  • 11. Data: 2005-01-22 12:08:12
    Temat: Re: Rekordzista kolekcjoner kart bankowych w Ksiedze Rekordow Guinessa
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jarek Andrzejewski said the following On 2005-01-22 12:56:
    [...]

    > to - jak widać - nie musi być przeszkodą. Jako pierwszą dostałem KK
    > BZWBK i nie przeszkodziło to w otrzymaniu Lukasowej i Rajfiego.
    Prawda. Ja mam to samo :-)
    Chodziło mi tylko o wykazywanie/bądź nie w BIK
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 12. Data: 2005-01-22 12:43:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-21 23:22, Użytkownik Kamil Jonca napisał:
    > Tak wiemy, że BPH nie podaje(wg Ciebie)

    Albo mam dużo szczęścia i moich nie widać :)

    > Rajfi też.

    A to z pewnego źródła wiem.

    > Ale BZWBK czy m*bnaki podają, więc karta więc jest spora szansa, że
    > karta _będzie_ wykazana.

    Pewnie tak.

    > KJ (znudzony)

    Och.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-01-23 06:40:14
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > eee, nie tak trudno:
    > a) najpierw normalnie staramy się o kartę BZWBK
    > b) po trzech miesiącach "mania" konta w Lukasie dostajemy ich KK
    > c) potem bierzemy kartę Rajfiego lub BPHahaha "za trzy wyciągi" z
    > BZWBK
    > d) jeśli chcemy być w porządku wobec R lub B, to wypowiadamy KK w
    > BZWBK i czekamy na telefon, żebyśmy jednak tego nie robili i wzięli
    > ich KK z powrotem

    gdy zdolnosc pozwala na dwie KK i maja je
    wypowiadamy umow na jednej.. bierzemy potwierdzenie
    idziemy do dwoch kolejnych bankow skladamy wniosek rownoczesnie.
    i tam mamy 3 KK.. ;))

    SirmarK

  • 14. Data: 2005-01-23 09:11:35
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-23 07:40, Użytkownik Marcin Kozlowski napisał:
    > idziemy do dwoch kolejnych bankow skladamy wniosek rownoczesnie.
    > i tam mamy 3 KK.. ;))

    Po czym wracamy do pierwszego i mówimy "przepraszam, rozmyśliłem się"
    ;-) i mamy 4 KK.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-01-24 11:40:53
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 23 Jan 2005 07:40:14 +0100, "Marcin Kozlowski"
    <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl> wrote:

    >gdy zdolnosc pozwala na dwie KK i maja je
    >wypowiadamy umow na jednej.. bierzemy potwierdzenie
    >idziemy do dwoch kolejnych bankow skladamy wniosek rownoczesnie.
    >i tam mamy 3 KK.. ;))

    chyba nie tak prosto, bo Rajfi na ten przykład ograbił mnie z trzech
    ostatnich wyciągów, więc drugi bank już by nie mógł ich dostać.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2005-01-24 12:07:20
    Od: maHo <m...@p...net>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > chyba nie tak prosto, bo Rajfi na ten przykład ograbił mnie z trzech
    > ostatnich wyciągów, więc drugi bank już by nie mógł ich dostać.

    można (chyba) poprosić żeby sobie skopiowali i poświadczyli o
    autentyczności, albo ostatecznie notarialną kopię zrobić.

    można też wziąść wyciągi 2x z pierwotnego banku.

    pozdrav

    maHo