  • 1. Data: 2009-09-01 10:26:51
    Temat: Ropa z CO2
    Od: "wektor" <g...@p...onet.pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nasz-Dziennik-Nazime
    k-Wyobrazmy-sobie-swiat-bez-ropy-1999001.html

    http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20090811

  • 2. Data: 2009-09-01 15:54:00
    Temat: Re: Ropa z CO2 a wodor z H2O, tez bez wkladu energii hehe
    Od: k...@p...onet.pl

    perpetum mobile ma zawsze zwolennikow, tu tytuly profesorskie juz tez niw
    wadze, choc student by wylecial nim zacznie odpowiedz.... hehe
    kroovka

  • 3. Data: 2009-09-01 17:57:13
    Temat: Re: Ropa z CO2
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    wektor pisze:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nasz-Dziennik-Nazime
    k-Wyobrazmy-sobie-swiat-bez-ropy-1999001.html

    > http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20090811

    Artykuł ciekawy. Zobaczymy, co temu facetowi się uda.

    Prasa częściej powinna się interesować takimi inicjatywami, bo są warte
    rozgłosu.

    A na Onecie, zamiast sensownych artykułów, to czytam na głównej stronie
    o jakichś pierdach "Polowanie na seks-turystów; będzie sroga kara"
    http://wiadomosci.onet.pl/2035161,441,item.html.

    Co mnie obchodzą jacyś seksturyści w Kambodży? Chcę poczytać o ważnych
    sprawach (a takimi są pomysły polskich naukowców na nowe źródła energii).

    Nawet jeśli z tego pomysłu niewiele wyjdzie, to i tak fajnie, że prasa
    się tym zainteresowała.

    J.

  • 4. Data: 2009-09-02 12:15:35
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    witam,
    pomysł ciekawy, pytanie brzmi jak to się spina biznesowo (czy da się na tym
    zarobić przy cenie ropy 30-50 $/baryłkę)

    pozdr
    IWSP

  • 5. Data: 2009-09-02 20:27:13
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > pomysł ciekawy, pytanie brzmi jak to się spina biznesowo (czy da się na
    > tym
    > zarobić przy cenie ropy 30-50 $/baryłkę)

    Da się.
    Dombrek

  • 6. Data: 2009-09-03 07:21:31
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał

    > Da się.
    > Dombrek

    Nie da sie. NIe wierze, ze tak latwo mozna rozwiazac problem ropy.

    Protz

  • 7. Data: 2009-09-04 06:42:21
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Protz pisze:

    > Nie da sie. NIe wierze, ze tak latwo mozna rozwiazac problem ropy.
    >
    > Protz

    Uwierz to tylko jeden z przykładów wynalazków gdzie zyski jakiejś grupy
    koncernów są zagrożone i trzeba to tępić w zarodku. Albo przynajmniej
    wykupić prawa do tego.

  • 8. Data: 2009-09-04 06:52:10
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał

    >Uwierz to tylko jeden z przykładów wynalazków gdzie zyski jakiejś grupy
    >koncernów są zagrożone i trzeba to tępić w zarodku.

    Sranie w banie zwolennikow teorii spiskowych, zawsze by sie znalazl inny
    koncern ktory by chcial na tym zarobic i wprowadzil w zycie nie baczac na
    interesy koncernow naftowych. Konkurencja.

    A ta ropa z Co2 przypomina mi perpetum mobile.

    Protz

  • 9. Data: 2009-09-04 10:06:47
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Protz pisze:

    > Sranie w banie zwolennikow teorii spiskowych, zawsze by sie znalazl inny
    > koncern ktory by chcial na tym zarobic i wprowadzil w zycie nie baczac
    > na interesy koncernow naftowych. Konkurencja.

    Słowo klucz to "kasa" z powodu ropy wybuchała nie jedna wojna, zginęło
    masę ludzi więc nie pieprz głupot, że nagle przychodzi "pan Józio" z
    workiem kasy i zaczyna zarabiać jednocześnie powodując straty nafciarzy.

    > A ta ropa z Co2 przypomina mi perpetum mobile.
    >
    > Protz

    No widzisz proces chemiczny znany od dawna tylko w warunkach
    laboratoryjnych, a teraz jest pomysł i sprawdzony sposób co
    najważniejsze jak to zastosować w przemyśle.

  • 10. Data: 2009-09-04 10:42:23
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl>

    >Słowo klucz to "kasa" z powodu ropy wybuchała nie jedna wojna, zginęło masę
    >ludzi więc nie pieprz głupot, że nagle przychodzi "pan Józio"

    nie pisalem o panu joziu. Nie wierze w to ze akurat koncerny naftowe sa tak
    potezne ze moga zablokowac kazda konkurencyjna technologie. Nie tlko
    koncerny naftowe sa na tym swiecie.

    Szczegolnie, ze takim Stanom czy Europie bylo by na reke uniezaleznic sie w
    koncu od Arabow.

    >laboratoryjnych, a teraz jest pomysł i sprawdzony sposób

    gdzie sprawdzony? Gdzie jest dzialajaca instalacja?

    Protz