  • 11. Data: 2003-03-24 08:33:20
    Temat: Równy MIESIĄC minął a mBank milczy
    Od: f...@w...pl

    > Tak tylko nieśmiało sugeruję, że przyczyn może być wiele i ja na Twoim
    miejscu
    > bym zadzwonił na mLinię. Ale to tylko tak nieśmiało...
    >
    > Jacek

    Uparłem się, że nie zrobię tego telefonicznie - w końcu to oni mieli do mnie
    oddzwonić.
    Minął już miesiąc i żadnego odzewu.

  • 12. Data: 2003-03-24 09:20:08
    Temat: Re: Równy MIESIĄC minął a mBank milczy
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał:

    > Minął już miesiąc i żadnego odzewu.

    Cierpliwy jestes : )

    (mrk)

  • 13. Data: 2003-03-24 09:46:29
    Od: j...@p...onet.pl

    > Uparłem się, że nie zrobię tego telefonicznie - w końcu to oni mieli do mnie
    > oddzwonić.

    No to faktycznie masz problem, ale IMO na własne życzenie

    > Minął już miesiąc i żadnego odzewu.

    Po tym co napisałeś jakoś mnie to nie wzrusza.
    Za miesiąc jak napiszesz kolejny post na ten temat nadal mnie to nie wzruszy :-)

    Jacek

  • 14. Data: 2003-03-24 11:30:18
    Od: f...@w...pl

    > Po tym co napisałeś jakoś mnie to nie wzrusza.
    > Za miesiąc jak napiszesz kolejny post na ten temat nadal mnie to nie
    wzruszy :-)

    > Jacek

    Mnie jakoś też to na razie nie wzrusza, ale jak minie kolejny miesiąc to będę o
    mBanku i jego fatalnym podejściu do klientów pisał codziennie na tej liście :)
    A co sobie mam żałować.