  • 1. Data: 2010-03-11 21:35:02
    Temat: "Rodzina na swoim" a banki
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Czy to prawda, że państwową dotację do kredytu mieszkaniowego "Rodzina na swoim"
    można otrzymać tylko jeśli kredyt zaciągnie się w PKO BP lub w City Banku?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2010-03-11 22:07:17
    Temat: Re: "Rodzina na swoim" a banki
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Mar, 22:35, "Latet" <l...@l...pl> wrote:

    > Czy to prawda

    Nieprawda.

  • 3. Data: 2010-03-12 07:34:54
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-11 22:35, Latet pisze:
> [...]
    >
    > Czy to prawda, że państwową dotację do kredytu mieszkaniowego "Rodzina
    > na swoim" można otrzymać tylko jeśli kredyt zaciągnie się w PKO BP lub w

    PKO SA, PKOBP, Alior, Allianz, Lukaz, BZWBK, Millennium,Eurobank, BGŻ,
    Pocztowy, Dombank, BPH, Multibank
    w tych pytałem, w moim przypadku Lukas bił wszystkich na głowę kosztami
    kredytu i warunkami przyznania.

  • 4. Data: 2010-03-12 09:25:20
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > PKO SA, PKOBP, Alior, Allianz, Lukaz, BZWBK, Millennium,Eurobank, BGŻ,
    > Pocztowy, Dombank, BPH, Multibank
    > w tych pytałem, w moim przypadku Lukas bił wszystkich na głowę kosztami
    > kredytu i warunkami przyznania.

    W sensie na plus, jak rozumiem? :)

    latet

  • 5. Data: 2010-03-12 12:26:19
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.03.10 10:25, Latet pisze:

    > W sensie na plus, jak rozumiem? :)

    Teraz doszlusowal Citibank ze swoja promocja od 1 marca.

    --
    Pete

  • 6. Data: 2010-03-12 14:45:01
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Teraz doszlusowal Citibank ze swoja promocja od 1 marca.

    Chyba niestety i tak nic z tego, bo podobno nie załapię się "Rodzina na swoim"
    jeśli cena metra kwadratowego przekracza 7000 PLN (w Warszawie). Zawsze jest
    jakiś haczyk, no i teraz już wiem jaki. Szkoda.

    latet

  • 7. Data: 2010-03-12 15:09:18
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    Sprawdź dobrze, bo limit w Warszawie w I kwartale 2010 wynosi 7 699,58
    zł za metr.

  • 8. Data: 2010-03-12 15:28:19
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Sprawdź dobrze, bo limit w Warszawie w I kwartale 2010 wynosi 7 699,58 zł za
    > metr.

    Co się dzieje, gdy się limi przekroczy? Zupełna dyskwalifikacja?
    Ale i tak widzę marniutkie szanse na cenę poniżej 8 tys. za metr, ponieważ
    interesują mnie tylko mieszkania z rynku wtórnego, urządzone, ale w nowym
    budownictwie.

    latet

  • 9. Data: 2010-03-12 16:22:58
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 12-03-2010 o 16:28:19 Latet <l...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ale i tak widzę marniutkie szanse na cenę poniżej 8 tys. za metr,
    > ponieważ interesują mnie tylko mieszkania z rynku wtórnego, urządzone,

    Spisz dwie umowy, jedna za mieszkanie (z max. kwotą z dopłatami), druga to
    wyposażenie.
    Tylko wtedy z dwoma kredytami przyjdzie się mierzyć, chyba że masz różnicę
    w kieszeni.

    --
    Scowron

  • 10. Data: 2010-03-12 16:25:35
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 12-03-2010 o 08:34:54 lleeoo <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > PKO SA, PKOBP, Alior, Allianz, Lukaz, BZWBK, Millennium,Eurobank, BGŻ,
    > Pocztowy, Dombank, BPH, Multibank
    > w tych pytałem, w moim przypadku Lukas bił wszystkich na głowę kosztami
    > kredytu i warunkami przyznania.

    Multi promocja, alianz(raty malejace).
    Co do lucasa to jak sobie sprawdziłem to bez promocji wychodzi taniej niż
    z promocją(konto, ubezpieczenie). W promocji jest ten plus że jest
    ubezpieczenie na życie.

    --
    Scowron