  • 1. Data: 2011-01-05 09:02:32
    Temat: Rezygnacja z mBanku
    Od: " " <q...@N...gazeta.pl>

    Postanowiłem zrobić noworoczne porządki również w kontach bankowych i
    polikwidować niepotrzebne. Pierwszy do odstrzału idzie mBank. I teraz
    praktyczne pytanie: czy wysłanie pisma z wypowiedzeniem umowy o prowadzeniu
    rachunków bankowych definitywnie kończy moje kontakty z tym bankiem, czy
    może trzeba osobno wypowiadać otwartą umowę produktową, karty itd. ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-05 09:13:28
    Temat: Re: Rezygnacja z mBanku
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > rachunków bankowych definitywnie kończy moje kontakty z tym bankiem, czy
    > może trzeba osobno wypowiadać otwartą umowę produktową, karty itd. ?

    Wg mnie jesli masz i konto i karte kredytowa to na to sa dwie osobne umowy i
    kazda musisz wypowiedziec. Jesli to jest jednak karta debetowa powiazana z
    kontem to najpewniej wypowiedzenie konta w zupelnosci wystarczy. To jest
    jednak moje zdanie, na ktorym nie nalezy sie opierac. Najlepiej w tej
    kwestii zadzwonic do zrodla, czyli na infolinie mBanku.

  • 3. Data: 2011-01-05 09:17:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <q...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > rachunków bankowych definitywnie kończy moje kontakty z tym bankiem, czy
    > może trzeba osobno wypowiadać otwartą umowę produktową, karty itd. ?

    Ja zamykalem dawniej ok 4 lata temu, ale tylko konto z debetowka. Wypelnilem
    papiery, jak dobrze pamietam o zamkniecie kazdego z rachunkow osobno i
    oddalem w mKiosku. Po jakims czasie widzialem, ze dezaktywowali dostep przez
    internet i to zakonczylo moja wspolprace z tym bankiem.