  • 51. Data: 2012-06-23 12:50:13
    Temat: Re: Rezygnacja z karty
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 23 Cze, 12:09, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "jerry ." f...@f...go
    oglegroups.com

    > Daj numer telefonu -- po co mam szukać!!

    1. Otwierasz stronę logowania do rafiego
    2. Na dole strony w prawym rogu pisze Kontakt. Klikasz to.
    3. Otwiera się kolejna strona na której pisze
    Klienci Indywidualni Centrum Telefoniczne
    Małe Firmy (obroty do 4 mln zł) Centrum Telefoniczne
    Klienci Korporacyjni (obroty od 4 mln zł) Strefa Obsługi Biznesu
    Friedrich Wilhelm Raiffeisen Bankowość Prywatna Centrum
    Telefoniczne
    4. Wybierasz dowolny nr telefonu

  • 52. Data: 2012-06-23 12:50:31
    Temat: Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > OK -- widzę 4 złote. Myślałem, że to 2 złote miesięcznie razy 2 miesiące.
    > Ponadto (jak już napisałem) mnie skasowali 1.99, nie 2 czy 4.

    Bo było 1,99. Od czerwca jest 4,0.

  • 53. Data: 2012-06-23 15:17:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" js471o$9c4$...@n...news.atman.pl

    > Bo było 1,99. Od czerwca jest 4,0.

    Dzięki.

    -=-

    -- Ile to kosztuje?
    -- 5 złotych.
    -- A to?
    -- 7 złotych.
    -- Chciałbym zobaczyć coś droższego.
    -- Może to?...
    -- Ile kosztuje?
    -- 11 złotych.
    -- A jakieś najdroższe dobro?
    -- Chce pan zobaczyć?
    -- Tak.
    -- Nie ma problemu, zaraz przyniosę lustro, aby mógł pan się sobie przyjrzeć. ;)

    -=-

    Już wiem, że:

    -- programów do pokazywania współrzędnych GPS jest cała masa
    -- przesyłanie tychże do komputera jest łatwe, ale
    -- przesyłanie tychże ciurkiem do komputera już nie jest wcale łatwe
    -- szukanie samochodu na parkingu to problem masy ludzi
    a programów wspomagających szukanie jest cała masa
    -- cSIPsimple nie jest wcale simplem, dzięki czemu
    można go dostosować do rzeczywistości
    -- offlajnowe programy TV Trwam można oglądać na smartfonie,
    ale jakoś onlajnowego programy tejże TV nie potrafię...
    -- Amerykanie to źli ludzie, bo nie chcą naszego gazu
    (który łupać można i 300 lat) bo wolą kolaborować z Rosjanami
    -- wkrótce oślepnę ;) (albo wyśpię się -- wybór należy do mnie)

    -=-

    Smartfon to jednak coś cudownego!!!!
    Jeszcze żeby tak sciurkować słanie współrzędnych do netbooka,
    wrzucić tam googlastą mapę offlajnową i móc orientować się
    w przestrzeni na dużym ;) ekranie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2012-06-23 15:20:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerry ." 9...@l...goo
> [...]

    : Klienci Korporacyjni (obroty od 4 mln zł) Strefa Obsługi Biznesu
    : Friedrich Wilhelm Raiffeisen Bankowość Prywatna Centrum

    Dzięki -- ale wolałem konkretny numer. Widać wolałeś
    długo pisać, ale dać mi szansę na samodzielność
    w moim życiu. ;) Wychowawcze zachowanie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2012-06-23 16:17:07
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Smartfon to jednak coś cudownego!!!!
    > Jeszcze żeby tak sciurkować słanie współrzędnych do netbooka,
    > wrzucić tam googlastą mapę offlajnową i móc orientować się
    > w przestrzeni na dużym ;) ekranie.

    Albo kupic GPSa na usb...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 56. Data: 2012-06-24 13:36:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafał Grzelak" x...@n...gazeta.pl

    > Albo kupic GPSa na usb...

