  • 31. Data: 2002-01-09 19:05:25
    Temat: Re: Rekordowy popyt na papiery skarbowe
    Od: r...@w...pl (Roman k.)

    From: "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl>

    ------------
    > Naturalnie zadna z czesci partii nie uleczy gospodarki. Nie jest to
    > nijak mozliwe, jesli partia tego nie chce. W koncu latwiej jest rzadzic
    > ludzmi biednymi i niewyksztalconymi. Oczywiscie ludziom nie podoba
    > sie sytuacja gospodarcza, wiec zapewne w nastepnej kadencji bedzie
    > rzadzil inny rzad. Rzad drugiej czesci jedynej slusznej partii. I tak
    > w kolko.

    Czytam Twoje wypowiedzi już od dość dawna (również na innych listach
    dyskusyjnych) ale w stanie tak głębokiej frustracji jeszcze Cię nie
    widziałem. Może jakiś urlopik, odśnieżanie albo co?

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 32. Data: 2002-01-10 13:35:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    r...@w...pl (Roman k.) writes:

    > Czytam Twoje wypowiedzi już od dość dawna (również na innych listach
    > dyskusyjnych) ale w stanie tak głębokiej frustracji jeszcze Cię nie
    > widziałem. Może jakiś urlopik, odśnieżanie albo co?

    Urlopik tak, chociaz niestety wlasnie mi sie przesunal z calego lutego
    na polowa lutego - polowa marca. Sniegu tez zapewne bedzie troche, pewnie
    wolalbym mniej. Ale frustracja? To tylko dosc luzna (i - jak pamietamy
    - fikcyjna) ocena sytuacji. Ja osobiscie na razie nie narzekam.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator