  • 1. Data: 2009-07-07 18:29:33
    Temat: Rezygnacja z KK mBanku kontra opłata roczna
    Od: Paweł Grzyczyński <p...@t...pl>

    Witam,

    Pytam odwołując się do doświadczeń grupowiczów: czy rezygnując z karty
    kredytowej mBanku (Visa Classic) mogę liczyć na kontrpropozycję z mBanku w
    postaci nie pobierania opłaty rocznej za korzystanie z karty? Ktoś dostał
    taką promocję próbując rezygnować z karty? Czy zniesienie opłaty było na rok
    czy wieczne?

    --
    z góry dzięki za odpowiedzi,
    Paweł

  • 2. Data: 2009-07-07 18:32:17
    Temat: Re: Rezygnacja z KK mBanku kontra opłata roczna
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Paweł Grzyczyński" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > taką promocję próbując rezygnować z karty? Czy zniesienie opłaty było na

    Ja uważam, że nie możesz liczyć, ale na grupę zagląda MałgosiaK i na jej
    ewentualną odpowiedź warto poczekać.

  • 3. Data: 2009-07-07 18:34:27
    Od: fiki <b...@g...com>

    wez sobie karte np w polbanku (zwolnienie z oplaty za ilosc
    transakcji) a z karty mbank zrezygnuj, nastepnie zloz wniosek o kolejna
    (a z oplaty za wydanie zostaniesz zwolniony).

  • 4. Data: 2009-07-08 18:20:34
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > taką promocję próbując rezygnować z karty? Czy zniesienie opłaty było na

    pytanie co jest takiego w KK mbanku ze warto ja miec? Ja majac max. limit na
    VC i
    czesto zwolnienie z oplaty rocznej po prostu z niej zrezygnowalem bo sa
    lepsze kredytowki i
    do tego bezplatne

  • 5. Data: 2009-07-09 10:13:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h32o1n$2ak$1@inews.gazeta.pl>,
    "sensei" <n...@n...pl> wrote:

    > Użytkownik "Paweł Grzyczyński" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > pytanie co jest takiego w KK mbanku ze warto ja miec? Ja majac max. limit na
    > VC i
    A co to jest te max. limit?

    > czesto zwolnienie z oplaty rocznej po prostu z niej zrezygnowalem bo sa
    > lepsze kredytowki i

    A na czym polega ta 'lepszosc'?

    > do tego bezplatne

    E, 30 pare zlotych... Do wojta nie pojdziemy...

    TA

  • 6. Data: 2009-07-10 09:10:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 8 Jul 2009 20:20:34 +0200, sensei napisał(a):
    > pytanie co jest takiego w KK mbanku ze warto ja miec? Ja majac max. limit na
    > VC i czesto zwolnienie z oplaty rocznej po prostu z niej zrezygnowalem bo sa
    > lepsze kredytowki i do tego bezplatne

    Niektóre karty partnerskie są fajne, np. visa orange...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-07-10 10:55:09
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 7 Lip, 20:32, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    pl...

    > Ja uważam, że nie możesz liczyć, ale na grupę zaglądaMałgosiaKi na jej

    przyznam szczerze ze nie znam takich praktyk w mBanku
    Chociaz pewna firma telekomunikacyjna stosuje :)

    Paweł teraz bardzo łatwo można korzystać z VC bez oplat

  • 8. Data: 2009-07-10 12:54:18
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > A co to jest te max. limit?

    taki jaki można dostać na danej karcie. VC mbanku ma max. 20kzł

    > A na czym polega ta 'lepszosc'?

    np. dodatkowe punkty partnerskie, lepsze kursy walut, "toleracyjne"
    podejscie do opóźnień w spłatach, lepszy serwis internetowy itd.

    > E, 30 pare zlotych... Do wojta nie pojdziemy...

    nie widze powodu płacenia za coś co gdzie indziej jest bezpłatne.

  • 9. Data: 2009-07-13 08:19:20
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Paweł teraz bardzo łatwo można korzystać z VC bez oplat
    witam,
    podpinam sie do watku
    mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres rozliczeniowy to 16-20.10.2008
    (date zamkniecia cyklu mam na 20-tego) a karta wazna jest do
    31-10-2011
    moje pytanie jest trywialne:
    - do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby uniknac
    oplaty rocznej za nastepny rok?
    a) czy 60 dni wczesniej?
    b) czy 30 dni wczesniej?
    wczesniej od czego? 20.10.2009 (20 - bo to data zamkniecia cyklu?) a moze rok
    uplynie 16.10.2009 (data aktywacji karty) a moze 31.10?

    prosze o odpowiedz w postaci 8 cyfr i dwoch kropek np:

    14.08.2009

    pozdrawiam,
    michal