrote:

    > ?> Czegoś nie rozumiesz? Coś Cię dziwi? Jesteś czymś zaskoczony? Ty
    > robiłbyś
    >
    > skippy na pewno wie i rozumie
    > ale są tacy co pewnie zastanowią sie nad tym info.
    > i "odkryją" że agencja ratingowe nie są po to aby dawać wskazówki
    > inwestorom.

    Przecież to nie agencja ratingowa tylko bank inwestycyjny, który zarabia na
    ruchu cen na giełdach. Wszyscy, którzy handlują na giełdach powinni znać ten
    bank i wiedzieć z czego żyje.

  • 13. Data: 2011-03-01 09:29:56
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

> [...]
    > na
    > ruchu cen na giełdach. Wszyscy, którzy handlują na giełdach powinni znać

    no to jak ktoś nie wiedział to teraz wie.

  • 14. Data: 2011-03-01 09:32:33
    Od: "NY" <a...@o...eu>

    Jablczynski DB Securities w CNBC Biznes; rzad nie bedzie sprzedawal akcji,
    dywidenda 6 mld..
    wystarczy policzyc dywidende na akcje i porownac z cena docelowa JP.

  • 15. Data: 2011-03-01 09:58:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ty robiłbyś inaczej?

    Zupełnie inaczej.

    Jak miałem do opylenia Żuka pietruszki, to rozpuściłem w mieście plotki że
    ta mocno zdrożeje.
    I jak znikła z targu pojechałem tam i spokojnie opyliłem po niezłej cenie.

    Mój kumpel w innym mieście władował się na targ pełen pietruszki,
    przypanikował i musiał ją puścić hurtem po kiepskiej cenie.

    :)))

  • 16. Data: 2011-03-01 10:53:46
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Jak miałem do opylenia Żuka pietruszki, to rozpuściłem w mieście plotki że
    > ta mocno zdrożeje.
    > I jak znikła z targu pojechałem tam i spokojnie opyliłem po niezłej cenie.

    No, to rzeczywiście, zrobiłbyś zupełnie inaczej. JPM mówi, że zdrożeje, a Ty
    byś mówił, że mocno zdrożeje. Nie to jest istotne kto co mówi tylko kto
    słucha i czy z tego wyciąga wnioski. Jeżeli są tacy, którzy zajmują pozycję
    tylko na podstawie darmowych rekomendacji z internetu to mnie ich zupełnie
    nie jest szkoda. Tacy ludzie powinni jak najszybciej wypaść z obiegu bo są
    szkodliwi dla gospodarki. Czy Ty znasz kogoś osobiście, kto tylko na
    podstawie rekomendacji medialnych zajmuje pozycje na giełdzie? Ja takiego
    nie znam.

  • 17. Data: 2011-03-01 11:09:32
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 11:53:46 +0100, totus napisał(a):

> [...]
    > nie jest szkoda. Tacy ludzie powinni jak najszybciej wypaść z obiegu bo są
    Amen

  • 18. Data: 2011-03-01 11:51:14
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > szkodliwi dla gospodarki. Czy Ty znasz kogoś osobiście, kto tylko na
    > podstawie rekomendacji medialnych zajmuje pozycje na giełdzie? Ja takiego

    ironizowałem
    co do misiów grających pod darmowe prognozy mam zdanie takie samo
    czy znam? osobiście nie ale nie wątpię że wielu próbuje

  • 19. Data: 2011-03-01 19:18:59
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "NY" <a...@o...eu> wrote in message
    > Jablczynski DB Securities w CNBC Biznes; rzad nie bedzie sprzedawal akcji,
    > dywidenda 6 mld..
    > wystarczy policzyc dywidende na akcje i porownac z cena docelowa JP.

    na ile wyceniasz ?

    george