    Telefon też można połączyć za pomocą USB. Jednak pozostają trzy problemy:

    -- jak słać ciurkiem współrzędne
    -- jak nakłonić Googla do zbudowania mapy offlajnowej pod Winzgrozę
    (pod Androida -- jest)
    -- jak odbierać taka mapą słane współrzędne

    Na razie umiem zapisać ślad i posłać go do Googli, aby cieszyć
    się oglądaniem tegoż śladu na dużym ekranie. Taką metodą chcę
    zapisać zasięg VoIPowego telefonu -- jest imponujący. Chcę
    zapisać, wysłać do Googli, pokazać link do tego śladu, aby
    chętni mogli zobaczyć, jaki zasięg ma hybryda TPlinka
    wisząca na balkonie mego mieszkania.

    Po co?

    Aby pokazać, że TPlink rules/trendy/spokoz? ;)
    Nie. :)

    Aby pokazać, jak marne są białostockie HotSpoty
    zbudowane i utrzymywane przez pieniądze podatników.

    -=-

    Wracając do tematu opłat karcianych...

    -- Jak to 4 złote? Miesięcznie?
    -- 4 złote, 4 złote... W czerwcu 4 złote!
    -- Ale chyba w maju było 1.99....
    -- Tak, ale W czerwcu 4 złote.
    -- I tak będzie do końca?
    -- Tak, do końca czerwca.
    -- A w lipcu znów 1.99?
    -- W lipcu będzie kolejna podwyżka!
    -- Do 6 złotych?
    -- Do 8 złotych i 4 groszy.
    -- ??

    -=-

    A wracając do TPlinka. Ponoć jego kultowa 340 QoS.
    Gdy w cSIPSimple zahaczam QoS -- telefon nie rejestruje się.
    Jest jeszcze cała masa takich ustawień, po których nie ma
    rejestracji do 340, choć jest do 5210, która ponoć ma WMM,
    czyli chyba QoS. :)

    Tu, skąd teraz stukam mam TPlinkowe 340 i 543 w pudełkach. :)
    A korzystam na co dzień z APka firmy Tenda -- 311R+ bodajże.
    Tenda nie pozwala na adresy IP 6.6.x.x z maską 255.255.255.0,
    co mnie trochę martwi.

    -=-

    Gdy bawię się tym smartfonem, wzdycham ciężko:

    -- Och, gdyby prezydent Lech Kaczyński doczekał się takiego telefonu...
    Wiedziałby o tym, że nie leci we w osi pasa...

    Mówiąć inaczej: jakiego lekceważenia trzeba, aby ,,w domu''
    nie przeliczyc współrzędnych z ruskinch na ludzkie?! Owszem,
    można w czasie lotu, ale trzeba przeliczać wówczas:

    -- współrzędne
    -- ciśnienia powietrza
    -- wysokości
    -- język (z rosyjskiego na ludzki)

    a czasu mało. Protasiukowi zabrakło pół sekundy. :)
    W tym czasie (spadając z szybkością pionową 10 m/s
    i lecąc z szybkością pionową 70 m/s) spada się
    5 metrów i leci do przodu 35 metrów.

    Mnie niedawno zabrakło czasu... Straciłem ów czas na szukanie
    dokumentów, kart płatniczych itd... No i spóźniłem się 5 minut,
    i właśnie wtedy, gdy miałem już dokładny czas w smartfonie,
    ciągany z naziemnych serwerów czasu. :) Wolałbym z GPSa...

    -=-

    A teraz lecę do sracza, aby... Wiadomo co...
    Więc czytając, nie życzcie mi (ukochani, umiłowani księża)
    zesrania się, bo będziecie to czytali wtedy, gdy ja już
    nie tylko będę po dzisiejszym zesraniu się, ale może i po umyciu dupska...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'