  • 1. Data: 2004-07-21 10:54:57
    Temat: Rozliczenie transakcji
    Od: "Krzysztof Szepke" <k...@o...pl>

    Mam MC walutową BZWBK (konto walutowe).
    Jakież było moje zdziwienie, gdy transakcję
    przeprowadzoną w Hiszpanii w euro, system
    MASTERCARD przesłał do banku
    jako do rozliczenia w zł.
    Jasne, że znowu przeliczono te zł na euro i ściągnięto
    wyższą de facto kwotę.
    A konto jest w euro, bo chodziło o to,
    by nie było przeliczeń.
    Czy Ktoś się z tym też zetknął.
    Inne transakcje rozliczne były OK.

  • 2. Data: 2004-07-21 14:46:56
    Temat: Re: Rozliczenie transakcji
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 21 Jul 2004 12:54:57 +0200, na pl.biznes.banki, Krzysztof Szepke w
    wiadomości <news:cdlhp0$2l3n$1@news2.ipartners.pl> napisał(a):

    > Mam MC walutową BZWBK (konto walutowe).

    Tzw. Konto24 EURO?

    > Jakież było moje zdziwienie, gdy transakcję
    > przeprowadzoną w Hiszpanii w euro, system
    > MASTERCARD przesłał do banku
    > jako do rozliczenia w zł.

    Ja w zimie w Austrii płaciłem tą kartą i zdjęto mi z r-ku dokładnie tyle
    euro, ile było na paragonie z kasy.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj