  • 1. Data: 2008-01-25 10:58:17
    Temat: Rezygnacja z platnych ubezpieczen w KK BZWBK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Przegladajac regulamin zwrocilem uwage na punkt, ze z platnego
    ubezpieczenia (pierwsze dwa miesiace gratis) mozna zrezygnowac dopiero
    po otrzymaniu karty. Zadzwonilem - faktycznie, bylo wlaczone.
    Zrezygnowalem.
    Fajna pulapeczka, trzeba pamietac o niej wyrabiajac tam KK, ze na
    etapie wniosku i umowy ( mimo, ze fizycznie podpisujac ja juz
    posiadamy karte i wnioskujemy o brak ubezpieczen) nie da rady
    zrezygnowac z ubezpieczenia - dopiero po odebraniu karty poprzez
    infolinie mozna zamknac temat.

  • 2. Data: 2008-01-25 11:55:23
    Temat: Re: Rezygnacja z platnych ubezpieczen w KK BZWBK
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 02:58:17 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Fajna pulapeczka, trzeba pamietac o niej wyrabiajac tam KK (...)

    Używając nomenklatury międzynarodowej - egzakli!
    Ja się właśnie złapałem, bo przy wyrabianiu karty nie chciałem żadnego,
    ale i tak wspaniałomyślnie dostałem. Na szczęście kwota była mizerna i
    machnąłem reką.
    Faktem jest jednak, że obsługa kk w BZWBK jest mierna z tendencją w dół.
    Pozbyć się 3D to niezła sztuka (dalej nie wiem czy mi się udało),
    wszystko trzeba załatwiać w oddziale (sic!) łącznie z reklamacjami
    transakcji (totalne sic!), podgląd przez www jest ok ale bez rewelacji,
    przeliczniki dla euro w ok dla reszty juz mocno gorzej i tylko ten
    payback mnie w sumie tam trzyma, ale jak się okaże, że następny rok brak
    darmowości to rezygnuje bez mrugnięcia okiem.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-01-25 12:30:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    ubezpieczenie dostaje sie z automatu i nawet przy odbieraniu karty nie
    mozna z niego zrezygnowac - konieczny telefon na infolinie,
    w kazdym razie ja ich kk lubie, od niedawna mam Allekarte kredytowa no i
    zamowilem sobie bezstykowa Mastercard Paypass ;-)
    zobaczymy jak bedzie ta bezstykowosc dzialac...

    poza tym pamietajcie, ze przy transakcjach w walucie innej niz euro bank
    dolicza ok. 3% transakcji dla kart VISA, przy MC ten koszt nie wystepuje!

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2008-01-25 13:02:28
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 13:30:55 +0100, RobertS napisał(a):

    > no i
    > zamowilem sobie bezstykowa Mastercard Paypass ;-) zobaczymy jak bedzie
    > ta bezstykowosc dzialac...

    Na razie to jest to raczej tylko zabawka, którą można zapłacić w kilku
    miejscach i to jak widać po przeczytaniu posta ( fnb073$4cd
    $...@i...gazeta.pl ) też nie zawsze.

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-01-25 19:02:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    pl...
> [...]
    > dolicza ok. 3% transakcji dla kart VISA, przy MC ten koszt nie wystepuje!

    Tak to wlaczone ubezpieczenie to granda, mnie na nim tez raz nacieli, ale
    zrezygnowalem i teraz zarabiam na nich na karcie Money, przelewam kase i
    oprocentowuje na ich oszczednosciowym, takze sa w plecy i to mnie cieszy.
    A jak to jest z ta prowizja dla MC, gdy rozliczana jest w GBP(podpieta do
    takiego konta) a place np w EUR, PLN lub innej
    egzotycznej walucie?

  • 6. Data: 2008-01-25 19:30:27
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    krzysztofsf wrote:
    y. Zadzwonilem - faktycznie, bylo wlaczone.
    > Zrezygnowalem.
    > Fajna pulapeczka, trzeba pamietac o niej wyrabiajac tam KK

    I podpisując aneks do umowy też. Się zwiększy limit karty, się samo włączy.
    O czym pisze w OWU do tego ubezpieczenia, którego nie chciałem więc ich nie
    czytałem.
    Majstersztyk.

  • 7. Data: 2008-01-25 23:48:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 19:30, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > O czym pisze w OWU do tego ubezpieczenia, którego nie chciałem więc ich nie

    Gdybym nie byl uprzedzony przerabiajac ubezpieczenia w KK Citi, to bym
    dal sie zlapac - a i tak dopiero przy przypadkowej lekturze regulaminu
    wychwycilem.
    Pracownicy maja zakaz informowania, bo upewnialem sie czy nei wlacza
    sie ubezpieczenia przy podpisywaniu umowy.

  • 8. Data: 2008-01-26 00:52:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bogdan B. napisał(a):
> [...]
    > O czym pisze w OWU do tego ubezpieczenia, którego nie chciałem więc ich nie

    Raczej złodziejstwo. Ale oni już tak mają.

    PG

  • 9. Data: 2008-01-26 00:58:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 00:52, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Raczej złodziejstwo. Ale oni już tak mają.

    E...nie. Dla mnie KK jest raczej pojedynkiem na spryt z wystawiajacym
    ja bankiem .
    Zlodziejsctwo to jet np w KK Cerffoura, gdzie jesli nie zrezygunjesz z
    ubezpieczen zakladajac karte (zakupy 0%) to potem nie ma juz
    mozliwosci.

  • 10. Data: 2008-01-26 08:41:31
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > A jak to jest z ta prowizja dla MC, gdy rozliczana jest w GBP(podpieta do
    > takiego konta) a place np w EUR, PLN lub innej
    Zadnej prowizji - po prostu przeliczane wedlug tajemniczego kursu
    Mastercarda - dosc dziwny: czasami lepszy niz w lokalnych kantorach, a
    czasami przecietny. Ale moze to dlatego, ze place w walucie, gdzie kurs sie
    z dnia na dzien potrafi zmienic o pare % ;)

    pozdr