  • 1. Data: 2005-12-08 09:05:50
    Temat: Rewolucja cenowa - Superkonto PKO BP
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Od nowego roku drożeje Superkonto w PKO BP. Po za tym, że drożeje jego
    prowadzenie. Wprowadzono też "udogodnienie", które będzie z radością przyjęte
    przez Klub Seniora. Chodzi o wypłaty w okienku, którę będą teraz płatne.

    Czy ktoś może się orientuje czy zmiany cenowe szykują się w koncie Inteligo?

  • 2. Data: 2005-12-08 09:07:11
    Temat: Re: Rewolucja cenowa - Superkonto PKO BP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    miecznik <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Czy ktoś może się orientuje czy zmiany cenowe szykują się w koncie
    > Inteligo?

    raczej nie.
    Drozeja przelewy przez neta i samo prowadzenie - i to dosc znacznie w
    sumie...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-08 10:54:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 8 Dec 2005 10:07:11 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >raczej nie.
    >Drozeja przelewy przez neta i samo prowadzenie - i to dosc znacznie w
    >sumie...

    w pierwszym zdaniu napisales raczej nie.
    w drugim sobie zaprzeczyles.
    zdecyduj sie, please :)

    PG

  • 4. Data: 2005-12-08 11:18:59
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.

    A ile bedzie kosztowac prowadzenie SuperKonta Studenckiego po nowym roku?

  • 5. Data: 2005-12-08 12:22:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > raczej nie.
    > Drozeja przelewy przez neta i samo prowadzenie - i to dosc znacznie w
    > sumie...

    Obejrzałem pobieżnie nową TOiP dla Inteligo, nie zauważyłem większych
    różnic, ktoś zauważył ?
    KJ

  • 6. Data: 2005-12-08 13:25:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Obejrzałem pobieżnie nową TOiP dla Inteligo, nie zauważyłem większych
    > różnic, ktoś zauważył ?

    Nie ma roznic.
    To usluga PKO Inteligo drozeje (a raczej sie promocja konczy) a nie konto
    Inteligo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2005-12-08 13:32:28
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 8 Dec 2005 14:25:14 +0100, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Nie ma roznic.
    >To usluga PKO Inteligo drozeje (a raczej sie promocja konczy) a nie konto
    >Inteligo.

    pogubiłem się w tych kombinacjach. czy może ktoś potwierdzić, czy
    dobrze to rozumiem? otóż mamy:

    - Inteligo - wiadomo co
    - PKO Inteligo - dawny oddział internetowy PKO z Bydgoszczy
    - ....... (nie znam nazwy) - dostęp przez net do zwykłych rachunków

    czy dobrze?
    a jeśli tak to po ch...oinkę utrzymują PKO Inteligo? nie lepiej by go
    w którąś stronę zmigrować?

    PG

  • 8. Data: 2005-12-08 13:46:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > pogubiłem się w tych kombinacjach. czy może ktoś potwierdzić, czy
    > dobrze to rozumiem? otóż mamy:
    >
    > - Inteligo - wiadomo co

    Wiadomo :-)

    > - PKO Inteligo - dawny oddział internetowy PKO z Bydgoszczy

    Nie. Klienci z Bydgoszczy (dawne e-PKOBP) zostali przymusowo "zmigrowani"
    do Inteligo (tego wiadomo co) :-)

    > - ....... (nie znam nazwy) - dostęp przez net do zwykłych rachunków

    Ależ znasz, tylko o tym nie wiesz :-) To jest właśnie PKO Inteligo. Taka
    mała schizofrenia dopóki Inteligo (to wiadomo co) nie zostanie wchłonięte w
    całości :-)

    > a jeśli tak to po ch...oinkę utrzymują PKO Inteligo? nie lepiej by go
    > w którąś stronę zmigrować?

    PKO Inteligo nie będzie "migrowane" - to tylko nazwa dostepu do netu przez
    szczęśliwych posiadaczy Superkonta. Raczej Inteligo (to wiadomo co) zostanie
    docelowo "pożarte".

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-12-08 13:50:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Gralak <g...@p...onet.pl> wrote:
    > w pierwszym zdaniu napisales raczej nie.

    to dotyczy KONTA Inteligo (rachunku wirtualnego)

    > w drugim sobie zaprzeczyles.
    > zdecyduj sie, please :)

    a drugie obslugi internetowej do rachunku Superkonto - czyli PKO Inteligo.

  • 10. Data: 2005-12-08 15:38:30
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > PKO Inteligo nie będzie "migrowane" - to tylko nazwa dostepu do netu przez
    > szczęśliwych posiadaczy Superkonta. Raczej Inteligo (to wiadomo co) zostanie
    > docelowo "pożarte".

    Raczej, to oba (i to wiadomo co, i to co niektórym niebardzo wiadomo ;-))
    zostaną pożarte przez już dawno poczęte, a wciąz nienarodzone 'niewiadomoco'
    o krórym jednak wiadomo, że ma bardzo onlajnowych chrzestnych
    i że w PKO ma panować na długo.