  • 11. Data: 2012-06-27 00:23:31
    Temat: Re: Ropa kupiona
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    c...@g...com wrote:

    > na razie gramy Long
    >
    > poniżej jest ciekawe opracowanie buhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    >
    > nie mam nic przeciw zagraniu na tak silny spadek
    >
    > http://politykawschodnia.pl/index.php/2012/06/24/wie
    rzbicki-ropa-i-tajny-
    plan-ue-usa-chin-i-japonii-krach-rosji/

    > cena zajebania putinowskiej bolszewii jest tego warta

    Plan jest nadzwyczaj tajny. Bardziej tajnego nie znam. No może "wiem ale nie
    powiem" jednego z czołowych polityków polskich.

  • 12. Data: 2012-06-27 04:52:30
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    Zauważyłeś, że mówisz tefałenem? Ale cię opętali. Broń się, może jeszcze dasz
    radę.

    kc

  • 13. Data: 2012-06-27 14:40:33
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Zauważyłeś, że mówisz tefałenem? Ale cię opętali. Broń się, może jeszcze
    > dasz radę.
    >
    > kc

    Nie, już nie dam rady. Jestem skończony. Nie wiem wprawdzie co to znaczy
    "mówisz tefałenem" ale domyślam się, że to coś strasznego. Moje błądzenie
    polega na tym, że nie uznaje planu za tajny gdy go można znaleźć w
    internecie. To jest straszna hańba dla mnie. W zupełności nie nadaje się na
    Prawdziwego Polaka. Teraz też poleciałem tefałenem. Ale może mi jakoś
    wybaczysz. A jak to nie możliwe to choć mógłbyś się za mnie pomodlić.

    PS
    Moze spróbuję jednak. Podaj jakąś skróconą instrukcje jak najlepiej lecieć
    trfaniem i radiemmaryja

  • 14. Data: 2012-06-27 16:45:17
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > PS
    > Moze spróbuję jednak. Podaj jakąś skróconą instrukcje jak najlepiej lecieć

    Modlę się za ciebie i tobie podobnym bezustannie. Nie mam jednak jak
    widać "chodów", bo nie pomaga. Ze swej strony zrobiłem wszystko co mogłem,
    zgoliłem wąsy, żeby nie wyglądać jak bronek, przejechałem 1200 km, żeby
    zagłosować o godz 19.58 przeciwko niemu. Wszystko na nic. Przez takich jak
    ty :(.

    No cóż, mi to tzw. drucik, czyli u mnie bezet. A u was? Bida aż piszczy. Może
    jak już oderwiesz się od tefałenu, zacznij tu:

    http://robert.kujawski.nowyekran.pl/post/66666,bieda
    -na-zielonej-wyspie-tuska

    i szukaj dalej. Google is your friend mówią.

    kc

  • 15. Data: 2012-06-27 20:09:36
    Od: c...@g...com

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 16:45:17 UTC+2 użytkownik kc napisał:

    > Modlę się za ciebie i tobie podobnym bezustannie. Nie mam jednak jak
    > widać "chodów", bo nie pomaga. Ze swej strony zrobiłem wszystko co mogłem,
    > zgoliłem wąsy,

    nareszcie wyglądasz jak men a nie jak cap (ruski qquurwa)

    żeby nie wyglądać jak bronek, przejechałem 1200 km, żeby
    > zagłosować o godz 19.58 przeciwko niemu.

    Twoje sumienie jest czyste, rzecz bezcenna wsród tej swałoczy w priwisljanskiem kraju

    Wszystko na nic. Przez takich jak
    > ty :(.

    Takich jak on rozdziobią kruki i wrony

> [...]
    >
    > http://robert.kujawski.nowyekran.pl/post/66666,bieda
    -na-zielonej-wyspie-tuska

    > i szukaj dalej. Google is your friend mówią.

    Bądź z siebie dumny, rzecz bezcenna:)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2012-06-27 20:10:00
    Od: c...@g...com

  • 17. Data: 2012-06-27 22:00:20
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > http://robert.kujawski.nowyekran.pl/post/66666,bieda
    -na-zielonej-wyspie-
    tuska

    Przeczytałem i co? To nie moje zdjęcie. Opisane sprawy mnie nie dotyczą. Ty
    masz kłopot? Na zdjęciu to ktoś znajomy czy rodziny? Nie radzisz sobie?
    Zbierasz po śmietnikach? Nie wiem o co Ci chodzi. Spodziewasz się jakiegoś
    wsparcia ode mnie? Ile mam Ci dać i na co?
    Ja nie mieszkam na żadnej wyspie. A już na pewno nie jest to ziemia Tuska,
    na której mieszkam tylko moja. Mam akt notarialny. Ty mieszkasz na jakiejś
    wyspie Tuska? I co? Czynsz jest za wysoki? Czy nie płacisz i chce cię
    wywalić z domu? Jakbyś podkręcił jasność. Musisz mnie zrozumieć. Tylko
    tłumany i ostatnie głąby zmanipulowane przez sbecką tvn głosują na PO. Ty
    światły człowiek prawicy, który zna całą prawdę móglbyś mnie naprostować
    troszkę w sprawie tej wyspy i tego zdjęcia. Zapłacę. Wiem, że dużo nie
    weźmiesz, tylko co łaska.

  • 18. Data: 2012-06-27 22:04:46
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    c...@g...com wrote:

    > Bądź z siebie dumny, rzecz bezcenna:)

    No widzisz kc jak Cię Kurwa Bbuhahahahaha poklepał po ramieniu.

    Piszę z dużych liter bo to pewnie imię i nazwisko. Za każdym razem kończy
    tak list na grupę. Rodzice są teraz tacy nowocześni i nadają takie
    ekstrawaganckie imiona.

  • 19. Data: 2012-06-27 23:58:25
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > światły człowiek prawicy, który zna całą prawdę móglbyś mnie naprostować
    > troszkę w sprawie tej wyspy i tego zdjęcia. Zapłacę. Wiem, że dużo nie

    Dziękuję za zakwalifikowanie mnie do grona ludzi prawicy. W ten sposób siebie
    zaliczyłeś do lewaków. Totalne pomieszanie pojęć.
    Jeszcze raz ci powtarzam, u mnie bz, czyli dobrze, bez względu na to kogo
    sobie wybierzecie. Piszesz, że tobie też dobrze i gówno cię obchodzi kilka
    milionów głodujących. Faktycznie, jesteś prawdziwym. postępowym człowiekiem
    lewicy.

    kc

  • 20. Data: 2012-06-28 08:52:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Piszesz, że tobie też dobrze i gówno cię obchodzi kilka
    > milionów głodujących. Faktycznie, jesteś prawdziwym. postępowym
    > człowiekiem lewicy.

    Widzisz jak miło. Masz podział na ludzi prawicy i lewaków. Przypisałeś mi
    brak zainteresowania choć ja pisałem, ze sprawa z artykułu mnie nie dotyczy.
    O swoich zainteresowaniach nic nie pisałem. Ty podałeś ten artykuł.
    Dopytywałem dlaczego. Domyślam się, że w Polsce nie mieszkasz. Więc ten
    artykuł ciebie też nie dotyczy. O co Ci chodzi?