  • 1. Data: 2012-06-21 10:00:37
    Temat: Ropa
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    ja zarabiam pieniądze na spadku - sprężyna już zaczyna napinać - a
    bolszewicko - putinowska swołocza ruska zaczyna się wkurwiać, tania
    ropa , brak dolarów na zbrodnie i morderstwa w wykonaniu bolszewickich
    siepaczy. Chuj w im w dupę buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 2. Data: 2012-06-21 17:21:01
    Temat: Re: Ropa
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 21 Cze, 10:00, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > ropa , brak dolarów na zbrodnie i morderstwa w wykonaniu bolszewickich
    > siepaczy. Chuj w im w dupę buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    panienki, co zrobić z taką forsą ?

    ropa leci codziennie po parę procent buhahahahahahaaaaaaaaaaaaaa a ja
    ciagle short :)

  • 3. Data: 2012-06-21 20:17:06
    Od: c...@g...com

    ta panika nie podoba mi się, zamykam ROPĘ, berni raz jeszcze dzięki pejsie